Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4 FA zal het werken?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » do mei 30, 2013 11:25 am

Goedendag,

Allereerst even iets voor de duidelijkheid: is 4 FA hetzelfde als 4 fmp?
Ik heb deze drug namelijk weleens eerder gebruikt, maar er werd door mijn maten toen over 4fmp gesproken.

Tot ongeveer 8 maanden geleden heb ik MDMA ongeveer 2 jaar redelijk misbruikt. Ongeveer om de 8 weken genomen en te grote hoeveelheden. Nadat het 2 keer (met een verschil van een jaar) goed fout ging, was ik er ff helemaal klaar mee. Nadat ik 8 maanden geen mdma had genomen heb ik het dit weekend op een feestje weer geprobeerd, maar het effect was erg mager en kan niet zeggen dat ik er van genoten heb (dosering +- 200 mg).

Vorig jaar augustus heb ik tijdens het weekend Decibel op vrijdag nog wat MDMA genomen (maar een halve pil) en de dag erna 4-fmp. Maar dit beviel eigenlijk ook niet echt, omdat ik nauwelijks het euforische effect meer merkte (is ook logisch waarschijnlijk). Maar dit is wel wat ik het aangenaamst vind aan alle drugs. Dus als dat uit blijft dan neem ik het liever niet, want het speedy effect alleen kan ik nooit zo heel erg waarderen.

De eerste keer 4-fmp beviel trouwens heel erg goed. Over 4 weken staat het volgende feestje gepland (Defqon) en mijn vraag aan jullie is of jullie denken dat ik gewoon lekker kan gaan op de 4 fmp of omdat het beter is om het weer een tijd te laten?
Er zijn nu al een aantal feesten redelijk tegengevallen door het gare effect van de drugs, dus dan zou ik er eerder voor kiezen om gewoon lekker te gaan pilsen.
En ik snap dat jullie het ook niet precies kunnen zeggen, maar ik vraag me af hoe jullie er over denken. Misschien door de zelfde ervaringen.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » do mei 30, 2013 11:42 am

En 4 weken er tussen is ook weer tekort dat weet ik, maar dan is het voor het komende half jaar weer ff leuk geweest.
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Italiano » do mei 30, 2013 11:43 am

Ojajoh schreef:Allereerst even iets voor de duidelijkheid: is 4 FA hetzelfde als 4 fmp?
Ik heb deze drug namelijk weleens eerder gebruikt, maar er werd door mijn maten toen over 4fmp gesproken.

Ja is hetzelfde, maar op een of andere manier is de term 4-FMP veel populairder geworden, terwijl de juiste (of meest handige) benaming gewoon 4-FA is.

Ojajoh schreef:De eerste keer 4-fmp beviel trouwens heel erg goed. Over 4 weken staat het volgende feestje gepland (Defqon) en mijn vraag aan jullie is of jullie denken dat ik gewoon lekker kan gaan op de 4 fmp of omdat het beter is om het weer een tijd te laten?
Er zijn nu al een aantal feesten redelijk tegengevallen door het gare effect van de drugs, dus dan zou ik er eerder voor kiezen om gewoon lekker te gaan pilsen.
En ik snap dat jullie het ook niet precies kunnen zeggen, maar ik vraag me af hoe jullie er over denken. Misschien door de zelfde ervaringen.

Liefst altijd zoveel mogelijk tijd ertussen laten voor het maximale effect, alleen is de vraag wat bij jou nog "het maximale effect" kan zijn...
Als de eerste keer 4-FA goed beviel (de dag na MDMA) dan denk ik dat je over 4 weken best een goeie tijd kunt hebben.
Staat ook nog de optie open te gaan voor een drug die niet (of nauwelijks) werkt op je serotonine, noem een 3-FA. Ook heel euforisch, maar niet zo spacey als MDMA natuurlijk.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » do mei 30, 2013 11:56 am

Nu ik het terug lees staat het een beetje door elkaar allemaal. De eerste keer 4-fmp was februari 2012 en dat beviel super goed. De tweede keer dat ik het deed was na een avondje aan de mdma (decibel, augustus 2012) en dat beviel beduidend minder goed. Voelde me behoorlijk verrot zelfs met een dosering van 140 mg.
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor vlinder7 » do mei 30, 2013 12:45 pm

Heb (hoop ik) 4FA besteld. Ben heel nieuwsgierig. :kleuter:
Hebben jullie tips qua dosering? Ik hoef niet helemaal :woeh: te gaan.
vlinder7
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do mei 30, 2013 12:39 pm

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor ParadijsVogel » do mei 30, 2013 12:57 pm

Probeer de zoekfunctie anders eens...
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor AgeOfLove » do mei 30, 2013 7:26 pm

vlinder7 schreef:Heb (hoop ik) 4FA besteld. Ben heel nieuwsgierig. :kleuter:
Hebben jullie tips qua dosering? Ik hoef niet helemaal :woeh: te gaan.


125mg will do the trick.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Einstein » do mei 30, 2013 11:55 pm

125 mg zou een prima dosis moeten zijn. We hebben ook een heel topic vol info over 4-FA:
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-t163.html

Voor de TS: valt niet te zeggen of het goed zal gaan, denk ik, de ervaringen wisselen nog wel eens. Dat het niet gezond is staat vast.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » za jun 01, 2013 12:21 pm

Maar als ik met mijn gebrekkige kennis logisch redeneer dan heeft 4fmp minder serotonine nodig dus is de kans dat het bevalt groter dan met mdma toch? Plus dat ik er sowieso een energie boost van krijg toch? Ik ga het gewoon proberen denk ik...
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor YYY » za jun 01, 2013 2:52 pm

Of er is een kans dat het serotonine effect een stuk minder aanwezig is en je alleen het oppeppende effect merkt
Avatar gebruiker
YYY
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: za nov 24, 2012 7:47 pm

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » zo jun 02, 2013 1:40 am

Wat zouden jullie doen als je festival hart spreekt? Kom op ik ben benieuwd wat jullie vinden!!! Doen of niet doen??
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Afca_Remy » zo jun 02, 2013 7:14 am

Gewoon 4-fa pakken en niet teveel er van verwachten en gewoon los gaan op de energie die het je geeft.. je hebt alleen weinig spacey gevoel.. nja dat moet je maar voor lief nemen

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Einstein » ma jun 03, 2013 12:19 am

Ojajoh schreef:Wat zouden jullie doen als je festival hart spreekt?

Je wekt een beetje de indruk dat je je keuze al gemaakt hebt en alleen bevestiging zoekt :P
Ik zou het zelf niet doen, maar ik ben sowieso wat huiverig als het om serotonineslurpers gaat.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » ma jun 03, 2013 11:10 am

Haha klopt Einstein.. Ik dacht eigenlijk dat het met 4 fmp wel meeviel de hoeveelheid serotonine die gebruikt wordt. Maar als ik toch zo stom ben om wat te gebruiken scheelt het dan veel qua serotonine om 4fmp te nemen ipv mdma of zal dat niet veel uitmaken?
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Einstein » ma jun 03, 2013 11:58 am

Over 4-FMP is qua schadelijkheid nog niet veel bekend, dus dat valt niet te zeggen.
Het is niet zo dat je een tapvat met serotonine in je hoofd hebt zitten waar je elke drie maanden wat uit kan halen, waarna je alleen hoeft te wachten tot het vat weer gevuld is. MDMA beschadigt en sloopt delen van hersencellen; in hoeverre 4-FMP dat doet is de vraag.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Ojajoh » di jun 04, 2013 12:00 pm

Ik heb nog wat research gedaan op dit forum en er staat erg veel bruikbare informatie op.
Ik vrees alleen dat ik toch zo eigenwijs ben om het te proberen en daarna er weer een maand of 8 vanaf te blijven.
In ieder geval bedankt voor je reacties Einstein en ik zal over een klein maandje nog wel even laten weten, of, en hoe het is bevallen!
Ojajoh
Newbie
Offline
 
Posts: 10
Geregistreerd: di sep 25, 2012 9:49 am

Re: 4 FA zal het werken?

Berichtdoor Einstein » di jun 04, 2013 1:54 pm

Okay, ben benieuwd. Veel plezier alvast :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner