karin schreef:Ik neem al 3 jaar valtran,wegens rugoperatie's,en vrijdag stopte mijn arts dat van vandaag op morgen,om dood te gaan,ik kreeg cattapresan om de cold turkey op te vangen en dat was geen probleem,nu krijg ik nog xanax retard 1 mg 2/dag,en baclofen mylan 25 mg 1/dag. Dit helpt niets aan mijn innerlijke onrust,ik loop de muren op,hoelang duurt dit voor dat ontwenning stopf? Ik ben bang dat ij mezelf iets aan doe,het stopt niet,en heb 2x op spoed geweest,dokters,noem maar op,zonder resultaat,en vraag me af hoe geraken jullie eraan,ik niet meer,maar kan iets zeggen van begin er nooit aan,ik mis echt wel dat ontspannen gevoel,dit is niet uit te houden,:conf:
yanjedi6 schreef:yoo, ff zeggen mar het is gewoon tilidin HCL en Nalaxon HCL in dat flesje en das 100mg/1 ml ofwel 40 druppels, de meest gebruikte begin dosis is 10-20 druppels per keer en voor het goede effect heb je 40-60 druppels nodig om echt lekker te gaan, je word wel eerste week wat misselijk maar wen je goed aan en het geeft een ontspannen gevoel, je maakt geen zorgen mee, net alsof alles goedkomt maar het voordeel is dat het geen zelfde toxicatie heeft als bvb morfine, ed, het werkt anders en is oraal 100 % bio bischikbaar dus kanj op geen enkel andere manier dan IV of oraal nemen maar het hebt de eerste keren tot je wat gewenning hebt, nadelig is de korte werking 4-6 uur half life is wel jammer maarheerlijk om te werken of gewoon ff uit te gaan of eens wat zot te doen met vrienden, pas wel op alcohol geeft je snel een dronken gevoel zelfs met maar 3 glazen kan je al beginnen raar voelen en niet meer recht lopen;. BTW; overdosis is onmogelijk
Full Moon schreef:ik heb mijn Valtran binnen en twee dozen diazepam.
Hank schreef:Full Moon schreef:ik heb mijn Valtran binnen en twee dozen diazepam.
Zou het niet tesamen nemen maar een glas whiskey met wat diazepam erbij is erg relaxed.
Pilletje schreef:ja 30 totaal toen, daarna toen het weer uitgewerkt was nog 30dr bijgenomen en heel de avond was lekker relaxt.
Best fijn spul.
Ik ga mn tramadol ff paar dage vervange door valtran denk ik want tramadol doet het ff ni meer. Als ik er wat tijd tussenlaat zal het vast wel terug beter werken. Zij het met gebruik van een andere opioide.. (Heb het dan over 3 dagen tot een week valtran ipv tramadol)
jacobcak545 schreef:[MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE
Keer terug naar Opiaten en Opioïden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten