Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
yogi schreef:bbroni bedoel je 2CB toch? heb deze combi nog niet geprobeerd wel 2c-b en daarna wat mdma en dat gaf ook erg leuke visuals.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Fenomeen schreef:Ongeveer 1,5 uur geleden 20mg 6-apdb door een drankje gemixt.
Gewoon om eens kennis te maken met dit (vrij nieuwe) stofje.
Sunseed schreef:Heeft iemand hier nog ervaringen mee gehad? Na dat ik de eerste reacties las begin ik te denken dat ik vroeger ALTIJD 6-APDB had, ik kan me goed herinneren dat ik op m'n eerste keer '6-apb' knetterhard ging op 100 mg (van SA toen), en nu neem ik 180 mg 6-APB (R-S) en vond dit eigenlijk niet zo hard.. Ook geen visuals hierbij en niet het gevoel "helemaal weg" te zijn..
Hmmmm! Dit weekend testen denk ik zo DNB Festival
highrutosen schreef:Sunseed schreef:Heeft iemand hier nog ervaringen mee gehad? Na dat ik de eerste reacties las begin ik te denken dat ik vroeger ALTIJD 6-APDB had, ik kan me goed herinneren dat ik op m'n eerste keer '6-apb' knetterhard ging op 100 mg (van SA toen), en nu neem ik 180 mg 6-APB (R-S) en vond dit eigenlijk niet zo hard.. Ook geen visuals hierbij en niet het gevoel "helemaal weg" te zijn..
Hmmmm! Dit weekend testen denk ik zo DNB Festival
Benieuwd naar je ervaring! Heb zelf ook een grammetje liggen om uit te proberen
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten