Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-CMC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

3-CMC

Berichtdoor Selicious » ma sep 19, 2016 4:34 pm

Zag nog geen draadje voor deze RC. Ook op het internet zijn de reports best schaars. Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met dit middel? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Persoonlijk kijk ik een beetje uit met cathione stimulanten. De cravings die ik van bijvoorbeeld Pentedrone en 3-MMC kreeg waren verre van grappig. Toch waren die leuke stoffen als je de mate van gebruik goed wist te handhaven. Brand maar los! Benieuwd naar de verhalen over 3-CMC!

Linkjes met de beperkte informatie die ik tot dusver heb gevonden:
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=243299
http://www.bluelight.org/vb/threads/739 ... one-(3-CMC)
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Selicious
Bewuste Gebruiker

Re: 3-CMC

Berichtdoor Thunderdominator » ma sep 19, 2016 6:32 pm

Persoonlijk durf ik niet echt met Chloro gesubstitueerde cathinonen te stunten, omdat de werking mogelijk overeenkomt met Chloro gesubstitueerde amfetaminen. En daar kom ik ook niet aan, vanwege de aangetoonde destructieve werking van 4-CA & 4-CMA op de serotonine receptoren van ratten.
Thunderdominator
Newbie

Berichtdoor Maus » ma sep 19, 2016 6:40 pm

Dit vind ik ook echt het grote nadeel van heel veel rc's. Je bent je eigen proefkonijn :s
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Italiano » ma sep 19, 2016 8:53 pm

Ik heb een keer gratis een ruime hoeveelheid 4-CMC ontvangen (verkeerd geleverde bestelling) maar ondanks dat ik het leuk vind om te experimenten durf ik dit spul niet aan te raken, temeer omdat het volgens mij ook niet zoveel nieuws gaat brengen?
Italiano
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » di sep 20, 2016 3:51 am

Maus schreef:Dit vind ik ook echt het grote nadeel van heel veel rc's. Je bent je eigen proefkonijn :s

Wie psychoactieve stoffen inneemt is, in a way, altijd een proefkonijn. Natuurlijk zitten er bij RC's mogelijk onbekende risico's aan verbonden, maar wie zich goed inleest en de risico's van middelen met een gelijkende structuur meeneemt in de overweging, maakt veelal eenzelfde keuze als wanneer hij/zij beslist reguliere drugs te gebruiken. :ugeek:
Perry
Methmatician
Donateur

Berichtdoor omerobert » di sep 20, 2016 6:46 pm

Italiano schreef:Ik heb een keer gratis een ruime hoeveelheid 4-CMC ontvangen (verkeerd geleverde bestelling) maar ondanks dat ik het leuk vind om te experimenten durf ik dit spul niet aan te raken, temeer omdat het volgens mij ook niet zoveel nieuws gaat brengen?

Dit.

Vind cathinones eigenlijk ook het risico bijna niet waard. Cravings zijn inderdaad vrij heftig en vind alleen 4-MMC wel lekker qua effect, vond methylone en 3-MMC best tegenvallen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » di sep 20, 2016 10:28 pm

Als je 3-MMC eerst deed, is 't andersom.
Believe me
Perry
Methmatician
Donateur

Keer terug naar Research Chemicals