Miele schreef:Hele nacht onrustig geslapen, met wel leuke CEV's.. Maar ook heel onrustig geslapen,
megatrippie schreef:Er goed tijd voor nemen zal dus vanmiddag zijn. Ga voor een erg sterke dosis. denk zo'n 70mg.
later meer dus.
Sunseed schreef:Confirms what i said; rommel.
Jammer want is relatief makkelijk verkrijgbaar..
megatrippie schreef:Sunseed schreef:Confirms what i said; rommel.
Klopt makkelijk tegen een relatief lage prijs verkrijgbaar.
Echter rommel durf ik niet te zeggen.
Misschien is het gewoon mijn ding niet, moet ik het vaker gebruiken of moet ik nog hoger doseren.
Er zijn best veel reports over dit stofje te vinden van behoorlijk ervaren trippers welke er enorm over te spreken zijn.
Ik heb Reports gelezen van mensen welke aangeven het een veel leukere ervaring dan bijvoorbeeld LSD te vinden.
Zelf twijfel ik er aan dat dit een stofje is wat ik vaker ga gebruiken maar 1x gebruiken is natuurlijk alles behalve maatgevend.
Sunseed schreef:Drop er wat MDMA bij dan kan het wel leuk worden, de MDMA slaagt echt 100 keer zo hard in
megatrippie schreef:Sunseed schreef:Drop er wat MDMA bij dan kan het wel leuk worden, de MDMA slaagt echt 100 keer zo hard in
AMT is een MAO-remmer dat maakt dat het gevaarlijk is om het met MDMA te combineren.
Mijn vriendin ging wel aan de MDMA en die ging dus al uren heel erg lekker.
Ik heb het gebruik van MDMA bewust om het gevaar te minimaliseren uitgesteld tot zo'n ruim 9 uur na inname van de AMT
Sunseed schreef:megatrippie schreef:Sunseed schreef:Drop er wat MDMA bij dan kan het wel leuk worden, de MDMA slaagt echt 100 keer zo hard in
AMT is een MAO-remmer dat maakt dat het gevaarlijk is om het met MDMA te combineren.
Mijn vriendin ging wel aan de MDMA en die ging dus al uren heel erg lekker.
Ik heb het gebruik van MDMA bewust om het gevaar te minimaliseren uitgesteld tot zo'n ruim 9 uur na inname van de AMT
KUT! Dat wisten we dus absoluut nietLevensgevaarlijk?
Sunseed schreef:Confirms what i said; rommel.
Piotr schreef:Is AMT niet per definitie risicovol omdat het eigenschappen van een MAO inhibitor heeft en tegelijkertijd een serotonine releaser is? Klinkt niet echt veilig, of zit ik nu fout?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten