Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-B + Kanna = Self-conscious?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor XimerNamahs » zo feb 16, 2014 7:36 pm

Ik ben dit weekend wezen stappen in een beach club en had 2x 10mg 2C-B pilletje op en af en toe een tikkie kanna uc extract tussendoor. Elke keer als ik oogcontact had met een meisje en ik er zoals gewoonlijk op af wou stappen werd ik heel zelfbewust en deed ik het uiteindelijk niet. Als ik mezelf dan toch zo ver kreeg was ik heel oncomfortabel in het gesprek en vond ik zo snel mogelijk een einde en ging ik weer dansen in mijn comfortzone. Op xtc, mdma, 4fmp of alleen alcohol gaat het altijd perfect en voel ik mij de koning maar deze middelen zijn veel te schadelijk om elk weekend te nemen.

Is dit gewoon het effect van 2C-B of de combinatie met kanna? Ik dacht dat 2C-B in lage dosissen niet echt psychedelic was en meer clear-minded, empathogenisch als mdma.. Wat is jullie drug voor socializing en nieuwe dames ontmoeten? Wat ik toch wel 1 of 2 x in de week wil doen zonder schadelijke gevolgen op de langer termijn..



edit: ik weet dat er geen drugs voor nodig hoeft te zijn maar zeg nou zelf.. nuchter in de club staan is niet ideaal, en met alcohol op sleep je zo een chick mee naar huis maar heb een hekel aan het effect en na-effecten van alcohol
Laatst bijgewerkt door XimerNamahs op ma feb 17, 2014 9:37 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » zo feb 16, 2014 7:38 pm

XimerNamahs schreef:Wat is jullie drug voor socializing en nieuwe dames ontmoeten?

:#: Daar heb je dus echt geen drugs voor nodig normaal gezien.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » zo feb 16, 2014 9:39 pm

Hahaha trippend op meidenjacht
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor XimerNamahs » zo feb 16, 2014 9:46 pm

Ja dit doe ik altijd, maar ik ben altijd met de auto en wil niet meer zoveel schade aanrichten aan mijn brein met bijv. alcohol of xtc dus vandaar de stap naar 2cb, maar blijkbaar is het niet geschikt om sociaal te doen :keta:
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » zo feb 16, 2014 9:50 pm

XimerNamahs schreef:Ja dit doe ik altijd, maar ik ben altijd met de auto en wil niet meer zoveel schade aanrichten aan mijn brein met bijv. alcohol of xtc dus vandaar de stap naar 2cb, maar blijkbaar is het niet geschikt om sociaal te doen :keta:

2cb elke week is ook verre van goed voor je hersenen hoor.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » zo feb 16, 2014 10:16 pm

Dacht dat ik dat eens ergens gelezen had ofzo.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor XimerNamahs » zo feb 16, 2014 11:21 pm

hmm het deplete niets, doet net alsof het serotonine is en wordt gewoon afgebroken zonder verdere neurotoxiteit dus denk dat een wekelijkse paracetamol nog gevaarlijker is :lol:

(losstaand van de mentale/psychologische problemen die je kunt krijgen van regelmatig psychedelics gebuiken maar ik heb mijn mind onder controle en heb talloze diepe trips gehad, niet allemaal even vrolijk, waar ik mezelf weer met beide benen op de grond heb weten te zetten)
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor hansvaak » ma feb 17, 2014 12:02 am

Je gaat bij het stappen maar aan de tripmiddelen, omdat je met de auto bent?

Parkeer de volgende keer maar tegen een boom. Gelieve met een flinke vaart. :)
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor XimerNamahs » ma feb 17, 2014 12:06 am

als ik uitgetript ben kan ik prima rijden hoor, kan ik na een avondje zuipen niet zeggen :smokin:
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » ma feb 17, 2014 12:07 am

Jongen toch
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor Abysmal » ma feb 17, 2014 1:19 am

kaasje schreef:Dacht dat ik dat eens ergens gelezen had ofzo.

Bron? Einstein misschien meer informatie hierover?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor Paradise » ma feb 17, 2014 5:56 pm

Nou als je het 2x in de week wil doen en het moet met drugs.
Cocaïne??? en wat benzo's of drank erbij om wat minder zelfbewust te worden.

XTC en 2CB zijn toch geen playboy drugs. Hoe verkankerd zie je er niet uit als je dat op hebt.

Oja de meeste drugs gaan je schaden, en drugs nemen puur om meisjes te ontmoeten is best triest.
Je kan dan beter coke uitdelen en zelf niks nemen, zo zal je ook meisjes ontmoeten, geen hersenschade.

Dus coke, geld en drank, vooral uitdelen, wil je het gezond houden voor jezelf.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » ma feb 17, 2014 6:01 pm

Abysmal schreef:
kaasje schreef:Dacht dat ik dat eens ergens gelezen had ofzo.

Bron? Einstein misschien meer informatie hierover?

Was een beetje ironisch bedoelt, weet vrij zeker dat dit gewoon slecht voor je is.
Van de neurotoxiciteit weet ik niet genoeg af, het zal inderdaad wel minder zijn dan MDMA, maar echt gezond zal het ook niet zijn.

Ik doelde eigenlijk meer op mentale gezondheid, elke week 2cb zou je wel eens naar de klote kunnen helpen.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor hansvaak » ma feb 17, 2014 8:20 pm

XimerNamahs schreef:als ik uitgetript ben kan ik prima rijden hoor, kan ik na een avondje zuipen niet zeggen :smokin:
Want na een avondje zuipen is het wel de bedoeling dat je gaat rijden.. ?
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor XimerNamahs » ma feb 17, 2014 9:44 pm

Paradise schreef:Nou als je het 2x in de week wil doen en het moet met drugs.
Cocaïne??? en wat benzo's of drank erbij om wat minder zelfbewust te worden.

XTC en 2CB zijn toch geen playboy drugs. Hoe verkankerd zie je er niet uit als je dat op hebt.

Oja de meeste drugs gaan je schaden, en drugs nemen puur om meisjes te ontmoeten is best triest.
Je kan dan beter coke uitdelen en zelf niks nemen, zo zal je ook meisjes ontmoeten, geen hersenschade.

Dus coke, geld en drank, vooral uitdelen, wil je het gezond houden voor jezelf.


op 2cb zie ik er gewoon normaal uit ?? zo veel effect heeft het helemaal niet op mij.. xtc zie je er idd vertieft uit! cocaine wil ik niet nemen vanwege de karma die er om heen hangt en van alcohol word je brak en lijdt mijn ochtend sport sessie er onder... en tis maar wat je triest noemt de hele wereld gaat dronken naar de club om meisjes te ontmoeten wou je alcohol geen drugs noemen? weet zeker dat alcohol veel schadelijker is als 2cb maar 2cb is gewoon niet geschikt vandaar dat ik hier om raad vraag voor een betere keuze ;) maar word alleen maar gehaat hier
XimerNamahs
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 37
Geregistreerd: zo feb 09, 2014 4:21 pm

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor kaasje » di feb 18, 2014 12:02 am

We proberen je enkel de helpen.
Je hebt gelijk, al het overmatig alcoholgebruik op feestjes is ook problematisch, maar dat moet geen excuus zijn om drugs gezond te vinden.
Als je wilt experimenteren met drugs moet je goed geïnformeerd zijn, en rekening houden met al de gebruiksregeltjes.
Neem nou maar gewoon van ons aan dat je niet elke week dezelfde drugs moet gebruiken, en al zeker geen 2cb of xtc.

Ik ben trouwens ook nog nooit beginnen zuipen om een meisje te versieren.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 2C-B + Kanna = Self-conscious?

Berichtdoor Paradise » di feb 18, 2014 3:04 am

Forum staat vol met regeltjes die er niet zomaar staan, MDMA 3 maanden regel enzo ... die zijn er niet voor niks gekomen.
Je request kwam gewoon nogal absurd over ivm met je frequentie van gebruik gebruik en verwachting van de stoffen.

Overmatig alcohol in clubs valt ook te relativeren, niet iedereen daar gaat er elke week over voor een lange periode,
en veel mensen gaan gewoon voor een leuke tijd, niet elke persoon in een club met een pint vast, heeft die vast met enige als doel op een meid af te stappen.

Zelf nog nooit ghb gedaan, je kan dat mss eens onderzoeken.
2cc is iets relaxer dan 2CB, misschien kan dat je net iets meer in je element brengen.
4 ho met, heb ik enkel nog maar de beginner dosis genomen maar ik vond het toen wel dat de setting enz mij geen reet kon schelen,
waar ik dat bij andere tripmiddelen juist heel belangrijk vind, kan ook toevallig zijn.
Tripmiddelen zijn nogal onvoorspelbaar, misschien dat je op een ander moment op 2CB prima op vrouwen kan afstappen ...
MDAI, de babbel en liefde van XTC zonder de kermis erbij, je bent wel een stuk helderder en kan de gesprekken ook werkelijk volgen,
wel veel chiller.
enz ...

Voor wekelijks gebruik is alles buiten alcohol toch af te raden, drink dat wat minder, als de directe na effecten te sterk zijn.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner