Goeienavond iedereen
Ik vroeg mij af of het gebruik van 6 APB in combinatie met een antibioticum problemen kan geven.
Heeft er iemand ervaring/uitsluitsel daarover?
Thx!
Tomaat
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Dan lijkt het me helemaal niet slim om te doen, los van de medicatie. Weet je ook
Tomaat schreef:Kut, dat waren 2 antwoorden die ik niet wou lezenspijtige van de zaak is dat het zaterdag retro acid is... Weet nu nog niet welke, moet er morgen om doordat mij daarjuist de verkeerde is voorgeschreven (allergie aan peneciline). Zit met een keelontsteking en/of klierkoorts, dat laatste weet ik vrijdag zeker.
AgeOfLove schreef:Tomaat schreef:Kut, dat waren 2 antwoorden die ik niet wou lezenspijtige van de zaak is dat het zaterdag retro acid is... Weet nu nog niet welke, moet er morgen om doordat mij daarjuist de verkeerde is voorgeschreven (allergie aan peneciline). Zit met een keelontsteking en/of klierkoorts, dat laatste weet ik vrijdag zeker.
Snap je hoor, als ik in hetzelfde geval zat ( retro acid)zou ik wellicht ook gaan twijfelen om de antibiotica even opzij te liggen maar aan de andere kant ga je misschien helemaal kapot als je doorgaat op de 6-apb en dan achteraf niet hersteld. En idd spijtig dat je pas later weet of het effectief klierkoorts is. 6-apb en sluimerende klierkoorts lijkt me geen strak plan.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten