Wolf of Lightning schreef:Ik hoopte hier recente ervaringen te lezen maar dit forum is vooral Nederlands denk ik, dacht op Belgisch forum te zitten , toch alvast dank je voor de reacties , en sommige verhalen die ik lees zijn wel een steun , hier is plek voor de gebruiker die eenmalig eens plezier wilt hebben en zowel voor de mensen die een ander leven willen opbouwen. Mvg
Het is een Nederlandstalig forum voor iedereen in ieder geval, Vlamingen heb je hier ook wel maar die zie ik eerlijk gezegd overwegend ervaringen posten. Internet gebruik is sowieso een stuk lager in Vlaanderen, naar mijn weten is er geen ander drugsforum met een actievere Vlaamse participatiegraad. Op dit forum heb je ook wat meer mensen met 'levenservaring' zogezegd.
Je geeft aan Methadon op recept te krijgen, daarnaast opiaten te roken (diacetylmorfine neem ik dan aan) en coke te gebruiken. En ik gok dat dat het enige is waar de meeste mensen naar zullen kijken. Als je 'enkel' op Methadon positief zou testen denk ik dat ze niet moeilijk zouden doen, dit is waarschijnlijk niet alleen bedoeld om je labiliteit als bestuurder aan te kaarten al staat natuurlijk niet iedereen er even open minded tegenover.
Ik kan je wat vertellen over afkick van opioiden maar dit onderwerp specifiek weet ik niet zoveel relevants over te vertellen. Downer afhankelijken zijn meestal vrij 'bezet' met hun eigen leven en het aantal mensen dat opioiden gebruikt (heeft) is sowieso relatief laag. Ik acht de kans dat je een relatief aansluitend antwoord krijgt dan eveneens relatief laag.
Zet de positieve tendens voort zou ik zeggen, lijkt er op dat je een aardig begin hebt gemaakt. Uiteindelijk zul je het toch voornamelijk zelf moeten doen vrees ik.