Italiano schreef:Je bent zelf verkeerd geinformeerd JG, bij 6-APB zijn er twee zout varianten in omloop, HCl en succinate (oa bij de bekende Spaanse vendor te krijgen) en het klopt dat de dosissen tussen die twee best wel verschillen.
Italiano schreef:Je bent zelf verkeerd geinformeerd JG
JongGeleerd schreef:Vreemd, imo...
Mjah, dat hadden zij horen doen
eenhoorn2 schreef:Ja dat leek mij dus ook. Het is erg kostbaar om te bepalen hoe sterk een stof is en daarom is ervoor gekozen alleen een percentage te geven bij de bekendste stoffen.
Ik heb mn leverancier maar gecontacteerd en deze heeft me verteld dat het de succinate versie is, maar wel van hele hoge kwaliteit omdat verschillende mensen hem al gemaild hadden dat ze dachten dat het de HCL versie was omdat het zo goed werkte. Verkooppraatje lijkt me? Aangezien je van de succinate versie altijd meer nodig zult hebben toch?
Ik heb mn leverancier maar gecontacteerd en deze heeft me verteld dat het de succinate versie is, maar wel van hele hoge kwaliteit omdat verschillende mensen hem al gemaild hadden dat ze dachten dat het de HCL versie was omdat het zo goed werkte. Verkooppraatje lijkt me?
Ik kreeg zojuist exact hetzelfde te horen van mijn vendor. Hij zei dat HCL max 83% is, maar de succinate die hij verkoopt 99%. Raar verkooppraatje. Als het de zeer pure variant is, waarom zou je het adverteren als een minder pure variant en zeggen dat die juist nog puurder is?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten