Tegenwoordig ben ik zuinig op mijn serotonine. Zes weken geleden heb ik voor het eerst in 8 maanden MDMA genomen, in die 8 maanden heb ik op een paar snuifjes Kanna na ook niets genomen wat nadrukkelijk op serotonine werkt.
Nu heb ik volgende week een festival waar ik graag eens aMT wil proberen. Nu weet ik dat aMT ook op je serotonine werkt, maar ik vroeg me af of het je 'voorraad' serotonine echt helemaal leeg trekt of dat een goed deel van de space ook komt omdat het effect van serotonine wordt nagebootst bij 5-HT2 receptor.
''AMT is chemically related to serotonin, an important neurotransmitter. It acts by mimicking the effects of serotonin at the 5-HT2 receptor and by interfering with neurotransmitter reuptake and degradation mechanisms.''
Daarbij begreep ik dat er niet echt significante kruistolerantie is tussen aMT en MDMA, al zal mijn MDMA ervaring vast het aMT effect wat dimmen.
Wat denken jullie? Reasonable idee? Advies/tips/een draai om de oren zijn allemaal welkom. Voor de aMT denk ik aan een dosis van 35mg.