Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor WeEd070 » zo mei 24, 2015 9:46 pm

4FA of 4FMP.

Dit bericht is om te waarschuwen!

Eergisteren heb ik voor de zoveelste keer 4FA gedaan. Pas hier mee op, ondanks dat ik een ervaren gebruiker van 4FA ben, kan het ook bij mij verkeerd vallen, zoals eergister.
Ik was op een drugsfeestje en had 1 capsule van 200mg naar binnen gegooid. Ongeveer een uur late merkte ik iets, toen wilde ik een nieuwe achterover gooien, totdat ik opeens heel hard begon te zweten. Ik ben toen met een vriend naar buiten gegaan en ja hoor, buiten ging het mis. Ik begon over te geven. Kan gebeuren dacht ik bij mezelf. Maar ik bleef overgeven, ik voelde me uiteindelijk ook steeds zwakker worden.
Ik ben met die vriend weer naar binnen gegaan en ik ben op t bed gaan liggen en had gevraagd of iedereen de slaapkamer wilde verlaten. Hier ging t goed mis. Ik lag daar op bed, samen met een meisje die mij gerust stelde dat t niks was. Totdat ik merkte dat mijn tong verlamd was, en 5 min daarna hoorde en voelde ik nog wel alles, maar ik kon niet reageren. Moet je voorstellen, je hoort mensen om je heen schreeuwen (Naam) leef je nog!?, en je kunt simpelweg niet reageren. Dit was in vlagen zo, meestal duurde t 10 min dat k niks kon, daarna kon ik wel weer bewegen maar was ik heel zwak. Ondertussen is t alweer half 3 (Had hem om half 12 ingenomen).
Ik had met die vriend van te voren afgesproken, als er iets mis zou gaan, dat we dan zouden checken of diegene die bad ging, nog wel ademde en alles.
Dus nadat ik 2 of 3 min niks meer had gezegd en niet had bewogen (ik voelde en hoorde wel), ging hij checken of ik nog ademde. Dit was niet meer zo. Moet je voorstellen, je kunt nog gewoon nog alles horen enzo, maar niet meer ademen. Hij riep snel iemand erbij die EHBO heeft. Hij deed iets met mijn hoofd en ik kon weer ademen. Maar.. 10 minuten daarna was t weer zover. Ik hoorde en voelde gewoon alles, maar kon weer niet ademen. En dit keer lukte ook niet dat die vriend deed wat ie de vorige keer deed. Toen moest ie wel iets anders doen om mijn leven te redden. Hij begon mond-op-mond beademing. Ondertussen had een andere vriend 112 al aan de lijn.
Nadat ik mond-op-mond beademing had gekregen, kwam ik weer bij bewustzijn en kon ik weer ademen.
Alleen kon ik nogsteeds niet bewegen en niet praten.
Toen was de politie er, die het overnam van die vriend. Heel kort daarna arriveerde ook 2 ambulances (vanwege ademstilstand). Ik werd onmiddelijk aangesloten aan apparaten en zonder dat ik het doorhad, was ik weer gestopt met ademen. Een ambulancebroeder zag op zijn monitor dat mijn zuurstofgehalte zeer laag was en zag ook dat mijn borstkast niet op en neer ging. Ik werd toen beademd door een speciaal ding van de ambulance. Even later kon ik weer ademen. En werd ik met spoed naar het ziekenhuis gebracht.

In het ziekenhuis aangekomen heb ik gelijk 3 infuses erbij gekregen (had er al 1). Ik kreeg veel suikerwater en kalmeringsmiddel toegediend. De artsen hadden nog nooit van 4FA of 4FMP gehoord, en zeiden letterlijk dat ze niet wisten wat ze moesten doen. Na ongeveer anderhalf uur op de SEH gelegen te hebben, werd ik overgeplaatst naar de intensive care. Daar zei een arts letterlijk tegen mij, ik snap niet dat je nog niet dood bent. Ik vroeg waarom en hij zei: ' Je bloeddruk is 240/210, en een normaal mens zou bij de 200/160 al een dodelijke hersenbloeding krijgen. Bovedien stop je ook de hele tijd met ademen en heb je hartritmestoornissen'. Hier schrok ik van, zei die arts nou dat ik eigenlijk allang dood zou moeten zijn?

Ik heb een nacht en een dag op de IC verbleven, waar ze me heel goed verzorgde, omdat hun ook niet goed wisten wat ze moesten doen.

IK BEN EEN JONGEN VAN 18 JAAR, DIE DOOR 1 CAPSULE BIJNA ZIJN LEVEN KWIJT IS GERAAKT. Het maakt niet uit hoe ervaren je bent met 4FA, je kan ook na 1 capsule al dood gaan. Ik had er niet bij gedronken of andere drugs bij gebruikt.
Ze waren ook niet vervuild want 2 vrienden van me hadden uit het zelfde zakje ook genomen, en hun hadden niks.
Zo zie je maar, zo'n capsule hoeft maar verkeerd te vallen en je bent dood. En geloof me, als je zo ligt en je hoort en voelt alles, maar je kan niks terugdoen, dan schrik je. Daardoor gaat het alleen maar sneller fout..

Ik heb dit hier neergezet omdat ik het van me af wilde schrijven, en omdat ik mensen wil waarschuwen dat het ook met 1 capsule al goed fout kan gaan, ookal ben je ervaren.

KIJK UIT MET WAT JE DOET, JE BENT NIET ONSTERFELIJK.
WeEd070
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 24, 2015 9:13 pm

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Schepje » zo mei 24, 2015 10:28 pm

Damn, pech gehad dan. Maar je kunt het navertellen gelukkig.. :beer:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Partypipo » ma mei 25, 2015 4:09 pm

Ervaren is niet hetzelfde als verstandig.
200 mg 4fa is een hoge dosis. Als je al zulke dosissen nodig hebt om iets te voelen, dan gebruik je te veel of te vaak en heb je tolerantie. Dan voel je de stof minder, maar de bijwerkingen blijven altijd net zo erg... Nog 200mg erbij willen klappen klinkt ook weer als onverstandig, extreme dosis en een monster tolerantie. Goed voor je dat je dat niet gedaan hebt, anders was je mogelijk echt dood.

Je redenatie dat het niet vervuild zou zijn omdat je vrienden er niet gelijk slecht op gingen is ook niet zonder gaten. Sommige stoffen hebben een mini beetje verschil tussen extreem lekker gaan en overdosis met ziekenhuis of dood als gevolg. En dat je zoiets al een paar keer overleefd hebt wil niet zeggen dat je het de volgende keer weer overleefd. Zolang je het niet door een testcentrum hebt laten testen kan je niet zeggen of het 4fa was of niet, of er vervuiling bij de 4fa zat of niet of dat het juist mega zuivere 4fa was, wat je misschien nog nooit eerder hebt gehad omdat je het nooit hebt laten testen en je 400 mg 4fa een goede dosis lijkt te vinden.

Misschien is een forse dosis zuivere 4fa dodelijk, misschien had je iets compleet anders. Ik weet het niet. Als je nog iets over hebt zou je het kunnen laten testen en de uitslag hier vermelden. Ik wil wel graag weten of 4fa dit deed of iets anders.

Hoe dan ook, gelukkig voor jou dat je het overleefd hebt! En naar dat dokters niets weten te doen bij onbekende drugs.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Maus » ma mei 25, 2015 5:50 pm

Man, man; wat een heftig verhaal :#:

Als je nog wat van dat spul hebt, zou ik het zeker eens laten testen in het lab.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor zornax » ma mei 25, 2015 5:54 pm

Heftig! Gelukkig dat het goed afgelopen is!

Weet je heel zeker dat het 4fmp was? Heb eerder verhalen gelezen van mensen die dachten 4fmp te hebben maar het achteraf MXE (methoxamine) bleek te zijn. (deze maand nog op partyflock gelezen) Bleek er bij de vendor een foutje gemaakt te zijn. En dat was gewoon een bekende en "betrouwbare" vendor.

Edit: Zie nu pas dat vrienden er wel goed op gingen. Alsnog is 200mg een forse dosis, heb het zelf ook wel eens gedaan en dat was nog wel te handelen :shock:
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor WeEd070 » ma mei 25, 2015 7:07 pm

Bedankt voor jullie reacties! En Druks, heftig dat je ook ongeveer hetzelfde hebt meegemaakt!
Ik zelf heb geen capsules meer, die zijn ingenomen toen ambulancebroeders mijn zorgpasje zochten..
Een vriend van mij heeft als t goed is nog wel, ik zal aan hem vragen of hij er 1 zou kunnen testen.
Het klopt dat 200 mg een hoge dosering is, maar ik heb veel vaker zo'n dosering gehad. Vandaar dat ik dit ook totaal niet verwacht had.
WeEd070
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo mei 24, 2015 9:13 pm

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Fool » ma mei 25, 2015 7:09 pm

Was je toevallig slecht te pas, had je die dag slecht gegeten en/of meer drugs gebruikt de afgelopen tijd?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Italiano » ma mei 25, 2015 9:09 pm

WeEd070 schreef:Het klopt dat 200 mg een hoge dosering is, maar ik heb veel vaker zo'n dosering gehad.

Verkeerde redenering, want dat zegt dus niks. Drugsgebruik is niet zonder risico's. Hoe vaker je gebruikt, hoe meer risico. Hoe hoger de dosering, hoe meer risico. Daarnaast is dit een RC, dus loop je ook meer risico.

Sluit me verder volledig aan bij Partypipo.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 4FA of ook wel 4FMP genoemd.

Berichtdoor Prototype » ma mei 25, 2015 9:14 pm

Ik vind de dosering niet eens zo absurd hoog, apart dat dit soort ongein bij die dosis gebeurde.
Zelf zit ik altijd boven de 200mg voor een avondje 4-FA, al klap ik geen 200mg in 1x.
Dat zal het zijn dan denk ik. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron