Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Poppy Pods ervaringen

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor remone » wo jul 03, 2013 7:20 pm

Hoi allemaal,
Ik ben al een tijd nieuwsgierig naar PoppyPods.
Iemand ervaring hiermee?
Ik zie diverse sites die het aanbieden maar begrijp dat er maar weinig goede aanbieders tussenzitten. Daarom zelf nog geen bestelling geplaatst. Mocht iemand een goeie weten, hoor ik dat graag uiteraard (als dit toegestaan is uiteraard)

Mocht ik zelf pods hebben geprobeerd, zal ik verslag doen.
remone
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 09, 2011 9:19 pm

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Vinz » wo jul 03, 2013 7:24 pm

Een zakenrelatie van mij (uit de welness industrie) heeft relatief kort geleden een instapdosis genomen en is gelukkig overleden. Succes met je zoektocht!
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor pax » do jul 04, 2013 1:53 am

Vinz schreef:Een zakenrelatie van mij (uit de welness industrie) heeft relatief kort geleden een instapdosis genomen en is gelukkig overleden. Succes met je zoektocht!

:conf:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Einstein » do jul 04, 2013 3:07 am

Vinz heeft inmiddels een ban op zak, het speelkwartier is voorbij.
Poppy pods zijn papaverbloemen?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor frozentoast » do jul 04, 2013 8:41 pm

blijkbaar zijn het gedroogde papaverbollen.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Basshoven » vr jul 05, 2013 1:37 am

Ik ken wel gasten die van gedroogde en vermalen poppy pods theeën hebben gezet die ze voor een kleine dag toch in een diepe opium-roes brachten, een uur of 10 - 12. Een volgens hen niet te onderschatten effect. Maarja, dat is ergens ook logisch, opium is opium. Van de gedroogde en vermalen pods wordt vnl thee gezet, maar daarom niet minder potent. Blijkbaar vergelijkbaar met gegeten opium. Je moet ook goeie pods hebben enzo, sommige zijn volgens mij rijper dan andere.

En niet alle pods die je krijgt toegestuurd hoeven per se van de papaver somniferum soort te zijn. En het is toch wel wenselijk dat het dat is, aangezien dat naar mijn weten de papaver is die het rijkst is aan de stoffen die jij wil (als het me goed herinner?). Kan me goed inbeelden dat oplichters gewoon gedroogde (of verse) bollen van andere papavers opsturen om wat voor reden dan ook.

Overigens vind ik het grappig hoe je in je eerste post PoppyPods bijna als "iPod" lijkt te schrijven, door het woord "pods" met hoofdletter te schrijven :grin: force of habit?
Corrupted, his mind is! Gone to the Apple dark side, he has! (heb overigens een schijthekel aan Starwars, maargoed ik dwaal af :grin: )
Basshoven
Offline
 

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Einstein » vr jul 05, 2013 12:00 pm

Je wil inderdaad alleen papaver somniferum, aan andere soorten heb je niets.
Thee van papaver kan net zo sterk zijn als opium, als de pods maar rijp genoeg zijn :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Gonzo » di jul 23, 2013 10:21 pm

Ik kwam dit tegen in Hoek van Holland, dit is maar één groepje met planten, ben zeker 10 verschillende plekken tegengekomen waar ze stonden.
Ik weet verder ook niet of het het een variant is waar ik wat mee kan, maar ga het zeker proberen.. :smokin:

Weet iemand waar ik 'echte' Papaver somniferum aan kan herkennen?

IMG00241-20130723-1354.jpg


En:

IMG00242-20130723-1354.jpg
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor ParadijsVogel » di jul 23, 2013 10:24 pm

Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor frozentoast » di jul 23, 2013 10:29 pm

Dr.Gonzo schreef:Ik kwam dit tegen in Hoek van Holland, dit is maar één groepje met planten, ben zeker 10 verschillende plekken tegengekomen waar ze stonden.
Ik weet verder ook niet of het het een variant is waar ik wat mee kan, maar ga het zeker proberen.. :smokin:

ik heb die shit overal in de tuin, denk niet dat het die soort is.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Gonzo » di jul 23, 2013 10:58 pm

ParadijsVogel schreef:Groei die shit gewoon zelf!

http://azarius.nl/smartshop/growing/see ... ium-poppy/


Ik weet het, maar het is nu al veel te ver in de zomer om ze nu nog te zaaien, plus ik kan waar ik woon ook geen wiet neerzetten dus dan denk ik dat mijn huisbaas ook wel gaat zeiken als de achtertuin vol staat met slaapbollen... :roll2:

Maar dit kom ik gewoon tegen en op een plekje waar ik ze gewoon ongestoord uit kan laten bloeien en kan oogsten als ze echt rijp zijn.
Kost me niets, ben 2 of 3 keer per week op die plek en het valt daar niet op als ik wat met plantjes loop te kutten want dat doe ik daar nou eenmaal :smokin:

Ik kwam dit tegen op een andere site, als er teveel info instaat over bereiding dan haal het maar weg mods!

Narcoprop2 schreef:Opium is het melksap uit de zaadbollen van de papaverplant. In tegenstelling tot wat de autoriteiten beweren produceren alle papavers opium. De gewone klaproos (die je in grote getale langs de nederlandse wegen aantreft) levert wel minder opium dan uitheemse soorten, maar ook in Nederland zijn er als sierplant en landbouwgewas heel wat papavers somniferum (de grote witte of roze soort) te vinden.
De gebruikelijke methode van opiumwinning, het insnijden van de bol, is niet zo geschikt voor Nederland: het regent hier te veel en opium lost nou eenmaal op in water.

*** mod knip ***
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Einstein » do jul 25, 2013 1:31 am

Beetje een twijfelgeval, maar heb het voor de zekerheid toch weggehaald. :(
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Gonzo » vr aug 02, 2013 6:05 pm

Eerste bescheiden oogst is binnen:

IMG00255-20130802-1425.jpg


IMG00257-20130802-1714.jpg


Ik mag van Einstein niet zeggen wat je er mee moet doen, maar geloof me dat het lekker wordt.. :smokin:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Ketalar » vr aug 02, 2013 6:14 pm

Ik vind het eigenlijk echt kut dat dat niet mag. Niet omdat ik zo graag wil weten hoe je dit maakt, dat zoek ik wel ergens anders op dan, maar omdat het niet vertellen ingaat tegen de principes van dit forum, vind ik. Voorlichting is belangrijk, en met juiste informatie vermijd je dat mensen zichzelf een ongeluk aandoen. Informatie is toch legaal? Zolang er geen drugs aangeboden wordt, is alles toch oké? Vrijheid van informatie en meningsuiting?

Ander voorbeeld, als ik iets van een vendor wil kopen, wat ik overigens nog nooit gedaan heb, mag ik daar niet naar vragen in PM? Dus ik zou dan potentieel gevaarlijke stoffen consumeren van vage vendors, terwijl er toch niets illegaals zou gedaan worden met gewoon vendors doorgeven?
Dit forum is opgezet met het idee dat voorkomen belangrijker is dan genezen. Druggebruik is niet zonder gevaren, maar door te weten wat je in je lichaam steekt en wat het precies doet, kan je die gevaren minimaliseren.

Hoe meer informatie, hoe minder gevaar, lijkt me.

/zaagpost
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Ivo » vr aug 02, 2013 6:18 pm

Er is een klein verschil tussen mensen verstandig helpen omgaan met drugs en mensen helpen met drugs te maken/extraheren :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Gonzo » vr aug 02, 2013 6:30 pm

Ik heb er ook niet zo veel moeite mee dat niet alles maar moet kunnen hier op DF, als je wat wilt weten zijn er boeken en sites genoeg waar je je info vandaan kunt halen. Het is misschien ook maar goed dat niet iedereen alles weet over middelen en extracties; staat iedereen meth te koken terwijl zijn zolder volstaat met wiet en in de kelder een brouwerij heeft.. :kleuter:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Poseidon » za aug 03, 2013 9:48 am

Einstein schreef:Je wil inderdaad alleen papaver somniferum, aan andere soorten heb je niets.
Thee van papaver kan net zo sterk zijn als opium, als de pods maar rijp genoeg zijn :)


Idd ;) Als ik heel veel bollen heb, snij ik ze wel eens doormidden, crush het zaad al kauwende met mijn tanden en werk het weg met een Desperado of een tequila met citroen. Brengt een milde, ontspannen rush voort. Nam er x bij wijze van experiment 2 codeïne tabletten van 10 mg bij in.
Werd toen ontiegelijk waus. :woeh:
Stond te tollen op mijn benen. Moest echt ff gaan liggen. :shock:

Snij dus elke somnifera-bol die ik in een tuin of aangrenzend veld aantref met mijn mes van de steel :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Paradise » ma sep 02, 2013 7:34 pm

Hoort dit niet eerder bij opiaten? Ipv tussen de Kanna en smartshop kruiden.
Dit is toch gewoon een manier om opium te gebruiken, een sterk, zwaar verslavend en dodelijk opiaat.

Erg gevaarlijk trouwens. Een heel verslavend product online gaan kopen per 100 stuks etc ... is bij heel veel mensen verkeerd afgelopen.

Traag drinken als je dit gaat doen, 30 min wachten en dan heb je een inschatting van hoe sterk de thee is.
Die bollen verschillen enorm in potentie en "de grootte" ofzo heeft daar niks mee te maken.

Papaver Somniferum is nog vrij makkelijk te herkennen. Er zijn wel heel veel variaties van ( kleur, vorm, bloemen, bladeren), maar de meeste hebben nogal dikke bollen in tegenstelling tot de meeste papavers en zijn erg groot.

Is het toegestaan om te zeggen dat de kat van een vriend van een kennis van SWIM, gember in zijn thee doet, dit gaat de misselijkheid enorm tegen. Volgens die kat gaat morfine stuk op 80 a 85 graden. Die kat zei ook dat je gewoon die hele plant in je thee kan doen.

Vroeg me ook af of je bollen mag afsnijden voor een nice horticultural display. "Ja nee meneer dat is voor een bloemstuk natuurlijk, grootmoeder ziet dat zo gaarne"

Van in de zomer eens wat bollen te plukken en daar dan een bloemstuk mee maken loop je een pak minder kans op verslaving dan als je dozen vol online koopt. De withdrawal zou nog erger kunnen zijn en langer duren dan van Hero omdat het lang werkt en er een berg meer alkaloids in zitten.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Einstein » di sep 03, 2013 1:25 am

Topic verplaatst aangezien dit eigenlijk een andere ROA voor opium is.
Wij doen op dit forum trouwens niet mee aan het geSWIM :p

Paradise schreef:De withdrawal zou nog erger kunnen zijn en langer duren dan van Hero omdat het lang werkt en er een berg meer alkaloids in zitten.

Zo werkt het niet helemaal, maar je hoeft inderdaad niet ervan uit te gaan dat de ontwenning minder erg is dan die van heroïne.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Poseidon » di sep 03, 2013 10:08 am

Iemand die ik niet ben wil hier nog aan toevoegen dat Somniferia zaagvormige, gekartelde bladeren heeft en stelen vanaf circa 1 meter. Kan met mijn mobiel geen afb posten maar adviseer je naar de Hortus Botanicus te gaan om ze te determineren. Vergeet niet een scherp mesje mee te nemen. Kan je de rijpe bollen ter plekken rippen 8-)

Klaprozen dragen niet eens de Latijnse titel Papaver. Dat zijn van die mooie rode bloemen met bolletjes die zo Klein zijn dat je ze beter kan laten staan om het landschap op te fleuren. Staan vaak tussen en naast de spoorrails.
Infrerieur spul for dudes like us :grin:

Enige vorm van ontwenning heb ik nimmer ervaren. Met geen enkel opiaat trouwens. Helaas zitten we niet allemaal hetzelfde in elkaar wat dat betreft. Als je vooraf weet dat er problemen van die aard op gaan treden, ga je beter naar een andere speeltuin.;)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Paradise » wo sep 04, 2013 12:41 pm

Einstein schreef:
Zo werkt het niet helemaal, maar je hoeft inderdaad niet ervan uit te gaan dat de ontwenning minder erg is dan die van heroïne.


Ah ik dacht dat er soms een link was tussen half waarde tijd en de withdrawal tijd.
Los van hoelang en hoeveel je gebruikt wat meestal de heftigheid bepaald.
( Maar die info komt van die SWIM gast die de US fora teistert )

Heroine 4u / 7 dagen withdrawal
Methadone 24u / 3 weken withdrawal
Ik dacht dat er zware pod abusers withdrawal van een maand hebben gehad.
Pod thee werkt alleszins heel lang, meer dan 24u
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Einstein » wo sep 04, 2013 2:26 pm

Als er een verband is is dat toevallig, maar kan goed zijn dat je qua cijfers gelijk hebt :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Hamukun » wo sep 04, 2013 3:43 pm

Hmmm, zal komend jaar eens wat van die dingen zaaien als ik het niet vergeet... :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Maus » do sep 12, 2013 3:44 pm

Hamukun schreef:Hmmm, zal komend jaar eens wat van die dingen zaaien als ik het niet vergeet... :)

:woeh:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Maus » vr nov 15, 2013 12:18 am

Wie goede ervaringen heeft met een bepaalde leverancier, mag mij dat via een pm wel laten weten. Mijn tante is binnenkort jarig en wil haar graag graag verrassen met een mooi bloemstuk :)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Poseidon » vr nov 15, 2013 11:53 am

Pieter210 schreef:Wie goede ervaringen heeft met een bepaalde leverancier, mag mij dat via een pm wel laten weten. Mijn tante is binnenkort jarig en wil haar graag graag verrassen met een mooi bloemstuk :)


:grin:
Las een x in de gouden gids dat een zaadhandelaar uit Benthuizen ze per kilozak verkoopt :grin:
Leek me iets te veel van het goede. Op het platteland zijn diverse tuincentra waar je kleine zakjes met circa 20 poppy seeds kan kopen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Maus » vr nov 15, 2013 2:55 pm

Poseidon schreef:
Pieter210 schreef:Wie goede ervaringen heeft met een bepaalde leverancier, mag mij dat via een pm wel laten weten. Mijn tante is binnenkort jarig en wil haar graag graag verrassen met een mooi bloemstuk :)


:grin:
Las een x in de gouden gids dat een zaadhandelaar uit Benthuizen ze per kilozak verkoopt :grin:
Leek me iets te veel van het goede. Op het platteland zijn diverse tuincentra waar je kleine zakjes met circa 20 poppy seeds kan kopen.

Tkx, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik de juiste pods koop voor het bloemstuk voor m'n tante... En hoe kom je daar achter?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Poseidon » vr nov 15, 2013 4:52 pm

Pieter210 schreef:Tkx, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik de juiste pods koop voor het bloemstuk voor m'n tante... En hoe kom je daar achter?


Zo zien die zakjes eruit. Enkel de papavers met deze latijnse naam zijn geschikt :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Maus » vr nov 15, 2013 4:55 pm

Poseidon schreef:
Pieter210 schreef:Tkx, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik de juiste pods koop voor het bloemstuk voor m'n tante... En hoe kom je daar achter?


Zo zien die zakjes eruit. Enkel de papavers met deze latijnse naam zijn geschikt :wink:

Volgens mij is de afbeelding niet goed doorgekomen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Poppy Pods ervaringen

Berichtdoor Poseidon » vr nov 15, 2013 5:27 pm

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron