Einstein schreef:Zal binnen enkele weken in mijn bloedbaan te vinden zijn
Qua effect schijnt het een soort warmere versie van ketamine te zijn. Nu heb ik geen ervaring met keta en vermoed dat het weer erg zal verschillen van methoxetamine en DXM. Meer info volgt nadat ik het getest heb
Einstein schreef:En ik heb het dus ondertussen ook gedaan, samen met Mr T. Vond het een minder vreemde trip dan hij (had ook minder genomen, hoewel ik ook nog een redelijk bizarre hoeveelheid in mijn neus heb gekregen), rustige, dromerige dissociatie maar wel ontzettend scheef. Scheefheid was echter voornamelijk lichamelijk (motorische coördinatie, gesprekken), geestelijk was ik veel waziger van methoxetamine.
De lange werkingsduur kwam wel een beetje als een verrassing Prima stofje, maar de volgende keer neem ik er ruim de tijd voor
Einstein schreef:De echte trip duurde een uurtje of 5-6, denk ik, maar heb me uren daarna (tot de volgende ochtend) nog scheef en duizelig gevoeld. Doe dit dus niet als je de volgende dag een belangrijke vergadering of levensgevaarlijke survivaltocht hebt
Einstein schreef:En ik heb het dus ondertussen ook gedaan, samen met Mr T. Vond het een minder vreemde trip dan hij (had ook minder genomen, hoewel ik ook nog een redelijk bizarre hoeveelheid in mijn neus heb gekregen), rustige, dromerige dissociatie maar wel ontzettend scheef. Scheefheid was echter voornamelijk lichamelijk (motorische coördinatie, gesprekken), geestelijk was ik veel waziger van methoxetamine.
De lange werkingsduur kwam wel een beetje als een verrassing Prima stofje, maar de volgende keer neem ik er ruim de tijd voor
Einstein schreef:Net 2 capsules op, in totaal ter waarde van 200 mg. Plan is om er zo veel ketamine doorheen te doen, ik houd u op de hoogte
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten