ik heb wat hulp nodig
gisteren heb ik wat 4-fa gebruikt om te studeren rond een uur of 13 smiddags, kon totaal NIET slapen die nacht, ben nu heel de nacht wakker gelegen, af en toe half uurtje in lichte slaap beland en terug wakker. Nu 's ochtends voelde ik mij heel moe maar ik moet studeren dus maakte de domme beslissing om na het ontbijten weer wat 4-fa te snuiven, ben nu heel licht in mijn hoofd, gevoel van te snel opstaan, je kent het wel, duizelig, beetje misselijk, bleek, dikke wallen, en emotieloos. Nu ik moet nog een paar uur studeren en dan komt mijn vriendin slapen hier, ik ben nu chocomelk met veel suiker aan het eten, heeft iemand een idee wat ik nog kan doen om mijn bloeddruk terug oké te krijgen, wat meer bloed in mijn gezicht en minder hardkloppingen te krijgen, op heel korte termijn?
zou een koude douche helpen? en zout zag ik hier ook ergens? moet ik zout eten? ben ook 3 kilo afgevallen sinds eergisteren terwijl ik wel normaal eet.
maar belangrijkste is om me wat beter te voelen gewoon, en slapen is geen optie aangezien ik zo stom was om nog maar wat bij te pakken in de hoop dat dit zou helpen. Tips alsjeblief!!