Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4F + 2C-E op feest

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Hoxyz » wo aug 08, 2018 10:42 pm

Komende ADE wil ik op Awakenings de combi 2C-E + 4-FA doen. Met beide heb ik los al wel ervaring ,maar niet in combinatie. Uberhaupt niet met een tripper op een feest.

De keer dat ik 2C-E deed had ik 20,9mg en vond ik de visuals best stevig. Mentaal opzich meer dan doable. Een maatje die mee gaat deed vroeger altijd 2C-I + 4-FA en stelde 20mg 2C-E voor. Lijkt mij misschien iets te hoog, maar wie weet zijn er ervaringen hier over doseren + timen.

Daarnaast stel ik zou 20mg nemen, kan je het effect laten afzwakken door eventueel pep te nemen of een bloter Etizolam van 1/2mg?
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Hoxyz » ma aug 13, 2018 10:39 pm

Niemand?
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Perry » di aug 14, 2018 5:33 pm

Sorry man, ik weet alleen dat het een super combi schijnt te zijn. Persoonlijk geen ervaring mee.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor spikeycloud » wo aug 15, 2018 6:45 pm

Hoxyz schreef:Komende ADE wil ik op Awakenings de combi 2C-E + 4-FA doen. Met beide heb ik los al wel ervaring ,maar niet in combinatie. Uberhaupt niet met een tripper op een feest.

De keer dat ik 2C-E deed had ik 20,9mg en vond ik de visuals best stevig. Mentaal opzich meer dan doable. Een maatje die mee gaat deed vroeger altijd 2C-I + 4-FA en stelde 20mg 2C-E voor. Lijkt mij misschien iets te hoog, maar wie weet zijn er ervaringen hier over doseren + timen.

Daarnaast stel ik zou 20mg nemen, kan je het effect laten afzwakken door eventueel pep te nemen of een bloter Etizolam van 1/2mg?


Ik zou zelf 2CE nooit op een feest pakken. Denk je daar behoorlijk sterk voor in de schoenen moet staan. 2cd of 2cc geen optie?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Hoxyz » zo aug 19, 2018 12:50 am

Perry schreef:Sorry man, ik weet alleen dat het een super combi schijnt te zijn. Persoonlijk geen ervaring mee.

Haha no worries.

Ik zou zelf 2CE nooit op een feest pakken. Denk je daar behoorlijk sterk voor in de schoenen moet staan. 2cd of 2cc geen optie?[/quote]
Geen ervaring, en source voor 2cd en 2cc. Die compounds zeggen me zo 123 ook niet heel veel. Zwakere broertjes van 2cb?
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Hoxyz » za feb 09, 2019 7:27 pm

Combi is er niet van gekomen. Op een buiten festival Into the woods wel zo'n 30mg 2cb + 160mg 6apb gedaan. Relatief veel visuals maar ik sta redelijk sterk in m'n schoenen dus kon het meer dan prima handelen. Inslag was alleen pittig.

Nu wil ik 2ce toch een kans geven op een festival, ik denk dat ik met 13mg dan niet extreem hoog zit, wel?
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Perry » ma feb 11, 2019 4:27 am

Persoonlijk heb ik ooit 2C-E op een feest gedaan en dat was... bijzonder. Hier kan je als je wilt de tripreport lezen: tripreports-psychedelica/tripreport-2ce-speed-mind-blown-t9018.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4F + 2C-E op feest

Berichtdoor Jmths » di feb 12, 2019 4:02 pm

Ik heb de combinatie specifiek nog niet ervaren al lijkt deze mij wel vermakelijk.

Ik heb 4-FA met enkele andere psychedelica gecombineerd en kwam tot de conclusie dat 4-FA psychedelische effecten aanzienlijk onderdrukt (in tegenstelling tot bijvoorbeeld 6-APB).
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner