Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-MMC vs 4-MMC vraag

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

3-MMC vs 4-MMC vraag

Berichtdoor LazerKasteel » do dec 19, 2019 6:16 pm

Hoi,

Laatst zei een vriend van me dat hij veel minder brak wordt van 4-MMC ten opzichte van 3-MMC. Nu word ik van 3-MMC helemaal niet zo brak lichamelijk, kan vaak gewoon slapen en eten. Geen pijntjes en zweetaanvallen en koude rillingen zoals ik dat na pep wel heb.

Nu is mijn vraag, ik ben best gevoelig voor serotonine dips, dus verbruikt 4-MMC meer serotonine dan 3-MMC? Want ik heb nog nooit 4-MMC gedaan en ik kan er nu eindelijk aan komen maar vraag me af of het het waard is aangezien ik van 3-MMC echt al heel lekker ga altijd.

Groetjes
ik neem al een tijdje milde dosissen pregabaline van 500 mg per dag maar hoorde pas laat dat dat ook recreatief kan gebruikt worden.
Ik ben me zo een pot gaan halen van 200 x 300 mg.
En direct zo een 15 tal naar binne gewerkt, dus 4500 mg.
Ik neem dagelijks ook nog 60 mg rilatine, 6 tal tramadols van 150 mg en diazepm.
We zijn nu 2 uur verder en enkel wazig zicht.

wat mis ik de lsd
niet eens de wiet meer zo

lsd wel

zonde man bijna 300 pleuries aan x en wiet pleitte maja
tis nie anders
LazerKasteel
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr okt 18, 2019 3:25 pm

Re: 3-MMC vs 4-MMC vraag

Berichtdoor Jmths » do dec 19, 2019 6:30 pm

In de praktijk zal die methylgroep op de 3 in plaats van 4 positie weinig verschil maken naast iets minder serotonine affiniteit lijkt het. De werkingsduur van 3-MMC is echter iets korter waardoor mensen vaker herdoseren, hierdoor zal waarschijnlijk iets eerder compulsief herdoseren plaats vinden.

Door de kortere werkingsduur en het net ietsje meer compulsieve karakter van 3-MMC zal er dus ook vaker aanspraak worden gemaakt op de serotonine reserves in de hersenen. Relevant hierbij is dat serotonine gerelateerde effecten ook veel trager opkomen en afnemen dan noradrenaline / dopamine gerelateerde effecten.

Ik denk dat het in de praktijk vrij verwaarloosbaar zal wezen of je nou van 3-MMC of 4-MMC minder brak wordt, ze laten allebei aanzienlijke hoeveelheden serotonine vrij komen in de hersens in ieder geval.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 3-MMC vs 4-MMC vraag

Berichtdoor Amvitamientje » za dec 28, 2019 2:35 pm

3-MMC werkt dacht ik juist veel minder op je serotonine dan 4-mmc.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-MMC vs 4-MMC vraag

Berichtdoor Lara38 » wo maart 03, 2021 9:44 pm

Ik heb nu 2 keer een geweldige ervaring gehad met 3 mmc en neem het altijd met wat water of thee. Maar 2 keer echt geen prettige rush en xtc gevoel en 2 keer wel. De vendor zei dat ik het beste de kristalpoeder kon nemen en helaas pindakaas, vorige keer perfect echt precies goed en al 2 keer een ander soort gehad, kaken verkrampen en de speed effecten zijn veel meer aanwezig.
Vind het jammer dat het nooit hetzelfde is wat je ook koopt of het nou kristal brokken zijn of poeder, het is zo raar dat ik die 2 perfecte keren niks hoefde bij te pakken, ik bleef gewoon mega vaag en heel happy met een heerlijke smile op m'n bek, niet kauwen en rookte de hele avond geen peuk. En dan bestel je dat nog een keer een tijdje later en het was alsof ik een pep bom had genomen....Ik denk dus dat ik met die heerlijke licht eurforische toch een ander product had. Heb lang genoeg gewacht en het ligt niet aan dat je geen serotonine meer zou hebben want je merkt het direct als het werkt, dit is de andere en niet die goeie. Ik had een keer geklaagd over de kwaliteit en daarna kreeg ik dus opeens die goeie.. Vind het jammer dat je nooit weet hoe het precies gaat uitwerken. Ik word bij de een heel aanrakerig en begripvol en totale ontspanning en de andere ben je naar binnen gekeerd en voel je je kaken zo erg dat bijnemen zeker geen optie is. Snap niet waarom de verschillen zo groot zijn? Iemand hier ook ervaring mee? :para:
I say no to drugs but they just wouldn't listen...
Marilyn Manson
Avatar gebruiker
Lara38
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo maart 03, 2021 6:31 pm

Re: 3-MMC vs 4-MMC vraag

Berichtdoor Jmths » wo maart 03, 2021 10:53 pm

Dus je hebt
> 2x een geweldige ervaring gehad met 3-MMC
> 2x een minder prettige ervaring gehad met 3-MMC
> 2x een prettige rush gehad met MDMA (die dan ontbrak bij de prettige 3-MMC ervaringen)

Ik denk dat het niet zoveel uit maakt of je 3-MMC (hcl) hydrochloride zout vermalen of in brokken komt behalve dat het vermalen sneller wordt opgenomen in de maag. Voor de effecten op zichzelf zou dit geen verschil moeten maken.

Iets dat wellicht meer verschil maakt is de dosering.

Ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat iemand zenuwachtig was en dan extra bescheiden 50mg MDMA nam en vervolgens 'er niets van merkte'.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner