karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:4fmp mixen met coke lijkt me geen al te best plan, vooral niet als je er ook nog bij drinkt. Startdosis op ongeveer 160-180 mg wil voor mij wel werken met 4fmp. Snuiven zou ik overigens niet doen, want dat brandt vrij hard.
Aanwazig schreef:ParadijsVogel schreef:4fmp mixen met coke lijkt me geen al te best plan, vooral niet als je er ook nog bij drinkt. Startdosis op ongeveer 160-180 mg wil voor mij wel werken met 4fmp. Snuiven zou ik overigens niet doen, want dat brandt vrij hard.
Is 160-180 mg te vergelijken met een pilletje van 200 mg MDMA?
FrozenToast schreef:Wees voorbereid op jankbuien als je 4-fa gaat nakken..
FrozenToast schreef:Wees voorbereid op jankbuien als je 4-fa gaat nakken..
steadycase schreef:Hai,
Zaterdag een party en we gaan 4fmp gebruiken. Vriend van mij heeft capsules, maar die zijn 200MG. Dat wil ik uiteraard niet aangezien het mijn eerste keer keer 4fmp zal zijn.
Nu is mijn vraag, kan ik bij de apotheek capsules halen en die capsule van hem bijvoorbeeld verdelen over 3 capsules van ongeveer 65mg. Zodat ik dus 3 capsules heb en beetje langzaam kan beginnen etc. En bijvoorbeeld uur later tweede capsule neem of iets dergelijks. Wat raden jullie aan?
Daarnaast, Coke.. goed of slecht idee? En zo ja, in welke mate? 1 gram kan gewoon?
Aanwazig schreef:Is 160-180 mg te vergelijken met een pilletje van 200 mg MDMA?
druidpsychonaut schreef:Coke zorgt ervoor dat er veel dopamine wordt losgelaten, waardoor je synapsen heerlijk overprikkeld worden. Een deel ervan wordt afgebroken en een deel terug opgenomen.
Wat 4fmp doet is het remt of blokkeert (afhankelijk van de dosis) de heropname van zowel serotenine, noradrenaline en dopamine.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten