Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Siem schreef:4fa aangeschaft op 1 april bij SA; 80%, ingeleverd bij IZ Arnhem.
spikeycloud schreef:Siem schreef:4fa aangeschaft op 1 april bij SA; 80%, ingeleverd bij IZ Arnhem.
Serieus ja? En iedereen zegt dat de nieuwe SA dik zuigt. Nu ben ik wel erg benieuwd naar die van RS. Wat voor structuur heeft die van SA?
Piotr schreef:Als die van SA 80% is, zal die van RS hier zeker niet aan onder doen. RS heeft altijd mijn volle vertrouwen!
Siem schreef:spikeycloud schreef:Siem schreef:4fa aangeschaft op 1 april bij SA; 80%, ingeleverd bij IZ Arnhem.
Serieus ja? En iedereen zegt dat de nieuwe SA dik zuigt. Nu ben ik wel erg benieuwd naar die van RS. Wat voor structuur heeft die van SA?
Ja, serieus, ik kan je een sample opsturen, mag je hem zelf laten testen. Heb hem ingeleverd bij Iris zorg Arnhem en hij is getest op 80%. Die ik nu heb van SA heeft een grotere dichtheid dan die ik eerst had. Die ik eerst had 'plakte' ook meer. Als de cap schudde bleef het allemaal aan de cap plakken. Dat heeft deze veel minder. Geur is erg sterk. Verder gewoon wit/creme poeder met wat korrels erdoor. Blijkbaar na testen een prima poeder!
JongGeleerd schreef:Noujazeg! Ik wil wel, maar hij is op!
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Piotr schreef:~80% als HCl-zout meen ik hier gelezen te hebben.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
spikeycloud schreef:Heb de uitslag van RS, deze is getest op 80%
Olliver1977 schreef:spikeycloud schreef:Heb de uitslag van RS, deze is getest op 80%
thanks voor de info! er is dus wel degelijk kruistolerantie met regular amphetamine... daar ben ik nu wel zeker van
maar goed ik heb rustpauze ingelast het werd allemaal iets te prettig de laatste maanden...
Olliver1977 schreef:serotonine valt dan wel nog mee maar wat denk je van je dopamine receptoren die naar de filistijnen gaan... ik heb alles een beetje gemixt de laatste maanden (enkel 4-FA en amphis), no redose en minstens 3 weken tussen... en geloof me je VOELT echt minder dus ik zit aan de vitamines nu en phenylpiracetam werkt best als nootropic voor mij beter als noopept...
spikeycloud schreef:Heb de uitslag van RS, deze is getest op 80%
spikeycloud schreef:Olliver1977 schreef:serotonine valt dan wel nog mee maar wat denk je van je dopamine receptoren die naar de filistijnen gaan... ik heb alles een beetje gemixt de laatste maanden (enkel 4-FA en amphis), no redose en minstens 3 weken tussen... en geloof me je VOELT echt minder dus ik zit aan de vitamines nu en phenylpiracetam werkt best als nootropic voor mij beter als noopept...
Volgens mij gaan je dopamine receptoren niet zomaar naar de filestijnen hoor. Zeker niet met elke keer 3 weken ertussen. Op Bluelight zijn er gasten die 6 keer per week 4 maanden lang 2-fa of 2-fma gebruiken zonder al teveel gekke bijeffecten.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten