snuifduif schreef:Prima festival drug, mensen die anders beweren kunnen niks hebben
JongGeleerd schreef:http://drugsforum.info/viewtopic.php?t=9018
De speed verminderde de werking wel, maar dat moest ook wel, want het was echt n code red anders XD
FreddieFissa schreef:snuifduif schreef:Prima festival drug, mensen die anders beweren kunnen niks hebben
Ervaring mee dus? Hoe erg verschilt de 2c-E van andere 2C's of bijvoorbeeld LSD?
snuifduif schreef:FreddieFissa schreef:snuifduif schreef:Prima festival drug, mensen die anders beweren kunnen niks hebben
Ervaring mee dus? Hoe erg verschilt de 2c-E van andere 2C's of bijvoorbeeld LSD?
Oh ik las 2c-b, maar het is eigenlijk vrijwel hetzelfde als 2c-b, iets minder potent. En LSD heb je veel minder visuals maar in de grote lijnen ook wel hetzelfde. Al zijn 2c-X meer geschikt voor festivals en feestjes
Radical schreef:Ik heb op Defqon.1 25mg 2c-e gebruikt. Ik kon amper nog normaal op de camping zitten. Bij de 'blue stage' werd ik helemaal leip en moest ik zo snel mogelijk weg. In een lagere dosering lijkt het me wel vet. Je kan beter net te weinig dan te veel nemen, anders kan je niets meer. 15mg zal het wel goed doen gok ik.
JongGeleerd schreef:Wat is dit voor kut verhaal, ik nam 20mg nasaal en ik was volledig van de wereld.
Serieus, niet meer dan 15mg nemen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten