Ik heb nu 2 keer een geweldige ervaring gehad met 3 mmc en neem het altijd met wat water of thee. Maar 2 keer echt geen prettige rush en xtc gevoel en 2 keer wel. De vendor zei dat ik het beste de kristalpoeder kon nemen en helaas pindakaas, vorige keer perfect echt precies goed en al 2 keer een ander soort gehad, kaken verkrampen en de speed effecten zijn veel meer aanwezig.
Vind het jammer dat het nooit hetzelfde is wat je ook koopt of het nou kristal brokken zijn of poeder, het is zo raar dat ik die 2 perfecte keren niks hoefde bij te pakken, ik bleef gewoon mega vaag en heel happy met een heerlijke smile op m'n bek, niet kauwen en rookte de hele avond geen peuk. En dan bestel je dat nog een keer een tijdje later en het was alsof ik een pep bom had genomen....Ik denk dus dat ik met die heerlijke licht eurforische toch een ander product had. Heb lang genoeg gewacht en het ligt niet aan dat je geen serotonine meer zou hebben want je merkt het direct als het werkt, dit is de andere en niet die goeie. Ik had een keer geklaagd over de kwaliteit en daarna kreeg ik dus opeens die goeie.. Vind het jammer dat je nooit weet hoe het precies gaat uitwerken. Ik word bij de een heel aanrakerig en begripvol en totale ontspanning en de andere ben je naar binnen gekeerd en voel je je kaken zo erg dat bijnemen zeker geen optie is. Snap niet waarom de verschillen zo groot zijn? Iemand hier ook ervaring mee?