Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

5-EAPB (Nieuwe) RC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor Fortune » di jun 18, 2013 4:30 am

Iemand al ervaring met deze nieuwe RC?

Op bluelight kan ik er zelfs nog niets over vinden gister. Dus mocht iemand een ervaring hebben of weten of het gewoon een analoog is van 5-ABP en op ' slimme' wijze weer legaal gemaakt is via dit middel :P

Maar goed iemand al ervaring mee?
Vermoedelijk zal het wel op 5-ABP lijken maar zal het pas nemen als er meer bekend over is. En er animo voor blijkt.


5-EAPB is not included in the recent APB ban as They simply covered the APBs and N-methyl derivatives. EAPB is the N-ethyl derivative, and not even implicitly, never mind explicitly, covered by the TCDO.

5-EAPB or 1-(2-benzofuran-5-yl)-N-ethylpropan-2-amine

NEW 5-EAPB (1-(benzofuran-5-yl)-N-ethylpropan-2-amine) is an entactogenic amphetamine which is structurally related to 5-MAPB and 5-APB

IUPAC: 1-(benzofuran-5-yl)-N-ethylpropan-2-amine
Molecular Formula: C13H17NO


En op Wiki speculeren ze ook nog slechts (en is erg recent nog minder dan 1 maand oud):

5-EAPB (1-(benzofuran-5-yl)-N-ethylpropan-2-amine) is an entactogenic amphetamine which is structurally related to 5-MAPB and 5-APB. It has similar effects to these drugs in humans.[citation needed]

5-EAPB is also an agonist of the 5-HT2C receptor [1] as well as a triple monoamine reuptake inhibitor.





Iemand al ervaring mee? Weet iemand of het sterker effect heeft bijvoorbeeld in dezelfde dosis?
Peace
Addicted to a Healthy Life!
Avatar gebruiker
Fortune
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: do jan 31, 2013 5:46 am

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor Einstein » wo jun 19, 2013 1:22 am

Hmm, zal in hetzelfde straatje liggen als ethylone, maar daarover is ook niet bijster veel bekend. Dit lijkt mij in ieder geval geen vooruitgang ten opzichte van 5-APB, vermoed dat het wat meer richting de gewone stimulanten gaat, al ben ik daar niet zeker van.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor Sterling Archer » wo jun 19, 2013 9:07 pm

Ik heb wel 5-APDB en 5MAPB maar deze niet. Wist wel dat ie bestond maar verder weet ik niks :P
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor Einstein » do jun 20, 2013 1:58 am

5-MAPB zit dicht tegen dit spul aan, al vermoed ik dat 5-EAPB een wat minder euforisch effect zal hebben.
Nauwer verwant dan ethylone is MDEA, misschien is het voor degenen die nieuwsgierig zijn naar 5-EAPB handig om daar even op te zoeken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor Fortune » vr jul 05, 2013 2:35 am

Einstein schreef:5-MAPB zit dicht tegen dit spul aan, al vermoed ik dat 5-EAPB een wat minder euforisch effect zal hebben.
Nauwer verwant dan ethylone is MDEA, misschien is het voor degenen die nieuwsgierig zijn naar 5-EAPB handig om daar even op te zoeken.


Naar mijn ervaring heeft dat inderdaad een minder euforisch effect dan s men van 5-ABP maar vond het weer meer stimulerend ivm met 5-ABP inderdaad.

Verder is het naar mijn idee een voor RC fans om leuk om eens te proberen :)

Be safe all!
Addicted to a Healthy Life!
Avatar gebruiker
Fortune
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: do jan 31, 2013 5:46 am

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor yogi » ma jul 08, 2013 1:48 pm

Kameraad van mij gister toevallig geprobeerd en vandaag over gesproken met hem, zware tegenvaller, hij zij je kan beter mdma nemen, is goedkoper het effect is inderdaad een uur na inslag vergelijkbaar met Methylone. Hij had 250mg genomen en niet bijgedoseerd, kater vergelijkbaar met 5-mapb. Piek duurde niet langer dan 1,5 a 2 uur comingdown 2 a 3 uur.
yogi
Offline
 

Re: 5-EAPB (Nieuwe) RC

Berichtdoor bbroni » do aug 22, 2013 1:39 am

Ik heb laatst 100mg gedaan en dat was eigenlijk best wel chill. Voelde hem echt wel in mijn middenrif, en het is een soort high waarbij ik gewoon bezig kan blijven (geen couchlock) maar had ook wel wat ethcathinone erbij gehad. Zou het nog wel eens willen proberen met een setje plaatjes draaien ofzo. Het heeft wel een eigen karakter.
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron