highrutosen schreef:Welke dosis nam je met mdma of 6apb? 6apDb komt bijna exact in dosis overeen namelijk.
90mg lijkt me erg weinig voor iemand die soortgelijke middelen in het verleden heeft misbruikt
Ik moet het nog proberen maar start waarschijnlijk meteen op 150 a 180 mg
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Maar 6apdb zou je lager moeten doseren dan 6apb?
Ik dacht eigenlijk dat dat dezelfde dosis zou zijn en zou waarschijnlijk zomaar 150mg minimaal naar binnen gooien met oud en nieuw...
SpeedY schreef:Partypipo schreef:Maar 6apdb zou je lager moeten doseren dan 6apb?
Ik dacht eigenlijk dat dat dezelfde dosis zou zijn en zou waarschijnlijk zomaar 150mg minimaal naar binnen gooien met oud en nieuw...
ikzelf vond dat 6apdb een stuk heftiger was dan 6apb.
maar dat kwam met name omdat ik toen midden in een zaal stond en ik niet echt ervaring heb met psychedelica dus het was even wat overweldigend.
maar jou kennende moet je het wel aankunnen die 150mg
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
SpeedY schreef:Partypipo schreef:Maar 6apdb zou je lager moeten doseren dan 6apb?
ikzelf vond dat 6apdb een stuk heftiger was dan 6apb.
maar dat kwam met name omdat ik toen midden in een zaal stond en ik niet echt ervaring heb met psychedelica dus het was even wat overweldigend.
maar jou kennende moet je het wel aankunnen die 150mg
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten