Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2-MMC (2-methylmethcathinone)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Piotr » wo jul 01, 2015 12:40 pm

2-MMC is een mephedrone-analoog die al geruime tijd bestaat, maar nooit het grote publiek heeft gevonden. Desondanks kwam ik het onlangs tegen bij mijn standaard vendor. Ik heb er voorheen ooit wat over opgezocht, maar er was nog weinig over te vinden, al bleek het niet zo interessant te zijn. Zo zou 3-MMC het betere alternatief zijn.

Zoals bij de veel amfetamine-gerelateerde componenten geeft de drug met dezelfde subsitutie op de 4-positie vaak de sterkste effecten en komt deze dan veelal als beste/leukste uit de bocht, gevolgd door de subsitutie op de 3-positie. Zo wordt 3-MMC als zwakkere variant van 4-MMC (mephedrone) gezien en zie je eenzelfde fenomeen bij 2-, 3- en 4-FA. Al zegt dit vrij weinig tot niks over de werkelijke uitwerking over de stof, durf ik te speculeren dat dit ook zo is bij 2-MMC en het dus niet heel interessant zou zijn.

Desalniettemin ben ik wel benieuwd wat mensen er daadwerkelijk ervan vinden.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Maus » ma jul 13, 2015 12:32 am

Heb je het wel eens zelf geprobeerd?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Prototype » ma jul 13, 2015 10:25 am

Maurits schreef:Heb je het wel eens zelf geprobeerd?

Wat ik uit z'n post kan opmaken: Nee.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Bonke » ma aug 03, 2015 11:22 pm

Kleine bump, iemand al meer info?
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Perry » ma aug 03, 2015 11:25 pm

Not really, maar lijkt me niet echt interessant. Kortwerkende mehhhhhh stimulant met vasoconstrictie :s Lijkt me iig
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Bonke » ma aug 03, 2015 11:36 pm

JongGeleerd schreef:Not really, maar lijkt me niet echt interessant. Kortwerkende mehhhhhh stimulant met vasoconstrictie :s Lijkt me iig

Het moet minstens een keer zo goed zijn als de 3 variant anders begin ik hier niet aan :)
Ik streep 'm af.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Perry » ma aug 03, 2015 11:40 pm

Het is minder euforisch dan 3-MMC, denk aan 4-FA, 3-FA, 2-FA. Zo is 't verschil ook ongeveer tussen 4-MMC, 3-MMC, 2-MMC
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Bonke » ma aug 03, 2015 11:52 pm

Die FA'tjes zijn wel fijn maar van die cathinones heb je zoveel bijwerkingen dat het niet meer fijn is. Meph is echt de enige uitzondering daarvan.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Perry » di aug 04, 2015 12:28 am

Ik heb het over hoe ze zich tot elkaar verhouden wanneer de positie van de substituent verplaatst, niet over de drug an sich
Laatst bijgewerkt door Perry op vr maart 11, 2022 4:32 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor rowoelrm75 » do jan 27, 2022 3:43 pm

Er worden duidelijk verschillende keren vergelijkingen gemaakt tussen 2mmc en 3mmc. Voorm mijn heb ik de beste resultaten met 3mmc. Alleen sinds die niet meer legaal te verkrijgen is, vroeg ik me af hoe ik daar dan wel aan kan komen? Iemand?
rowoelrm75
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do jan 27, 2022 3:34 pm

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Jmths » do jan 27, 2022 5:36 pm

rowoelrm75 schreef:Er worden duidelijk verschillende keren vergelijkingen gemaakt tussen 2mmc en 3mmc. Voorm mijn heb ik de beste resultaten met 3mmc. Alleen sinds die niet meer legaal te verkrijgen is, vroeg ik me af hoe ik daar dan wel aan kan komen? Iemand?

De beste resultaten behaal je met 4-MMC welke ook niet meer legaal is.

Combineer gewoon iets GABA met een Amfetamine verwant stimulant met lichte serotonine affiniteit en dan zit je weer op het oude parkour toch.

Alles wat illegaal is mag niet naar gesourced worden, regel #1 op ieder openbaar drugsforum om negatieve aandacht af te houden.
De snelweg naar illegale harddrugs is normaal gesproken de Darkweb, dus tor/onion browser, dan knip je slap geouwehoer met een tussenpersoon op straat er ook uit.

Maar met een beetje creatief denkvermogen op kun je via clearnet ook eigenlijk altijd wel gewenst resultaat bereiken. Maar zoals ik al noemde wordt dat niet openbaar op het forum besproken met oog op normatief fatsoen, hier kunnen immers in principe ook kinderen meelezen.

Bepaalde subfora zijn ook enkel zichtbaar als je ingelogd bent wat al een extra laagje is, er is ook nog een gerelateerde Discord en Telegram groep. Op sites zoals Bluelight had je dacht ik ook een 'VIP' sublaag / layer waar ook meer open synthese e.d. vrij besproken kan worden.

Daar zou je in principe een Discord voor kunnen aanmaken en mensen van forum / fora voor kunnen uitnodigen die aan bepaalde criteria voldoen.
Laatst bijgewerkt door Jmths op do feb 10, 2022 5:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor rowoelrm75 » vr jan 28, 2022 4:57 am

Tnx voor je snelle en informatieve antwoord man!!
rowoelrm75
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do jan 27, 2022 3:34 pm

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor Hoxyz » do feb 10, 2022 12:54 am

Vrijwel direct besteld toen het uit kwam en alleen nasaal geprobeerd. Beetje als hoe de overige 2X-XXX verhouden tot de drie en vier versie.

Was wel oke, maar niet bepaald recreatief. Oraal misschien zelfs productief ala 2-FA, 2-FMA. Ik zie nul reden om het nogmaals te bestellen. Dus lekker links laten liggen, of je moet gewoon je drugscount +1 willen krijgen. Geen idee wat het oraal kan bieden. Leuk functioneel misschien, maar als ne een nor/dopamine rush oraal zoekt dan zijn we zeer waarscchijnlijk betere alternatieven als een race-amf of 3-FA.

Heb maar eenmaal 4-MMC gebruikt wat volgens het testcentrum echte Mephedrone was, echter konden zij het percentage niet meegeven. Richting de 600mg nasaal opgemaakt die avond en effect was ronduit gaar. 3-MMC is wel leuk opzich, maar compulsive. Bij 2-MMC mekrte ik eigenlijk vrijwel geen sides. Geen vasoconstrictie of andere gekke cathinone capriolen, ook niet echt compulsive redoses.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 2-MMC (2-methylmethcathinone)

Berichtdoor MrPusher » di feb 15, 2022 2:39 pm

Hi Com.

2-MMC zorgt vooral voor de afgifte van dopamine. de stof gaat nauwelijks naar de serotoninereceptor. de actieve duur was 2-3 uur. Ik had 2-MMC 2014 van een voormalige verkoper uit Praag.
MrPusher
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di feb 15, 2022 2:26 pm


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner