Ok weer eentje om van de lijst te schrappen..
110mg in drinken gedaan
Na zo'n 20minuten voel je de come-up. Die vond ik wel vervelend: last vd maag, draaierig, lichtjes misselijk, toiletbezoekjes
Eigelijk dezelfde come-up als van mdma.
Daarna vervagen de body-loads en die maken plaats voor een relaxte serotogene high. JE voelt je ontspannen, relaxed en goed, luisteren naar deephouse was zalig, sigaretten ook en surfen op internet... Je hebt zo wel niet de push om je te smijten en gaan dansen... Wel eye wiggles hahah alles trilt op je scherm en je trekt wel een paar bekken

Spul werkt lang! Na 3 uur was het nog nt gedaan, dus dan nog een lijntje v 50mg er bij... dit verlengde gewoon de relaxte feelings.
Tis niet echt trippy maar soms denk je dat je in je ooghoeken iets anders ziet dan er is.
Na een uur 5-6 begon het uit te werken.. paar etizs en dan redelijk geslapen.
Volgende dag voel je je wel wa brak, vandaag dus, maar er zijn antikater middelen. Ik denk dat maandag en dinsdag zwaar gaan zijn....
Conclusie: Van alle RC lijkt deze het meeste op MDMA dat ik al getest heb; dus zeker eens deel moeite om te researchen denk ik. Ik ga deze stof wel niet snel meer gebruiken. MDMA werkt zelfs bij mij niet meer)
Cheerz