Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2,5-DiMethoxy-4-Hydroxy-Fenethylamine/Amfetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

2,5-DiMethoxy-4-Hydroxy-Fenethylamine/Amfetamine

Berichtdoor Jmths » vr okt 01, 2021 2:01 pm

Het viel mij op dat 2C-HO en DOHO voor zover ik weet nog nooit zijn bestudeerd laat staan bestudeerd / onderzocht. 4-HO-DMT (Psilocine) lijkt wenselijk en lichaamseigen lijken te reageren op deze moleculaire variatie.

Ook de nieuwe generatie dissociatieven lijkt goed te reageren op deze semi analoge Hydroxy/HO configuratie.

De synthese zou relatief haalbaar moeten wezen en het lijkt er op dat de Hydroxy/HO groep lichaamsbelasting / bodyload in de meeste gevallen lijkt te doen afnemen was al een zeer wenselijk pluspunt beschouwd kan worden.

Een Hydroxy/HO groep is natuurlijk meer vluchtig / stabiel als bijvoorbeeld een Chloor/Broom/Ethyl toevoeging maar met de hedendaagse technologieën zou dit mogelijk moeten wezen zou iemand denken.

Dat gezegd hebbende verbaast het mij des te meer dat we nog geen 4-Methoxy analoog voorbij hebben zien komen. Totdat ik mij realiseer dat dit Mescaline is.

Ik zal in de toekomst eens opzoeken of 2C-HO(-Alfa-Methyl) en/of DOHO voorkomen in PIKHAL of in de online literatuur.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner