Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-MC (4-Methylcathinone)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor staantafels » wo feb 11, 2015 6:42 pm

Op dit moment is er een sample van dit product naar mij onderweg. Helaas valt er vrij weinig (vrijwel niets) over te vinden op het wereldwijde web. Het schijnt veel te lijken op 4-MEC en 4-MMC.

Zijn er mensen met ervaringen of kennis over de dosering?

Wil hier best een trip-report over maken, zouden de doseringen van 4-MEC of MMC dan overeenkomen?
staantafels
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 5:43 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor staantafels » wo feb 11, 2015 6:58 pm

Mijn nieuwsgierigheid kriebelt maar ga het ook zeker niet proberen voordat ik er meer over weet, vandaar dit topic.

Verder wel bekend met Cathinones :wink:
staantafels
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 5:43 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Fool » wo feb 11, 2015 7:02 pm

Er is praktisch niets over bekend, dus het lijkt mij érg onverstandig om dosering in de grootte van 4-MEC of 4-MMC te pakken, stel je eens voor dat het (for no good reason) uberpotent, of op zijn minst een paar maal potenter is. Dit zou ik zelf liever nog even aankijken tot er een paar gekke russen aan zijn doodgegaan.


Oh, en ligt het aan mij of denken er meer mensen dat 4-MC op de markt wel eens de verkrijgbaarheid van 4-MMC heel erg ten goede zou kunnen done? :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor DeKapitein » wo feb 11, 2015 7:08 pm

Misschien is Staantafels wel een gekke Rus, je weet maar nooit he?
DeKapitein
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 6:56 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Perry » wo feb 11, 2015 9:00 pm

Het is ook onderweg naar mij. Wat ik erover heb kunnen vinden is dat eigenlijk niets is. Het is een erg instabiel molecuul en metaboliet van mephedrone. Dit spul schijnt echter al heel snel in andere verneukte kut chemicaliën zijn omgezet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Abysmal » wo feb 11, 2015 11:05 pm

Heb t net binnen, maar ik waag me er voorlopig niet aan. Klinkt ook niet erg interessant moet ik zeggen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Perry » do feb 12, 2015 8:14 pm

JongGeleerd schreef:Het is ook onderweg naar mij. Wat ik erover heb kunnen vinden is dat eigenlijk niets is. Het is een erg instabiel molecuul en metaboliet van mephedrone. Dit spul schijnt echter al heel snel in andere verneukte kut chemicaliën zijn omgezet.

Ik heb het binnen en heb wat meer research gedaan. Het is een fabel dat het instabiel is, want dan zou cathinone het zelf ook zijn, waarover dit vaak gezegd werd, maar het eigenlijk niet zo is.

Enkelen denken dat het qua effect erg dicht tegen 4-MMC zou aanliggen, maar zeker weet niemand dat, want eigenlijk niemand heeft 't nog gebruikt so far. Qua Dosis weet ik ook nog niets zeker, maar men denkt rond de 100mg. Verder heeft iemand in lage dosis zich eraan gewaagd op bluelight. Die persoon heeft 2 uur 'n licht effect gemerkt, wat een indicatie geeft over de werkingsduur.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Fool » do feb 12, 2015 9:21 pm

Om meer mephedrone te maken! :woeh:
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Prototype » vr feb 13, 2015 10:37 am

Fool schreef:Om meer mephedrone te maken! :woeh:

:rock2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor karl201 » vr feb 13, 2015 2:17 pm

ik heb net een sample 4-mc binnengekregen en begon met een nasale test van 25 mg een kwartier geleden, ik merk niets maar de dosis is dan ook heel laag. Later test ik verder.

De kristallen zien er overigens vreemd uit, als een soort plastiek, je kan ze buigen maar breken is minder makkelijk, lossen niet zo goed op in water en de smaak is gortig.
karl201
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: vr dec 05, 2014 3:23 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor karl201 » vr feb 13, 2015 2:41 pm

dosis opgedreven naar 50-60mg, ik merk een klem op mijn kaken en ik ben wakkerig en dromerig tegelijk en mijn zicht focust minder goed, ik ga naar de les nu.

Tot later!

oh en ook misselijk.
karl201
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: vr dec 05, 2014 3:23 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor karl201 » vr feb 13, 2015 7:13 pm

MoonLiquid schreef:
karl201 schreef:dosis opgedreven naar 50-60mg, ik merk een klem op mijn kaken en ik ben wakkerig en dromerig tegelijk en mijn zicht focust minder goed, ik ga naar de les nu.

Tot later!

oh en ook misselijk.
Waarom vraag je in pm of ik meph verkoop , vragen om drugsverkoop is verboden kneus.


kon het maar proberen
karl201
Newbie
Verbannen
 
Posts: 24
Geregistreerd: vr dec 05, 2014 3:23 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Prototype » vr feb 13, 2015 7:42 pm

karl201 schreef:
MoonLiquid schreef:
karl201 schreef:dosis opgedreven naar 50-60mg, ik merk een klem op mijn kaken en ik ben wakkerig en dromerig tegelijk en mijn zicht focust minder goed, ik ga naar de les nu.

Tot later!

oh en ook misselijk.
Waarom vraag je in pm of ik meph verkoop , vragen om drugsverkoop is verboden kneus.


kon het maar proberen

Nee. Niet op dit forum.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Ivo » vr feb 13, 2015 8:17 pm

MoonLiquid schreef:
karl201 schreef:dosis opgedreven naar 50-60mg, ik merk een klem op mijn kaken en ik ben wakkerig en dromerig tegelijk en mijn zicht focust minder goed, ik ga naar de les nu.

Tot later!

oh en ook misselijk.
Waarom vraag je in pm of ik meph verkoop , vragen om drugsverkoop is verboden kneus.

In het vervolg de PM even rapporteren aub, dan kunnen we hem bannen :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Rudolph » vr feb 13, 2015 8:22 pm

Kan nog steeds :roll:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Ivo » vr feb 13, 2015 8:23 pm

Rudolph schreef:Kan nog steeds :roll:

Eigenlijk. Normaal gezien zou ik zeggen dat iedereen kan zeggen dat iemand om drugs vraagt, maar hij geeft het zelf gewoon toe.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor J-C » za feb 14, 2015 2:51 am

Lijkt op lichte 4-mec, relaxed gevoel wel, rap gedaan... bom v 200 is redelijke dosis..
niet de moeite waard!
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Perry » wo apr 01, 2015 8:49 pm

#YOLO momentje.
Had al tijden 4-MC liggen, dacht eraan het weg te gooien, maar ik dacht nu: Ik heb al zoveel shit geprobeerd wat ik nooit zou proberen, deze kan er ook wel bij.
Heb het eerst zo goed mogelijk gecrusht (het waren grote kristallen) en vervolgens gesnoven, 100mg precies. Het effect is subtiel, doch aanwezig. Ik weet echter niet in hoeverre het gedegradeerd is, zoals ervan verwacht werd. Wel heb ik beredeneerd dat het van 4-Methylcathinone naar 4-Methylcathine omgezet zal worden als het al vervalt en dit zou ook gewoon een actieve stof moeten zijn die niet noodzakelijkerwijs gevaarlijker is dan 4-Methylcathinone. Als dit niet het geval was, had ik 't niet eens geprobeerd.

Ik merk overigens wel dat ik voor mijn doen echt extreem snel typ :woeh:

Edit:
Even een hartslagmeting gedaan en ongeveer 100bpm, normaal ligt die in rust op 90 bij mij, dus licht verhoogd.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Fool » wo apr 01, 2015 9:11 pm

Ik snap nog steeds niet hoe mensen schijnen te weten dat dat spul spontaan uit elkaar zou moeten vallen?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor Perry » wo apr 01, 2015 9:20 pm

Ze kijken naar Cathinone, bekend van Khat, wat vervalt tot Cathine en een isomeer hiervan. De C=O wordt C-OH, maar ik denk dat dit ook als eerste in het lichaam zou gebeuren en dus niet veel effect zou hebben op het effect.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4-MC (4-Methylcathinone)

Berichtdoor janmoraal1 » wo apr 01, 2015 11:08 pm

JongGeleerd schreef:
JongGeleerd schreef:Het is ook onderweg naar mij. Wat ik erover heb kunnen vinden is dat eigenlijk niets is. Het is een erg instabiel molecuul en metaboliet van mephedrone. Dit spul schijnt echter al heel snel in andere verneukte kut chemicaliën zijn omgezet.

Ik heb het binnen en heb wat meer research gedaan. Het is een fabel dat het instabiel is, want dan zou cathinone het zelf ook zijn, waarover dit vaak gezegd werd, maar het eigenlijk niet zo is.

Enkelen denken dat het qua effect erg dicht tegen 4-MMC zou aanliggen, maar zeker weet niemand dat, want eigenlijk niemand heeft 't nog gebruikt so far. Qua Dosis weet ik ook nog niets zeker, maar men denkt rond de 100mg. Verder heeft iemand in lage dosis zich eraan gewaagd op bluelight. Die persoon heeft 2 uur 'n licht effect gemerkt, wat een indicatie geeft over de werkingsduur.


1 persoon goede sample, het is geen scheikunde
TedBundy schreef:Verslavingsgevoelig ? Ik ben gewoon verslaafd, het gevoeilige ruimschoots voorbij.

janmoraal1
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 39
Geregistreerd: zo nov 30, 2014 12:41 am
Woonplaats: Monster


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron