Piotr schreef:2-FA blijkt vrij schoon aan te voelen naar wat ik heb gelezen. Kan iemand dit bevestigen?
patjakker schreef:Als functionele stim liefhebber moet ik zeggen dat het zeer ok is. Heel clean en gefocused gevoel, en geen nare comedown. Ook geen neiging om wat bij te nemen, wat ik bij bijvoorbeeld mdpv wel heb.
Piotr schreef:Ik ben ook wel benieuwd of je hier makkelijker van kan slapen dan van pep. Ben wel van plan het oraal te doseren.
patjakker schreef:Effect duurt ook niet zo gek lang, daarna kon ik ook redelijk eenvoudig nog wat uurtjes slaap meepikken.
Italiano schreef:3-FA was echt, la shit!
Mis t echt haha
Italiano schreef:Heb dit stofje onlangs in mijn bezit gekregen. Had eigenlijk 3-FA besteld maar dat is het zeker niet en het testcentrum met hun beperkte analyse (GC/MS) kunnen me alleen zover helpen dat ik weet dat het 4-FA, 3-FA of 2-FA is. De reden dat ik zeg "zeker niet", is dat er nauwelijks euforie valt te ervaren bij dit stofje (althans niet die waar ik naar op zoek was) en er sprake lijkt te zijn van een "plafond", dwz veel doseren haalt na een bepaalde dosis niets uit.
Wat is 2-FA wel? Wat mij betreft zeer geschikt voor studeren. Het werkt wat korter dan normale amphetamine voor mijn gevoel, maar vergis je niet, bij hoog doseren blijf je alsnog wakker. Dat "schonere" gevoel in vergelijking met amphetamine (en de andere fluor-amphetaminen) kan ik ook wel bevestigen vanuit eigen ervaring. Minder hoge up dus logischerwijs ook mindere crash. Minder party drug materiaal, maar als je t gebruikt, staat je een mindere kater te wachten.
Eigenlijk precies zoals je op andere sites kunt lezen over 2-FA.
spikeycloud schreef:3-FA is toch sowieso niet meer te verkrijgen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten