Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4fmp extreem droge keel

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

4fmp extreem droge keel

Berichtdoor feestbeest92 » ma jun 29, 2015 4:45 pm

Hoi allemaal,

Ik maak regelmatig gebruik van het goedje 4fmp en krijg hierbij altijd last van een erg droge keel. Dit is normaal lijkt me, net zoals dat je een droge mond/keel krijgt van mdma. Maar soms is de droge keel die ik van 4fmp krijg echt extreem. Afgelopen weekend was ik op een festival en had ik 4f gebruikt. Ik voelde me supergoed, maar van het een op het andere moment begon mijn keel opeens heel erg te prikken van de droogte. Dit ging binnen enkele seconden van kwaad tot erger, tot ik niet eens meer kon slikken, zo droog was het. Doordat ik niet kon slikken begon ik te kokhalzen. Gelukkig kon ik het overgeven bedwingen, maar het scheelde echt heel weinig. Ik raakte een beetje in paniek van het hele gebeuren, het voelde namelijk echt een beetje als stikken. Ik heb toen met heel veel moeite een paar slokjes water naar binnen weten te krijgen en na een paar keer diep ademhalen ging het wel weer en had ik nergens meer last van.

Mijn vraag is nu wat deze extreem droge keel veroorzaakt en of dit normaal is. Ik weet van mezelf dat ik niet heel veel water drink op een festival, maar volgens mij wel meer dan genoeg. Lijkt me vreemd als de verklaring is dat ik te weinig water drink, maar het zou natuurlijk goed kunnen. Wat denken jullie?
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor Maus » ma jun 29, 2015 5:10 pm

Hoeveel 4FMP :snort: je op een avond?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor feestbeest92 » ma jun 29, 2015 5:20 pm

Maurits schreef:Hoeveel 4FMP :snort: je op een avond?


Ik neem altijd 1 capsule. Laat ze alleen nooit testen dus geen idee hoeveel erin zit, maar wat ik wel weet is dat ik afgelopen weekend op het eind behoorlijk hard ging wat ik normaal gesproken nooit heb met 4f.
feestbeest92
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 72
Geregistreerd: wo aug 27, 2014 7:33 pm

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor Maus » ma jun 29, 2015 5:25 pm

Het kunnen zoveel factoren zijn (hoeveelheid, combi-gebruik, hydratatie, etc) waardoor denk ik moeilijk is aan te geven hoe & wat.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor Perry » ma jun 29, 2015 7:08 pm

Probeer eens wat meer zout binnen te krijgen. MDMA wil de zoutbalans nogal verstoren, dus een grote kans dat dit ook het geval is bij 4-FA. Eet/drink iets met zout voorafgaande of tijdens gebruik en drink voldoende. Probeer ook eens iets zoets te drinken als cola in plaats van water.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor Fool » ma jun 29, 2015 9:38 pm

Drink je toevallig veel water t.o.v. andere dranken?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: 4fmp extreem droge keel

Berichtdoor highrutosen » di jun 30, 2015 8:11 am

JongGeleerd schreef:Probeer eens wat meer zout binnen te krijgen. MDMA wil de zoutbalans nogal verstoren, dus een grote kans dat dit ook het geval is bij 4-FA. Eet/drink iets met zout voorafgaande of tijdens gebruik en drink voldoende. Probeer ook eens iets zoets te drinken als cola in plaats van water.


Dit! Ik heb hetzelfde een keer gehad op de combi 4fa +M1. Ik kreeg ook nog eens kramp en wist dat dit uitdrogingsverschijnselen waren.
Bij een bar water gehaald en waar ze eten verkopen gevraagd om zout in mijn beker te doen. (Werd heel raar aangekeken en moest ook uitleggen waarom lol)

Smerig, maar hielp wel. Toen iemand mijn water pakte voor een slok ging hij bijna over ze nek. Dacht dat er ghb ofzo in zat xD
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner