Ten eerste lees ik dat er twee verschillende vormen van 6-apb zijn, een sterke variant (waarbij mensen al erg hard gaan op 125mg) en een variant waarvan je veel meer moet nemen (200mg <). Ik heb inmiddels wat 6-apb bemachtigd en ga dit volgende week laten testen. Aangezien je bij de testcentra altijd de actieve stof in het aantal mg krijgt vroeg ik me af hoeveel actieve stof de 'pure' variant zou bevatten. Ligt dit rond de 80%? Dan kan ik inschatten hoe puur mijn 6-apb is en weet ik welke dosis ik moet aanhouden

Ik lees ook verhalen van combinaties met 5-apb omdat enkel 6-apb voor sommigen niet genoeg energie zou geven. Hoe denken jullie hier over? Ik ben van plan om het te gaan nemen op een festival wat zo'n 10 uur duurt. Van mezelf ben ik al energiek en ik sta van 4-FA altijd echt te stuiteren. Toch ben ik wel een beetje bang dat het me niet genoeg energie geeft op een festival en ik al voor het einde moe begin te worden. Misschien is klein beetje 4-FA bijpakken voor de laatste uurtjes dan een idee?
Tot slot misschien wel het punt waar ik het meest tegenaan hik: ik ben altijd een beetje bang om iets nieuws te proberen op een festival. Dit omdat ik weet dat MDMA/4-FA een garantie is op een leuke tijd. Dan ben ik toch een beetje bang dat ik een mooie dag verpest door iets nieuws te proberen wat me dan niet bevalt. Is 6-apb een stofje waarbij het effect ook wel eens kan tegenvallen? Of is het zo dat met de goede instelling en zin(wat geen probleem is) het altijd een feest wordt?
Alvast bedankt voor de reacties en ik hoop dat jullie een beetje door de lap tekst heen zijn gekomen