Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Alternatieven voor coke

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Alternatieven voor coke

Berichtdoor Shanky86 » wo apr 26, 2023 3:31 pm

Hey iedereen,

Ik ben nieuw hier, heb even kort de regels doorgenomen.
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar ga het toch proberen.

Vroeger hield ik van coke, maar door het verbod hierop is alles rond coke zo’n ‘Hustle cultuur’
Sommige dealers moet je MINIMUM 10 gram kopen, een grammetje kopen voor €50 is hier onmogelijk.

Ik heb ook niet zo’n hoog inkomen dus nu mijn vraag:

Zijn er leuke rc-alternatieven voor coke, misschien zelfs leukere rc’s dan coke?

Wat ik zo leuk vind aan coke is het gevoel van ‘satisfaction’ dat je krijgt na een lijn.
Daar ben ik ook op zoek in rc’s. Dat gevoel van genoegdoening, ik hoop dat jullie me kunnen volgen hierin.
Shanky86
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 26, 2023 3:14 pm

Re: Alternatieven voor coke

Berichtdoor Amvitamientje » do apr 27, 2023 8:07 am

3-MMC komt in de buurt. Echter staat deze ook helaas op de opiumlijst. Zoekt, en gij zult vinden (alleen niet hier 8-) )

En alleen minstens 10 gram??
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Alternatieven voor coke

Berichtdoor Shanky86 » do apr 27, 2023 8:34 am

Amvitamientje schreef:
En alleen minstens 10 gram??


Ja er zijn er ook een paar vanaf vijf gram, maar die prijzen :shock:

Voor €50 geven ze je hier geen volle gram (ben van België) maar krijg je zo’n klein bolletje waar je mss
3 lijntjes uithaalt. En dan nog ik denk niet dat ik hier iemand kan vinden die voor een gram (of voor €50) uit z’n kot wil komen.

Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo is, ik heb niet veel vrienden of kennissen, geen van m’n vrienden doet coke. Maar dit is gewoon mijn ervaring
Shanky86
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo apr 26, 2023 3:14 pm

Re: Alternatieven voor coke

Berichtdoor Perry » wo jun 28, 2023 6:59 am

Persoonlijk ervoer ik Dichloropane (RTI-111) als hetgeen ik van Coke verwacht had - of dit nog te verkrijgen is, en of er inmiddels noemenswaardige gezondheidsrisico's ontdekt zijn weet ik alleen niet :p

3-MMC is ook vet ja, zou 't alleen zelf geen Coke alternatief noemen :snort:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner