JongGeleerd schreef:4-Fluoroamfetamine is euforischer dan amfetamine, dus wat jij waarschijnlijk als "hard gaan" ziet, zal je minder hebben. Wat betreft eventuele tolerantie opbouw denk ik dat na pak 'm beet 10 keer in 'n jaar gebruik het verschil met het initiële gevoel nooit aanzienlijk kan zijn veranderd. Dat tweede lijkt me logischer inderdaad, dat je eerst naar iets nieuws uitkeek en dat die spanning het gevoel dusdanig veel het effect versterkten, dat je het daadwerkelijke effect niet interessant meer vindt. Alles is relatief.
kaasplankje schreef: ik heb ook het gevoeld dat ik nu meer op techno losga als hardstyle haha
Vinnie schreef:kaasplankje schreef: ik heb ook het gevoeld dat ik nu meer op techno losga als hardstyle haha
dat is een teken dat je hersenen serieus beschadigt zijn
Miss E schreef:Dat wause "hardgaan" gevoel krijg je inderdaad niet van speed.
Je gebruikt best wel vaak 4-FA, 1 keer per maand is echt te vaak met alle serotonine-releasende middelen. Dus ik denk dat het sowieso een goed idee is om deze middelen (4-FA, maar ook XTC/MDMA) een tijdje links te laten liggen. De kans bestaat dat het gevoel over een jaartje er wel weer is als je het in de tussentijd niet meer gebruikt, maar misschien ook niet, bij sommige mensen komt dat gevoel nooit meer terug.
Als vervanging kun je best goed speed gebruiken, is zeker leuk voor een avondje stampen op hardstyle. En de eerste paar keren dat je speed gebruikt, zal het ook best euforisch aanvoelen. Maar gebruik dit ook niet te vaak, gewenning treedt best snel op.
kaasplankje schreef:Miss E schreef:Dat wause "hardgaan" gevoel krijg je inderdaad niet van speed.
Je gebruikt best wel vaak 4-FA, 1 keer per maand is echt te vaak met alle serotonine-releasende middelen. Dus ik denk dat het sowieso een goed idee is om deze middelen (4-FA, maar ook XTC/MDMA) een tijdje links te laten liggen. De kans bestaat dat het gevoel over een jaartje er wel weer is als je het in de tussentijd niet meer gebruikt, maar misschien ook niet, bij sommige mensen komt dat gevoel nooit meer terug.
Als vervanging kun je best goed speed gebruiken, is zeker leuk voor een avondje stampen op hardstyle. En de eerste paar keren dat je speed gebruikt, zal het ook best euforisch aanvoelen. Maar gebruik dit ook niet te vaak, gewenning treedt best snel op.
heel erg bedankt voor t antwoord!
is de combo 4fa en keta mischien iets?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:kaasplankje schreef:Miss E schreef:Dat wause "hardgaan" gevoel krijg je inderdaad niet van speed.
heel erg bedankt voor t antwoord!
is de combo 4fa en keta mischien iets?
Heel erg bedankt voor het antwoord, maar ik doe er niks mee want wil toch gewoon 4fa nemen?
JongGeleerd schreef:Goed gelezen Pipo, dus? Dat iemand sarcastisch reageert, betekent niet dat je erop in moet gaan. Their loss, right?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten