Jmths schreef:Ik weet niet hoe zwaar je weegt en wat je lichaam zoal te verdragen heeft gehad maar 130mg zou ik persoonlijk net niets van merken.
Zelf nam ik eens 150mg 4-FA met daar overheen 80mg 2C-D (staat een rapportje van), ik verwachte weinig te merken van de 150mg 4-FA op zichzelf, normaal heb ik toch wel minstens 175mg nodig tegenwoordig wil ik het een beetje fatsoenlijk merken. En op deze combinatie stond ik ook voornamelijk lekker waus te gaan op de euforie, kleurtjes en lichtjes al onderdrukte 4-FA de psychedelische aspecten significant.
Als je nuchter slecht in je vel zit zal dit natuurlijk ook op invloed van de drugs kunnen wezen. Ik heb zo'n 8 neussprayflesjes met water en verschillende amfetamine verwante stofjes er in en na toch zeker 2 jaar ben ik er vrij zeker van dat ze zelfs in een water oplossing niet in potentie zijn vermindert.
PS: Leuk om 2C-I nog eens voorbij te zien komen.
Kweeg rond de 67, ik had die avond ervoor (vergeten te melden) ook ogv 30 mg 2-FA en 15 mg EPH gehad en daarna ook volgens mij niet kunnen slapen. Dus dat zal ook zeker wel meegespeeld hebben. Ook het feit dat ik voordat ik het pakte, me niet eens voor kon stellen om euforisch te worden zal ook niet meegeholpen hebben. Dus dat samen genomen heb ik misschien achteraf toch nog wel een decent ervaring gehad?
Enja 2C-I een stofje dat extreem zeldzaam is. Als ik nog 100 MG ervan heb, is het veel. Dus ik ben daar heel erg zuinig mee. Dat is echt nog wel een stofje waar ik meer van zou willen. Vooral omdat vrouwen er fenomenaal uitzien onder invloed van 2C-I.