Heeft er al iemand ervaring met deze combo?
Zou dit een soort candyflip geven?
Gman007 schreef:Ik weet wel dat de combinatie truffels en 6-apb niet heel goed gaat. Op zich wel leuk, maar niet wat je verwacht. Mijn zintuigen gingen in elkaar overlopen, heel moeilijk uit te leggen.. Maar het leek alsof er in mn hersenen iets helemaal mis ging (wel op een beetje positieve manier, ik was niet bang). Met mdma dan blijf ik juist redelijk helder op truffels.
Of dit te linken is aan lsd, geen idee.
Noize schreef:Hier zou ik ook wel graag meer over willen weten
Alhoewel als je een candyflip hiermee zou doen dat je de 6-APB inname toch goed moet timen denk ik.
Of gewoon samen droppen?
Gman007 schreef:Ik weet wel dat de combinatie truffels en 6-apb niet heel goed gaat. Op zich wel leuk, maar niet wat je verwacht. Mijn zintuigen gingen in elkaar overlopen, heel moeilijk uit te leggen.. Maar het leek alsof er in mn hersenen iets helemaal mis ging (wel op een beetje positieve manier, ik was niet bang). Met mdma dan blijf ik juist redelijk helder op truffels.
Of dit te linken is aan lsd, geen idee.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Einstein schreef:Hashjaaaa![]()
Synesthesie is tofVooral makkelijk te bereiken als je met ketamine gaat spelen tijdens psychedelische trips.
Wel een oud topic dit
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten