Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

valtran 60ml

Hier kun je al je vragen stellen over stoffen zoals heroïne en morfine.

Re: valtran 60ml

Berichtdoor lufthansa. » wo okt 31, 2012 5:28 pm

ja het IS recreatief te gebruiken, maar uit ervaring ( heb een tilidine-verslaving gehad) raad ik je af om dit niet te doen; het spul is werkzaam bij ernstige pijn, maar bezorgde mijzelf ook een opiaat-roes, ik was al vrij snel afhankelijk en momenteel neem ik het niet meer en ben van plan dat ook NOOIT meer te doen, wel krijg ik een ( lage) dosis van een vervangopiaat, namelijk 400 microgram buprenorfine ( TEmgesic) per dag

Be careful
lufthansa.
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: wo okt 31, 2012 10:52 am

Re: valtran 60ml

Berichtdoor karin » do dec 06, 2012 7:40 pm

Ik neem al 3 jaar valtran,wegens rugoperatie's,en vrijdag stopte mijn arts dat van vandaag op morgen,om dood te gaan,ik kreeg cattapresan om de cold turkey op te vangen en dat was geen probleem,nu krijg ik nog xanax retard 1 mg 2/dag,en baclofen mylan 25 mg 1/dag. Dit helpt niets aan mijn innerlijke onrust,ik loop de muren op,hoelang duurt dit voor dat ontwenning stopf? Ik ben bang dat ij mezelf iets aan doe,het stopt niet,en heb 2x op spoed geweest,dokters,noem maar op,zonder resultaat,en vraag me af hoe geraken jullie eraan,ik niet meer,maar kan iets zeggen van begin er nooit aan,ik mis echt wel dat ontspannen gevoel,dit is niet uit te houden,:conf:
karin
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: do dec 06, 2012 7:13 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor lilapriv » zo dec 23, 2012 4:37 pm

karin schreef:Ik neem al 3 jaar valtran,wegens rugoperatie's,en vrijdag stopte mijn arts dat van vandaag op morgen,om dood te gaan,ik kreeg cattapresan om de cold turkey op te vangen en dat was geen probleem,nu krijg ik nog xanax retard 1 mg 2/dag,en baclofen mylan 25 mg 1/dag. Dit helpt niets aan mijn innerlijke onrust,ik loop de muren op,hoelang duurt dit voor dat ontwenning stopf? Ik ben bang dat ij mezelf iets aan doe,het stopt niet,en heb 2x op spoed geweest,dokters,noem maar op,zonder resultaat,en vraag me af hoe geraken jullie eraan,ik niet meer,maar kan iets zeggen van begin er nooit aan,ik mis echt wel dat ontspannen gevoel,dit is niet uit te houden,:conf:



Ik zit in net dezelfde situatie als jij, bij mij was het al 5jaar maar toen mn dokter was verongelukt ben ik naar een andere moeten gaan en die weigert nog Valtran voor te schrijven. Ik verga van de pijn en die dokter wil mij maar niks zwaarder voorschrijven. Ik kan met moeite studeren.... Pffff
KAN IEMAND MIJ HELPEN AUB ??
Ik heb er heel wat voor over ! KuTpiJn !
Grtz.
lilapriv
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: vr dec 21, 2012 8:09 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Einstein » zo dec 23, 2012 5:19 pm

Doei :wave:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Pilletje » do feb 07, 2013 8:54 pm

Ik heb nu de valtran retard tabletten van 150/12mg. Iemand hier ervaring mee? Zowel voor therapeutisch als recreatief gebruik.

Alvast dank. 8-)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: valtran 60ml

Berichtdoor daywalker » do feb 21, 2013 10:07 pm

Paar van die pilletjes ( 2 bv. ) = 300 mg tilidine, het opiod in Valtran, verder zit er nog naloxone bij dus lijkt me al een aangename roes te geven aan een persoon met geen of lage tolerantie t.o.v. opiaten/opioden.
Jij hebt wel een beetje tolerantie, toch Pilletje?
Ik zou je een drie max. viertal tabletten aanraden, komt overeen met 450-600 mg tilidine dat je dan neemt, lijkt me al behoorlijk veel, ook voor een persoon met een zekere opiaatgewenning.
Het blijft altijd speculeren natuurlijk.µ
Ikzelf neem Methadon, 40 mg per dag , 10 ml vloeibare siroop in een flesje.
Krijg telkens voor een week mee .
Ben er pas sinds heel kort terug mee gestart en dus gestopt met roken van heroine ( diamorfine).
Voorlopig loopt alles beter dan verwacht.
Geen ontwenningsverschijnselen ofzo, de Methadon vangt de Heroine goed op tegen het ziek
worden toch alleszins.
Neem verder nog medicatie ( die neem ik al langere tijd),
Maar de Naloxone in je Valtran gaat geen werkzaam effect hebben bij orale inname.
Alleen als je het zou willen injecteren, dan wordt de Naloxone actief of werkzaam.
Naloxone dient eigenlijk dus om misbruik door middel van injecteren, zij het intraveneus tegen te gaan.
Toch kan ook een persoon die opiaattolerant is zijn medicijn, bv. Tilidine misbruiken door orale inname van hoge doses.
Tilidine is vrij krachtig als opiaat/opiod.
Sterker dan Codeine en Tramadol behoort het tot de matig krachtige analgetica.
Oxycodon,Morfine,Fentanyl enz. blijven nog altijd krachtiger.
Toch is het ook bij Valtran uitkijken voor een eventuele verslavingsgevoelige reactie.
Aangeraden is dit medicijn gedurende een korte periode te nemen,
want het heeft heel wat nevenwerkingen als sufheid, euforie, kalmerend, verdovend, ...
vrij aangename bijwerkingen recreatief gezien dus.
De dosis is altijd moeilijk te voorspellen toch hoor, want is erg persoonsgebonden,
daarom weet ik niet of mijn dosis de ideale dosis voor je is,
hoop het wel :)
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor acidglitch » ma maart 04, 2013 11:01 pm

Het is slechts voor een aantal keer recreatief te gebruiken. Er zit een bepaalde stof in Valtran die verslaving remt, nouja, na een bepaalde dosis stopt zijn werking dus zo kan men geen verslaving opbouwen. In vergelijke met andere opiaten is het kinderspul maar wel heel erg bitter in de mond.

Het is persoonlijk al een tijd geleden dat ik Valtran heb gebruikt, maar sinds het maandelijkse spuiten van morfine of gebruik van codeïne zijn de effecten van Valtran zo goed als nul.
Done: Alcohol, Valium, Weed, Morfine, XTC, Mefedrone, Xanax, Codeïne, Valtran, Neurontin
Want to: Speed, Heroïne, Crack, Crystal Meth, Coke, LSD, DMT, Ambien, Clonazepam,...

Soundcloud
Avatar gebruiker
acidglitch
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: ma maart 04, 2013 1:52 am
Woonplaats: Vlaanderen

Re: valtran 60ml

Berichtdoor yanjedi6 » vr jun 28, 2013 4:28 pm

yoo, ff zeggen mar het is gewoon tilidin HCL en Nalaxon HCL in dat flesje en das 100mg/1 ml ofwel 40 druppels, de meest gebruikte begin dosis is 10-20 druppels per keer en voor het goede effect heb je 40-60 druppels nodig om echt lekker te gaan, je word wel eerste week wat misselijk maar wen je goed aan en het geeft een ontspannen gevoel, je maakt geen zorgen mee, net alsof alles goedkomt maar het voordeel is dat het geen zelfde toxicatie heeft als bvb morfine, ed, het werkt anders en is oraal 100 % bio bischikbaar dus kanj op geen enkel andere manier dan IV of oraal nemen maar het hebt de eerste keren tot je wat gewenning hebt, nadelig is de korte werking 4-6 uur half life is wel jammer maarheerlijk om te werken of gewoon ff uit te gaan of eens wat zot te doen met vrienden, pas wel op alcohol geeft je snel een dronken gevoel zelfs met maar 3 glazen kan je al beginnen raar voelen en niet meer recht lopen;. BTW; overdosis is onmogelijk
yanjedi6
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 5:01 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor daywalker » do jul 18, 2013 4:12 pm

yanjedi6 schreef:yoo, ff zeggen mar het is gewoon tilidin HCL en Nalaxon HCL in dat flesje en das 100mg/1 ml ofwel 40 druppels, de meest gebruikte begin dosis is 10-20 druppels per keer en voor het goede effect heb je 40-60 druppels nodig om echt lekker te gaan, je word wel eerste week wat misselijk maar wen je goed aan en het geeft een ontspannen gevoel, je maakt geen zorgen mee, net alsof alles goedkomt maar het voordeel is dat het geen zelfde toxicatie heeft als bvb morfine, ed, het werkt anders en is oraal 100 % bio bischikbaar dus kanj op geen enkel andere manier dan IV of oraal nemen maar het hebt de eerste keren tot je wat gewenning hebt, nadelig is de korte werking 4-6 uur half life is wel jammer maarheerlijk om te werken of gewoon ff uit te gaan of eens wat zot te doen met vrienden, pas wel op alcohol geeft je snel een dronken gevoel zelfs met maar 3 glazen kan je al beginnen raar voelen en niet meer recht lopen;. BTW; overdosis is onmogelijk



Je tekst is een beetje onsamenhangend vind ik, maar goed er staat een fout in, Valtran bevat 50 mg tilidine per 0,72 ml en dat zijn 20 druppels, dus geen 100 mg/ml en 40 druppels.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Tokke_h » vr nov 22, 2013 12:26 pm

Sinds mijn operatie aan de rug 2008 ben ik aan de contramal blijven plakken.
Ik besef dat ik dit eigenlijk niet meer nodig heb, althans toch niet voor rugpijnen. De operatie is goed gelukt!
Ben het recreatief blijven gebruiken. Om er nog iets van te merken zit ik aan 100 druppels, en soms nog wat meer. Onlangs overgegaan naar Valtran. Voelt nu aan zoals de beginperiode van contramal. Zal echter niet lang duren vrees ik.
Tokke_h
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 21, 2013 10:04 am
Woonplaats: België

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Pilletje » zo dec 29, 2013 10:46 pm

Al lang niet meer gehad dit. Was wel leuk. 8-)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: valtran 60ml

Berichtdoor flor » wo jan 08, 2014 3:50 pm

ben al 5x geopereerd in de rug maak gebruik als pijn stiller valtran maar eerlijk gezegd het is de enige middel die de pijn verzacht ;ik neem dat al verschillende jaren in maar! in geval alleen als ik pijn heb +ik lig 2 tot 3x per dag op een massage bed andulatie en dat helpt mij wel het doet goed de pijn word echt veel minder en als ik een dag mis dan neem ik iets meer valtran,ben de smaak van valtran zo moe als koude pap ,daar om met andulatie gaat het goed alleen ,het andulatie bedje is wel overdreven duur ,natuurlijk als ge dan de pijn een beetje kunt verzachten dan leeft ge ook met een goed gevoel , ik moet zeggen de pijn is niet weg maar ik kan er wel mee leven ,en vooral opletten hoe ge u beweegt dat vis belangrijk
flor
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo jan 08, 2014 3:35 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Isabella » za jul 19, 2014 2:00 am

Beste,

Hallo ik ben een meisje van 21 jaar uit België.

Ik kom een heel goede thuis zo ook op financieel vlak was alles bijna perfect.
Ik voelde me niet goed. Een soortje dipje die langzaam overging nr een full blown depressie
aan 14 jaar. Ik zag geen uitweg. mijn grootouders woonden bij ons in en zij hadden zwaardere mediciatie.

Eens gaf mn grootmoeder mijn enkele druppeltjes valtran tegen inmense buikrampen.
Het was HEAVEN !!!!! ik was overdreven blij, de zon scheen, oh kijk wat een moeie bloemen, ik hou van iedereen en van mezelf , we zijn gewoon fantastisch ! Dat was mijn gevoel.
Langzaam ben ik ze stiekem gaan nemen. maar heel zelden. maar was niet meer voldoende.
Ik moest meer en meer.

ik zat op een punt dat ik mn grootouders voorschriften vervalsten en dat liep prima. Maar de dag dat je leven om dat 1 flesje van 60ml gaat draaien moet je zeggen halt.
We zijn nu ondertussen wat jaren verder en ik heb nooit de keus meer gehad het hemels elixieer te proeven. Ik ben nu clean. maar clean is relatief. Eens je eraan verslaafd bent geweest. dan blijft het in je hoofd. Ik kan zelfs nu nog watertanden omdat enkele druppels brengen mij na 20min in de 8ste en 9de hemel.

Moest men nu een flesje voor mij zetten en ik krijg er geen gevolgen door of ik het neen om niet. Mijn verstand zal zeggen NEEN maar ik ken mezelf heel goed.... Meepakken die handel voor vanavond, he he gezellig.ik heb alles wat ik wil en ik had BIJNA maar heel BIJNA alles kunnen verkloten zonder de onvoorwaardelijke liefde van mn familie. Mijn raad: Begin er gewoon niet aan! Het is het NIET waard! Neem een glasje wijn, biertje en een jointje erbij en voila.

Good Luck !

Voor sommige komt dit miss over als een 'Poor Little Rich Girl' verhaaltje...
Maar het maakt echt niet uit waar je vandaan komt als je in een ontwenningskliniek wordt gedropt.
Alle soorten mensen bijeen met maar 1 gemeenschappelijke iets... Onze verslaving.

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
Bedankt om te lezen.

Mvg,

Isabella.
Avatar gebruiker
Isabella
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: za jul 19, 2014 12:18 am

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Hunk » zo jul 20, 2014 1:47 pm

Isabel, ik woon dicht bij de Belgische grens en we zoeken nog een roodharige stagaire bij LTO. :rock2:
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: valtran 60ml

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 12:18 pm

ken alleen oxycontin en fentanyl.
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di jan 13, 2015 3:21 pm

ik heb mijn Valtran binnen! 10 ml Zoals ik gezegd had. En twee dozen diazepam.

Iemand een idee voor een recreatief effect? Niet te weinig, maar ook niet te veel. Heb er geen ervaring mee. :?:

edit: veertig-zestig druppel? Is dat niet wat veel? Ik wil ervan genieten, maar niet verdoofd zijn ;)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Hunk » di jan 13, 2015 6:14 pm

Full Moon schreef:ik heb mijn Valtran binnen en twee dozen diazepam.


Zou het niet tesamen nemen maar een glas whiskey met wat diazepam erbij is erg relaxed.
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do jan 15, 2015 3:09 am

|Hank, ik weet hoeveel Valoim ik bij de valtran kan nemen eer het gevaarlijk kan worden. Ik ken de werking van benzodiazepines uit mijn broekzak. ik zou bij de Valtran max twee Valium bijdoen.

Je kan het doen met whisky, maar niet voor lang, en het zal heftig zijn als het te veel is.
De Diazepam's zijn heerlijk met een joint. game zo maar eens. Ik heb de om toch iets te hebben als ik niets meer heb. Dat, en mogelijke down van een drug. is hier, medicatie tegen. (benzo, bestrijdt dat down-depri-gevoel dat kan opduiken na gebruik)
Het houdt je relax door wat de drug van je genomen heeft, te herstellen en het down-depri gevoel verdwijnt.
De Valtran echter...<3
Kon dosering niet vinden. Heb op een gegeven moment veertig druppeltjes gebruikt maar ik voelde me niet 'warm.' Eerder een beetje Tam, met half gesloten oogleden. Na een tiental minuten had ik begrepen dat ik te veel binnen had. Heb dus niets meer bijgenomen, van heel de dag niet. mijne vriend wilde met mij eens proberen, omdat ik hem vertelde dat bijna niemand hieraan kan geraken maar zeer gewild is.
Hij had al gezopen, vloeibare binnen, beetje pep. Ik schonk voor hem en mij een glas. Ik wist sowieso dat het aantal druppels minder moest zijn. Ik telde, en werd het plots beu, ik wilde niet druppeltje voor druppeltje tellen. Als een pepervat schudde ik met het flesje boven zijn glas. Een drie seconden zo.
ik begon het ook te voelen, het gaat zeer snel. We waren beiden goed gezind en lachten en begrepen na nog eens twintig seconden dat het de Valtran was. Ik zei: 'ziedet Gosé, ik heb het u gezegd hé dat vet is.'
Wel, als ik zeg dat iets vet is, dan is dit vet, hoe ervaren hij ook is qua drugs.
Hij wilde al snel meer, niet omdat hij nuchter werd, maar hij wilde nog 'iets harder'
Ik begreep zijn reactie, (ik had net hetzelfde, maar gebruikte zijn werking om eventueel te helpen, waar nodig. (down van het ""n of ander)
Dus ik zei hem: 'we gaan nog even wachten Gosé.' Sebiet doen we opnieuw. hij heeft mij één lijn coke cadeau gegeven (ik heb nu toch genoeg medicatie om te weerstaan) Het was een deftige, maar ik voelde niets coke. Misschien door de pep die ik al aan het nemen was.
Ik kreeg een portie vloeibare, en een brok hash. (ik had ook wiet om te rollen)
Interpreteer dit juist kerels...
Hij was me die dingen niet aan het geven om zeker te zijn dat we nog eens gingen Valtrannen: Of wat denk je? Wel? Kon niet, moest het hem hierom werkelijk te doen zijn zou hij weten dat ik zoiets opmerk en averechts reageer.
Dus neen, hij zou zot zijn.
Weet je wat hij deed? Hij was me aan het bedanken. Ik zag het, omdat ik de reden tot deze bedankjes ken. Je moet denken, de druppels werken nog, gij is heel tevreden en wil me eigenlijk bedanken voor het chille gevoel ik hem bezorg. (weg zorgen over nuchter worden) Wat ik dus gekregen heb, heeft niets met omkoping te maken of zo. Nee, ik toonde hem één van zijn principes waar hij achter staat maar door vele teleurstellingen weleens negeerde. Ik gaf, niet omdat ik me verplicht voelde of zo, ik gaf om dit chille moment verder te kunnen zetten. 'Hier zijn we met de druppeltjes' (niet te veel, wilde niet dat hij als een walrus overal tegenaan botste)
En weer weg. Alles in geleidelijke overgang, geen rush, een gevoel van gelukzaligheid, geen echte euforie maar blijdschap.
Ik had het flesje al in mijn broekzak gestoken. Nu niets meer, punt. In principe, stel als je niets hebt maar wil toch iets. (joint, bier, pil daar en hier) Neem Valtran en het is in orde. Maarn je kan dit niet de hele dag doen. 'zo op'
Ik ken de dosis nu, en de rest hou ik bij voor wanneer het nodig is. Het is een morfine-derivaat, en zeeer verslavend. Ik weet niet hoe juist, (waarom zoveel harder dan bijvoorbeeld coke?) maar ik voel het verslaving-risico. Niet zozeer door de roes, maar door te geven wat je wil. Deze komt dus op mijn 'heel-uitzonderlijk-'lijst
zo wordt het behandeld vanaf nu. Ik heb hier trouwens gelezen dat het lekker 'warm' aanvoelt en hierdoor net vermeden wordt. 'risico.'
Patiënten die Valtran gebruiken, zeggen dat ze een moord zouden begaan voor hun flesje. Niet dat z e dat zouden doen denk ik, maar het onbeschaamd luidop hiervan zeggen geeft ook wel te denken. Patienten gaan naar hun dokter en blijven daar rondhangen, bedelen en zagen totdat ze hun voorschrift hebben.
Ik heb geen angst voor verslaving hierop. Het voelt voor mij niet echt als een drug, meer als een soort van wondermedicijn. Wel, dat is niet wat ik in drugs zoek, mijn persoonlijkheid is zelfzeker genoeg.
Dit zal net zoals een joint met een valium een kers op de taart-effect geven. (joint maakt je lacherig, praterig en kwetsbaarder, de valium hierbij versterkt alle positieve eigenschappen van de wiet, elimineert het negatieve. (kwetsbaarheid) Valium is medicijn dat kutgevoelens bestrijdt;

Valtran lijkt ook zo één pakketje. Deze roes, zal ik eens heel sporadisch oproepen en het flesje bewonderen net zoals een skooma-flesje uit Skyrim.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Rudolph » do jan 15, 2015 3:39 am

xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do jan 15, 2015 3:52 am

Wat jammer kerel, je most een hele interessante denkwijze op het onderwerp Valtran. Je zit alleen maar wat te kutten. enneuh, het verhaal boven, is een type trip report over Valtran.
Die staat hier voor mensen die mijn ervaringen ermee willen volgen. Ik ben altijd eerlijk, verwoord goed wat er binnenin gebeurt. Dit is fantastisch voor sommige lezers. Ik heb er nu eenmaal werk in gestoken. Ik weet wat werken is. ik plaats je op mijn vijandenlijst. troll dan maar wat je wil.
:puke:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Rudolph » do jan 15, 2015 4:02 am

Vet dat jij je eigen denkwijze vet interessant vindt en dat je zo goed verwoord wat je voelt. :smokin: Want dat bepalen de lezers toch niet, ben je mal. Maar nee, ik zat inderdaad fout. Je hebt absoluut geen last van grootheidswaanzin.

(wilde dit topic niet vervuilen maar dit moest even :child: )
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do jan 15, 2015 4:08 am

pfffffffffffff, je bent één en al onzin. Je ziet het grotere geheel niet. mijn stuk over Valtran binnen dit grote geheel is waar het df voor staat. Maak je maar druk om m'n zelfzekerheid, die krijg je toch niet klein. En daarbij, wat zit je mij zo te bekakken?
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di maart 10, 2015 9:45 am

Hank schreef:
Full Moon schreef:ik heb mijn Valtran binnen en twee dozen diazepam.


Zou het niet tesamen nemen maar een glas whiskey met wat diazepam erbij is erg relaxed.

Vind ik niet.. Doe je heel scheef op... Maarre, 25druppels is mooi. Lastig hoor, heb bijna een flesje van 10ml verspild aan het vinden van juiste dosis. (te veel twee keer-suf) Edit-kennis heeft het gevonden, tien drops Valtran bij pot ghb... :(
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Cécile » ma mei 18, 2015 12:26 am

Pilletje schreef:ja 30 totaal toen, daarna toen het weer uitgewerkt was nog 30dr bijgenomen en heel de avond was lekker relaxt. :)
Best fijn spul. :)

Ik ga mn tramadol ff paar dage vervange door valtran denk ik want tramadol doet het ff ni meer. Als ik er wat tijd tussenlaat zal het vast wel terug beter werken. Zij het met gebruik van een andere opioide.. (Heb het dan over 3 dagen tot een week valtran ipv tramadol)

Moest overschakelen van tramadol naar valtran druppels en vermits valtran de high tegenhoud,kreeg ik serieuze ontwenningsverschijnselen van tramadol en zit zonder,dat is afzien,en meer druppels helpen echt niet :conf:
Cécile
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo jan 07, 2015 3:58 am

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr dec 18, 2015 3:55 am

hi, grappig om te lezen hoe ik schrijf op pep-gebruik. Update: Het is en blijft verdomd lastig om te doseren. In al die tijd heb ik de opiaat-roes drie keer gevoeld, en als ik het me goed herinner was dat telkens in zeer lage dosis. (14 drops) Maar dat effect krijg ik niet meer. Ik nam altijd een veel te hoge dosis, en hierbij krijg je datzelfde gevoel alsof je op een coca-blad aan het kauwen bent. Maar niet die zalige opiaat-roes. En eigenlijk ben ik hier blij om, het zou zoals eerder vermeld alleen nog rond dat flesje draaien. Ik weet van geen tolerantie. Heb het net als mijn benzo's niet echt nodig en zit dus geregeld zonder omdat het me niet boeit dat ik zonder zou vallen. 15 drops is genoeg. Het enige wat mij boeit is wiet. :stoned:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor da_pj » za jan 02, 2016 10:52 pm

Sorry dat ik op dit oude topic reageer maar valtran is KUT! Net zoals ik has met Palladone ooit maar zit meer op DF.NL
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor jacobcak545 » vr okt 23, 2020 5:29 pm

:wave:
jacobcak545
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: do apr 02, 2020 5:16 am

Re: valtran 60ml

Berichtdoor Jmths » vr okt 23, 2020 8:09 pm

jacobcak545 schreef:[MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE MALWARE


POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE
POLITIE

GRIJP DIE BOEF!!!!!!!!!1111111
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: valtran 60ml

Berichtdoor zannypopper » vr nov 06, 2020 12:33 pm

Wou dat ik Valtran had :(
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Opiaten en Opioïden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner