Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2CB en XTC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

2CB en XTC

Berichtdoor banaantje123 » do feb 09, 2017 10:07 pm

Hoi,

Ik zou dit weekend eigenlijk met een vriend voor de eerste keer truffels gaan doen, maar toen kwam hij met het idee om 2CB en XTC te gaan combineren. Ik heb al 1 keer 2CB gebruikt en dat vond ik maar een matige ervaring, ik had 1 pil van 18 mg en een uur daarna nog 3 kwart maar ik kreeg maar een beetje een MDMA'achtig gevoel.

Heeft iemand advies over de dosering, de combinatie XTC en 2CB, of zal ik toch maar truffels gebruiken?

Fijne avond nog!
banaantje123
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di jan 03, 2017 3:01 am

Re: 2CB en XTC

Berichtdoor Partypipo » do feb 09, 2017 10:42 pm

Het is maar net wat je precies zoekt;
Wil je super verschrikkelijk hard gaan? Xtc normale dosis + zo'n pilletje 18 mg 2cb. Wil je ongeveer net zo hard gaan als anders op xtc, maar dan wel ietsjes meer kleurtjes enzo zien? 70% van je normale dosis xtc + die 18mg 2cb. Wil je langer spacen dan alleen van xtc mogelijk is? Eerst normale dosis xtc, dan na een uurtje of 4 die 18mg 2cb erbij, je gaat lichtjes spacen maar vooral extra lang xtc gevoel lekker. Wil je verdwalen in je eigen hoofd en niet meer weten dat je leeft? Truffels
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron