Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-FA vs 4-FMA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor bbroni » di jun 25, 2013 7:44 pm

Ik zou zeggen, een sample is het zeker wel waard. Denk dat er verder wel al genoeg uitleg gegeven is, toch?
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor yogi » za jul 06, 2013 1:43 pm

Heb gister 250mg van geprobeerd, het is inderdaad niet zo serotonine actief als zijn broetje 4-fa, had ik wel een beetje verwacht, effect houd ietsjes langer aan en het effect is vergeleken met 2-fma nog iets speedy achtiger. Blauwe plekken geen last van gehad. Het voelt ook een stuk toxischer aan als 2-fma en dat maakt het minder geschikt om door te halen dan als met 2-fma, maar voor op een feestje heb ik aan 250mg de eerste paar uurtjes genoeg en vermaak me optimaal.
yogi
Offline
 

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Piotr » za jul 06, 2013 6:48 pm

Nasaal of oraal?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor yogi » zo jul 07, 2013 6:58 pm

Oraal in een vcap, goed te pruimen hoor die vegetarisch capsules ;)
Heb wel een nak geprobeerd, maar dat doe ik mijn neus niet meer aan! vergelijkbaar als met 4-fa snuiven, moet zeggen dat die 2-fma ook niet bepaald vriendelijk is voor de neus, ben daar nog steeds van aan het herstellen. Was ook wederom weer zonder downers, mis die soms wel, maar begin er niet meer aan.
yogi
Offline
 

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Sterling Archer » ma jul 08, 2013 1:00 am

bbroni schreef:De meeste drugs vallen tegen als je het effect van een andere drug zoekt. Wat voelde je dan wel van die halve gram?


Ik was op zoek naar een goede upper. Ik wilde alleen aangeven dat ik 4-FMA recreatief niet interessant vind. 4-FMA voelde behoorlijk stimulerend maar ik vond het niet fijn genoeg aanvoelen en een rush ontbrak. Het voelde ook erg ongezond aan. Er is veel beter spul te krijgen wat mij betreft.
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor yogi » ma jul 08, 2013 1:43 pm

4-fa of 4-fma is zeker voor upper geen goede keuze, het is leuk 1 keer in de 1 a 2 maanden zonder andere serotonine releasers tussen door.

2-fa, 2-fma of 3-fa zijn zeker wel degelijk fijne uppers! Maar toch na al die Amfetamine analogen verwanten etc te hebben geprobeerd, blijf ik er toch bij dat amfetamine of methamfetamine gewoon de baas zijn en blijven!
Alhoewel ik Aminorex ook wel erg fijn spul vond 8-) wil de 4-EAR versie misschien ook nog wel een keer ooit proberen, maar zijn vrij zeldzame RC's.
yogi
Offline
 

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor J-C » za jul 20, 2013 1:19 am

Ik denk dat een bekekende vendor S******* 4-fa verkoopt, maar dat het 4-fma is, ik heb zo de kriebels en euforia niet meer bij zijn spul, wel minder, maar wel de stimulerende props en je ziet er ook "schever" uit (grote ogen)... jammer... lijkt alsof je nergens meer aan goeie 4-fa kan komen
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor yogi » za jul 20, 2013 7:29 pm

Had ook zn vermoede, maar helaas was bij mij alleen de eerste 3 a 4 keer tintel plezier van de 4-fa.
Heb het laten testen en gelukkig was het bij mij wel elke keer gewoon 4-fa of 4-fma, maar de puurheid geven ze helaas niet prijs.

Maar moet wel zeggen dat ik al een jaartje niet meer bij die door jouw genoemde vendor niet meer haal, omdat ze ooit al een keer gescamd zijn, dus zou kunnen dat hun 4-fa geen zuivere koek is maar zou het niet weten, zou het voor de zekerheid laten testen en zeggen dat het mdma crystal is ofzo.
yogi
Offline
 

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor J-C » zo jul 21, 2013 9:42 am

Ja vandaag nog es getest 220mg... geen tintelingen/euphoria, wel de stim rush... :/
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Italiano » do dec 12, 2013 4:37 pm

Heb 4-FMA afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd en heb beetje gemixte gevoelens. Kan me heel goed aansluiten bij wat bbroni hiervoor heeft gemeld. Snuiven gaat best prima, vergelijkbaar met normale pep. Het effect heeft er ook wat van weg, behalve dat t langer duurt (je hebt niet veel nodig) en ik de euforie vond tegenvallen. Kreeg vrij snel last van een soort wazigheid waar ik niet echt iets mee kon. In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden geen heftigere (of verbeterde) 4-FA ervaring. Had een capsule gemaakt van 80 mg. Degene met wie ik het deed had ook die dosis op en vond het ook minder bijzonder dan 4-FA, al had deze persoon niet echt last van de wazigheid...

Vermoed dat deze niet te vaak gebruikt moet worden...(ook al geldt dat natuurlijk eigenlijk voor alle amphetamines)

Nog maar even verder mee experimenteren dan.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Paradise » wo maart 19, 2014 4:01 am

Heb 2FA en 2FMA geprobeerd, vind 3FA nog altijd de bom.
Heeft 4FMA iets van 3FA? Of lijkt het daarvoor weer teveel op 4FA. 4FA vind ik net iets te feestelijk.
En 2FA en 2FMA vond ik dat weer heel wakker en concentratie achtig terwijl 3FA net iets plezanter is, zonder te plezant te zijn.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Paradise » wo apr 02, 2014 12:20 am

4FMA dus ook geprobeerd.
Mss allemaal wat te vlot opeen om echt goed de verschillen te merken.
Vond 4FMA eerder iets tussen 2FMA en 3FA.
Nog eens testen als mn dopamine en serotonine levels weer goed liggen.
Maar vond het nu niks hebben van 4FA ...
Wel heel lang wakker, langer dan bij 2FMA.

Hoop gewoon dat het wat kan tippen en 3FA. Das toch mn favo amfetamine.

2FMA en 2FA is echt studeermateriaal.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor 4-fmp-vendor » ma mei 12, 2014 2:35 pm

4-fa toch wel echt de bom

altijd netjes in een capsule van 200mg en ik zit lekker op de euforische wolk waar ik wil zijn.


Nadeel: 4-fa is echt een paardenmiddel waar ik dus niet van in slaap kan komen.
tip: neem 1 halve xtc en je kan aan het einde van de avond/nacht gewoon lekker slapen:)
4-fmp-vendor
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma mei 12, 2014 2:27 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor Piotr » ma mei 12, 2014 2:45 pm

4-fmp-vendor schreef:Nadeel: 4-fa is echt een paardenmiddel waar ik dus niet van in slaap kan komen.
tip: neem 1 halve xtc en je kan aan het einde van de avond/nacht gewoon lekker slapen:)


Laten we dat maar niet doen. Is nogal ongezond! Echter heb je wel gelijk. Ik sliep prima na 250mg 4-fa en een nintendo... :roll2:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 4-FA vs 4-FMA

Berichtdoor xastur » za aug 03, 2019 2:12 pm

Sorry voor de bump hoelang werkt 4fma eigenlijk kan ik nergens terug vinden.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Vorige

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner