No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pjenis schreef:Ik gok ook dat het na-effect van de 4-FA niet echt heftig is, de stoffen lijken veel op elkaar en je neemt maar 150mg, wat al niet veel is voor speed, zeker niet als bommetje. Dus ik verwacht eigenlijk dat het na-effect niet voldoende is voor mezelf.
Op een feestje moet er toch drugs in?:P
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Einstein schreef:4-FA is gewoon een andere drug dan amfetamine, dus om nou te zeggen dat 150 mg vast niet zo sterk zal zijn, omdat 150 mg speed ook niet zoveel is - tsja, zo werkt het natuurlijk niet.
Kijk inderdaad even in het 4-FA-topic, daar staan wel normale doses aangegeven.
AgeOfLove schreef:Probeer eerst eens 4FA zonder iets te nemen. Met een dosis van 150mg blijf ik heel de avond gaan en vedwijnt het love gevoel zelfs nauwelijks. Bijnemen of iets erbovenop nemen heb ik zelf nog nooit gedaan. Ik vind het vooral een subtiel stofje die je moet leren waarderen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten