Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Ik zeg Speed.
Zo heel moeilijk is het niet er vanaf te blijven als het echt moet vind ikzelf
Als je gewoon altijd hier post als je gebruikt wordt je wel verteld wanneer het echt moet
Paradise schreef:Heb je al ervaring met die drugs die verslavend kunnen zijn die je opnoemt?
Voor veel mensen is speed toch niet killer verslavend? 4 dagen coke wordt een duur feesje.
De meeste RC's lijken nogal op de klassieke middelen, meestal zelfde regels, mogelijk meer nare bijwerkingen ...
4 dagen ethylphenidate bvb, nogal zwaar op hart, niet super aangenaam in hogere dosis ( die je waarschijnlijk nodig zal hebben,
want methyl/ethyl zijn meer feel good/motivatie uppers dan echte doortrekkers.
2FA?
Zelf nog niet gedaan, maar zou meer naar 3FA leunen dan naar 4FA en 3FA leek nogal op DEX en DEX zou dan weer op speed lijken want het is er de helft van ... meestal/ongeveer/hopelijk.
3FA heb ik wel wat gedaan, ik weet niet of ik het ooit op ga krijgen ... dus ofwel is 3FA kut en DEX/speed veel beter, ofwel zijn we allemaal anders en kan je wel eens amfetamines doen en het niet zo bijzonder vinden. Ik bewaar mn 3FA gewoon voor als ik eens heel lang heel goed wakker moet zijn.
Ik heb ook nog wat "speed" gedaan vroeger, duurde altijd eeuwen voor dat de mijne op was ...
Goeie speed lijkt me toch safer dan een of andere obscure cathinone.
Kratom is meer alsof je codeïne/milde opium zou lopen nemen, soms wel gezellig,
maar als het MDMA moet vervangen, zal het meer op koffie met wiet lijken.
Tis een geknoei voor festivals enz ... die kratom, in caps is het eerder therapeutisch werkend.
Voor een dromeriger ervaring moet je de boel uitkoken.
Of je kan met die extracten knoeien en daar geraken de jongens dan wel verslaafd aan,
zou ook goed kunnen dat dat het einde van de legaliteit van kratom wordt die extracten.
Tis dat geknoei en die vieze smaak enz ... waardoor je niet gaat craven.
Voor de rest kan je er prima hardcore opiaat withdrawals van krijgen als je een tijdje aan die extracten gaat, van de blaren ook trouwens, als je maar lang genoeg doet, dan lijkt speed weer safe ^^.
Is 2FA eigenlijk nog legaal in BE? Ik dacht 3FA niemeer en 5APB ook niet.
Olliver1977 schreef:
Vond kratom toch eigenlijk ook wel heeeeel chill zo in combinatie met een wijntje s'avonds onder het deken. Het poeder oplossen en doorslikken is walgelijk en ranzig (bitter) maar werkt wel het beste. klote nevensymptoom is dat je er constipatie van krijgt![]()
Leuk voordeel is dat je er prima op kan slapen vind ik alleen wordt je soms wel eens wakker 's nachts en je hebt er de meest geschifte dromen van![]()
Ik probeer dit net zoals speed te beperken tot eenmaal per maand max
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten