Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2-daags festival, speed en 6-apb

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Kip » zo mei 26, 2019 9:36 pm

Dag vriendjes, vriendinnetjes en alles daar tussenin.

Voor een tweedaags festival zijn wij (fris en ik) van plan de ene dag 6-apb te gebruiken en de andere dag speed. We zijn er alleen nog niet uit in welke volgorde we dit nu het best kunnen doen. Geen idee of het chill gaat zijn om aan de speed te gaan als we brak zijn van de 6-apb. Maar andersom hetzelfde. Bovendien zijn we ook van plan een benzo te nemen om te kunnen slapen. Nu weet ik dat een benzo het gevoel van de speed niet zal verslechteren (in tegendeel) maar hoe het zit om in een nasleep van benzo's 6-apb (of eender andere empathogeen) te gebruiken, ik zou het echt niet weten.
Dus.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of ben je gewoon heel slim en heb je advies?
Onze dank zal groot zijn!
:snort:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor snuifduif » zo mei 26, 2019 10:15 pm

6 apb gebruikt (enigszins) seratonine en de kater daarvan is bij mij altijd een stuk meer aanwezig dan andere katers.

Ik zou die dus bewaren voor de 2e dag. Dag 1 lekker aan de alcohol, pep, keta, ghb, benzos en coke gaan
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Kip » ma mei 27, 2019 1:06 am

snuifduif schreef:6 apb gebruikt (enigszins) seratonine en de kater daarvan is bij mij altijd een stuk meer aanwezig dan andere katers.

Ik zou die dus bewaren voor de 2e dag. Dag 1 lekker aan de alcohol, pep, keta, ghb, benzos en coke gaan

Ja meh. Aan de ene kant wel. Aan de andere kant gebruiken wij altijd veel te veel speed. Waardoor we minstens even brak zijn en ook nog eens meer benzo's moeten pakken dan bij 6-apb :#:
Lastig weer
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Jmths » ma mei 27, 2019 2:26 pm

Dag 1 Amfetamine
Dag 2 6-APB

Maar dat ben ik.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Kip » do mei 30, 2019 2:02 pm

Druks schreef:
Kip schreef:
snuifduif schreef:6 apb gebruikt (enigszins) seratonine en de kater daarvan is bij mij altijd een stuk meer aanwezig dan andere katers.

Ik zou die dus bewaren voor de 2e dag. Dag 1 lekker aan de alcohol, pep, keta, ghb, benzos en coke gaan

Ja meh. Aan de ene kant wel. Aan de andere kant gebruiken wij altijd veel te veel speed. Waardoor we minstens even brak zijn en ook nog eens meer benzo's moeten pakken dan bij 6-apb :#:
Lastig weer


Hahaha that's me. Met een zware pep kater aan de 6-APB zorgde bij mij voor een half uurtje effect en veel rugpijn. Dus ja... Misschien eerst de 6-APB en de volgende dag je kater compleet weg snuiven (niet dat het echt goed lukt, maar hey).


Mja, proberen een beetje rustig aan te doen met de 6-apb dan :#:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Frissa » do mei 30, 2019 5:35 pm

Ja lijkt me het beste dat we gewoon x aantal caps maken en de rest thuis laten zodat we niet te ver kunnen gaan :woeh: aangezien we onze grenzen zo goed kennen. :s
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Jmths » do mei 30, 2019 9:55 pm

Ik gebruik meestal wat Phenibut in combinatie met DOC of andere psychedelica tussendoor ter afwisseling. Beetje dissociatief om fysiek ongemak wat weg te nemen. :P

Kneiterhard gaan op enkel amfetamine verwante stimulanten klinkt wat zwaar verteerbaar op mn oude dag.

Afhankelijk van hoe hoog je 6-APB doseert knalt de dip er ook de volgende dag of pas later in. Persoonlijk vind ik een emphatogeen als afsluiter wat prettiger omdat je er eventueel ook iets relaxter de dag op door kunt komen dan op amfetamine. Plus zodra de serotonine dip in slaat is een groot deel van de lol er toch wel wat vanaf, daar valt moeilijk tegen te compenseren.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2-daags festival, speed en 6-apb

Berichtdoor Kip » ma jun 24, 2019 12:57 pm

Druks schreef:En dan niet stiekem xtc kopen en dat snoepen :p Xtc slaat sowieso veeeeel harder in als je aan de 6apb zit

Dat heb ik mogen ondervinden tijdens oud en nieuw, keek er scheel van :kleuter: maar nee, wij zijn allebei wel een beetje klaar met xtc denk ik zo.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron