knetterspetter schreef:Meestal is het zo bij mij persoonlijk dat wanneer er serieuse eye wiggles optreden, het goede shit is. Dit had ik bij MDMA en mephedrone en 3'4dmmc. Niet bij methylone, 4fmp en 3mmc. En laat ik laatst genoemde nou de minste in het rijtje vinden. Kortom....5mapb = bestellen die shit
zaagmans schreef:http://vimeo.com/72082590
Vanaf 27 minuten. Lijkt me een fijn spulletje. Ga ik zeker proberen
knetterspetter schreef:Meestal is het zo bij mij persoonlijk dat wanneer er serieuse eye wiggles optreden, het goede shit is. Dit had ik bij MDMA en mephedrone en 3'4dmmc. Niet bij methylone, 4fmp en 3mmc. En laat ik laatst genoemde nou de minste in het rijtje vinden. Kortom....5mapb = bestellen die shit
Einstein schreef:De eyewiggles of de serotoninerelease? Dat er serotonine wordt geknald lijkt me juist de bedoeling van dit matreaal
Vcaps schreef:Had je met 160mg geen laste van hoge hartslag vooral na het uitwerken ervan?
Heb toen 175mg genomen en had inderdaad ook wat minder energie dan ik bij 6-apb normaal heb.
Vond het verder tegen vallen en snel uitgewerkt... Vind 6-apb meer de serotinine release waard..
Vcaps schreef:Me 2 heb het alleen nog geen 6-mapb kunnen vinden.... helaas.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten