Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Jmths » vr okt 23, 2020 8:37 pm

3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM


JONGENS MEISJES MOET JE ZIEN EEN NIEUWE 3-METHYL MXE ANALOOG ('DMXE') OP EEN SITE MET RARE JAMS (ECHT LEIPE MUZIEK OP DIE SITE MAG JAMMERGENOEG GEEN SOURCE OF SWIM NOEMEN) WE MOETEN EEN BIJBELSTUDIECLUBJE BEGINNEN. WE MOETEN EEN RELIGIEUZE BIJEENKOMST VAN 30+ MENSEN OPZETTEN EN GRAPPERHAUS EN ZIJN SCHOONMOEDER UITNODIGEN OM DIT MYSTERIEUZE NIEUWE STOFJE MET ONEINDIG POTENTIEEL VOOR DE COSMOS TE ONDERZOEKEN EN BEDISCUSEREN.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor KetaMan » ma okt 26, 2020 5:05 pm

works bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DRM.Ubisoft goes Steamworks bye bye, always on DR
´ik snap het, maar ook weer helemaal niet´ - Ketamine - 2016
Avatar gebruiker
KetaMan
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 442
Geregistreerd: za feb 07, 2015 5:41 pm
Woonplaats: noord korea

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor PiraatPanda » do okt 29, 2020 1:00 pm

Ben benieuwd of iemand al is begonnen met onderzoek naar dit stofje? Onderzoek doen kan natuurlijk gewoon. Labs zijn tenslotte coronaproof :geek:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 04, 2021 8:04 am

en is ie goed?
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Jmths » do feb 04, 2021 1:35 pm

Pater Damiaan schreef:en is ie goed?

Hij is niet slecht naar zeggen maar HXE of MXiPr is wellicht iets interessanter.

3-MeO (MXE) komt met overwegend enige serotonine affiniteit, 3-HO komt overwegend met enige mu opioide affiniteit. 3-Methyl (DMXE) komt waarschijnlijk overwegend met wat (noradrenaline en) dopamine affiniteit maar het is maar de vraag hoe dit zich verhoudt ten opzichte van bijvoorbeeld O-PCE ('desmethyl-DMXE'). Bij DMXE is het subtiele serotonine randje vergelijkbaar met andere MXE analogen waarschijnlijk ook alsnog wel merkbaar.

DMXE en HXE heb ik nog niet kunnen uitproberen (MXE, MXiPr, MXPr wel), o.a. i.v.m. de gigantische Bitcoin transactie kosten momenteel (€30-€50 per transactie) wat gebruik van Bitcoin momenteel praktisch gezien vrijwel onmogelijk maakt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 04, 2021 10:43 pm

Jmths schreef:o.a. i.v.m. de gigantische Bitcoin transactie kosten momenteel (€30-€50 per transactie) wat gebruik van Bitcoin momenteel praktisch gezien vrijwel onmogelijk maakt.


Bij vele websites kan je tegenwoordig met altcoins betalen
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Jmths » za feb 06, 2021 12:38 am

Pater Damiaan schreef:Bij vele websites kan je tegenwoordig met altcoins betalen

Ik bestel nog altijd vrijwel enkel bij wat voorheen bekend stond als SI, RGN en Research Chemistry UK. De drie RC vendors van oudsher zogezegd. Die hebben geen altcoin optie dacht ik, maar dat zou ik moeten dubbelchecken.

Het feit dat je tegenwoordig privé gegevens moet koppelen aan BTC inkopen en de torenhoge BTC transactie fees maken altcoins wel interessanter op het moment ja. Ik kijk het nog even aan uit laks, maar eigenlijk zijn transactiekosten boven de €5 absurd.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Amvitamientje » za feb 06, 2021 5:48 am

Jmths schreef:.

Het feit dat je tegenwoordig privé gegevens moet koppelen aan BTC inkopen.

Even naar XMR en weer terug concerten naar BTC moet wel voldoende zijn om je privacy te waarborgen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Amvitamientje » za feb 06, 2021 5:56 am

Amvitamientje schreef:
Jmths schreef:.

Het feit dat je tegenwoordig privé gegevens moet koppelen aan BTC inkopen.

Even naar XMR en weer terug concerten naar BTC moet wel voldoende zijn om je privacy te waarborgen.


Pater Damiaan schreef:Bij vele websites kan je tegenwoordig met altcoins betalen

Bij Rc-vendors? Die ik ken accepteren alleen BTC als crypto als betaalmiddel.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Pater Damiaan » zo feb 07, 2021 6:51 am

Amvitamientje schreef:
Amvitamientje schreef:
Jmths schreef:.

Het feit dat je tegenwoordig privé gegevens moet koppelen aan BTC inkopen.

Even naar XMR en weer terug concerten naar BTC moet wel voldoende zijn om je privacy te waarborgen.


Pater Damiaan schreef:Bij vele websites kan je tegenwoordig met altcoins betalen

Bij Rc-vendors? Die ik ken accepteren alleen BTC als crypto als betaalmiddel.


Ah man, alsof de secret service je transacties volgt.
Ken een vendor die zelfs gewoon bancontact accepteert, en is legit.
Wat ik me wel afvraag is waarom ik nergens PaySafe card opties zie?
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Amvitamientje » ma feb 08, 2021 11:52 pm

Pater Damiaan schreef:Ken een vendor die zelfs gewoon bancontact accepteert, en is legit.
Wat ik me wel afvraag is waarom ik nergens PaySafe card opties zie?

Ohh, zijn er genoeg waar je gewoon met IDeal, CC of Paypal kan betalen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Jmths » wo feb 10, 2021 4:38 pm

PiraatPanda schreef:Ben benieuwd of iemand al is begonnen met onderzoek naar dit stofje? Onderzoek doen kan natuurlijk gewoon. Labs zijn tenslotte coronaproof :geek:

Benzzzy is met zijn neus in de materie gedonken.

De MXE analogen zijn relatief duur naast bijvoorbeeld 3-HO-PCE en ik heb laatst een 10 gram 3-MeO-PCE miskoop begaan waardoor het de laatste tijd lastig is iedere dag onder invloed te kunnen wezen.

Maar mijn bitcoin zijn sinds vorige week van €143,- naar €190,- in waarde gestegen. De BTC transactie kosten zijn ondertussen naar €10,- per transactie gedaald waar vorige week nog €30-50,- was. Ik wacht nog een week in de verwachting dat de BTC transactiekosten nog een paar euro afnemen. Dan bestel ik wat HXE en 3-HO-PCE.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Pater Damiaan » wo feb 10, 2021 6:30 pm

Jmths schreef:De MXE analogen zijn relatief duur naast bijvoorbeeld 3-HO-PCE en ik heb laatst een 10 gram 3-MeO-PCE miskoop begaan waardoor het de laatste tijd lastig is iedere dag onder invloed te kunnen wezen.


Oh wrm 3-meo-pce een miskoop?
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: 3-METHYL MXE ANALOOG 'DMXE' FOR SALE ON RARE JAMS SWIM

Berichtdoor Jmths » do feb 11, 2021 12:15 pm

Pater Damiaan schreef:Oh wrm 3-meo-pce een miskoop?

Ik had kort ervoor 10 gram 3-MeO-PCE van Rare op gemaakt wat goed beviel. Paar maand daarop had ik elders 10 gram 3-MeO-PCE besteld met 45% korting. Het geeft meer irritatie in de neus / op het slijmvlies, ik had ook wel het idee dat ik er iets eerder hoofdpijn van kreeg. Het verschil in kwaliteit zou ik niet beschrijven als gigantisch maar als je het op frequente basis gebruikt is het wel merkbaar.

Tijdens de lockdown had ik graag wat fatsoenlijk dissociatief voor handen gehad.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner