Ik ga hem vanavond maar even bestellen

Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Heeft er iemand ervaring met dit stofje?
Ik ga hem vanavond maar even bestellen
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
spikeycloud schreef:Bij een bepaalde besloten vendor delen ze gratis 1 gr samples uit als je daarna een detailed review schrijft. Geen dank
Everio schreef:spikeycloud schreef:Bij een bepaalde besloten vendor delen ze gratis 1 gr samples uit als je daarna een detailed review schrijft. Geen dank
Welke binnen de kortste keren vergeven was. Niet dat ik het erg vind, niks voor mij al die wazige stims.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Everio schreef:spikeycloud schreef:Bij een bepaalde besloten vendor delen ze gratis 1 gr samples uit als je daarna een detailed review schrijft. Geen dank
Welke binnen de kortste keren vergeven was. Niet dat ik het erg vind, niks voor mij al die wazige stims.
Maus schreef:Everio schreef:spikeycloud schreef:Bij een bepaalde besloten vendor delen ze gratis 1 gr samples uit als je daarna een detailed review schrijft. Geen dank
Eens.
Binnenkort komt er weer een lading Dex binnen![]()
![]()
![]()
![]()
#apotheek![]()
#psychiaters
xastur schreef:3 fea is heerlijk spul. En mindere terugslag dan speed. Maar had ook in combinatie met 3fmp was wel de weg kwijt hehe.
xastur schreef:Gewoon helemaal van de kaart niet meer of minder. Nu wordt het alleen 3fea.
Of er moet een beter speed variant in omloop zijn.
highrutosen schreef:Oraal 175mg was behoorlijk xtc achtig
Pater Damiaan schreef:3-FEA: Niet super, niet slecht, gaat best lang mee imo.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten