Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Antidepressiva en RC

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Antidepressiva en RC

Berichtdoor snuifduif » ma nov 29, 2021 12:57 am

Ja top plan
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Antidepressiva en RC

Berichtdoor Jmths » ma nov 29, 2021 2:30 am

Hey Serena,

Stoppen met blowen kan flinke schommelingen in gemoedstoestand teweeg brengen. Een familielid van mij rookte af en toe een jointje om de gedachten wat aangenamer te maken en deed dat vele jaren lang. Hij vertelde de afgelopen maanden na stoppen met blowen paniekaanvallen te hebben gehad, slecht te slapen. Het valt ook duidelijk aan hem te merken dat hij sneller geïrriteerd is en overprikkeld raakt als gevolg van.

Iets dat ik wel vaker voorbij heb horen en zien komen bij kennissen en waar geheid ook veel andere mensen zich in kunnen herkennen. Ik denk dat het belangrijk is dit te kunnen herkennen en hier erkenning aan te kunnen geven. Zelf gebruik ik ook regelmatig ook drugs om het leven (tijdelijk) beter verteerbaar te maken. Wanneer ik nuchter ben voelt het leven mede hierdoor vaak wat saai en serieus.

Zelfs antidepressiva zal na verloop van tijd een dip in gemoedstoestand geven ondanks dat het initieel serotonine doet vrijkomen in de hersens en op die manier rust en algemeen welzijn zal doen ervaren. 1P-LSD doet de intensiteit aan gedachten juist toenemen waar cannabis (of THC in ieder geval) deze dempt, wat dat betreft hebben ze een wat tegenovergestelde werking.

Overgeven na gebruik van psychedelica zoals 1P-LSD is eigenlijk vrij standaard, in 'verbasterd' medisch jargon zou je dat 5HT3 agonisme kunnen noemen. Ik moest zelf vaak niet overgeven na gebruik van 1P-LSD / psychedelica waar gezelschap dat wel vaak deed, ik heb/had wel een 'sterke maag' maar zeggen maar eigenlijk heeft ieder mens daar last van.

Waarom kreeg je antidepressiva voorgeschreven?
Hoe lang is de langere tijd dat je antidepressiva kreeg voorgeschreven?
Waarom krijg je nu andere antidepressiva?
Persoonlijk vind ik het ook altijd wel interessant wat voor antidepressiva het is, wat is de scheikundige naam van het antidepressiva waaraan je de molecuulstructuur van je medicatie kunt herkennen. Waarom denken mensen dat dit je helpt?

Als ik je bericht lees krijg ik ook het gevoel dat je niet goed geïnformeerd bent, ik zou meer vragen stellen in ieder geval.

Je kunt je wiet ook fijn malen in zonnebloem olie drenken en druppelen. Mensen onderschatten vaak de invloed van tabak op hun psyché. Misschien kan het ook best interessant/relevant wezen om jezelf de vraag te stellen waarom je niet bereid bent iets te eten wat je wel bereid bent te roken.

Als je je zorgen maakt om een zelfmoordpoging, hoeveel tijd denk je dat drugs je kan geven voordat dit risico groter wordt?

iemand ervaring heeft met antidepressiva en RC die wel samengaan en een goed gevoel geven?

Je oogt wat groen achter de oren maar MXE is de ultieme master molecule die alles samen bindt. Dat is eigenlijk alles wat een sterveling hoeft te weten om de juiste keuzes in het leven te kunnen maken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Antidepressiva en RC

Berichtdoor snuifduif » di nov 30, 2021 9:55 pm

Serena schreef:
snuifduif schreef:Ja top plan


Hier heb ik veel aan. Tyf toch een eind op man kankerhond, menselijkheid is tegenwoordig ver te zoeken. Ik schrijf een heel verhaal wat de reden is dat ik de pijn wil onderdrukken tot de antidepressiva aanslaat en een zelfmoordpoging wil voorkomen en dan krijg ik dit als reactie? Wat een ongelooflijk slecht mens ben jij, gatverdamme. Wel duidelijk dat je een snuifduif bent inderdaad, kk junk.

Jij bent hier het figuur die op eigen houtje zelfmedicatie begint met vage RC's in combinatie met een SSRI. Moet ik dan echt gaan voorkauwen waarom dit een kansloze missie met onnodig veel risico is? Niet bij stil gestaan dat het averechts zou kunnen werken? Wat blijkbaar de vorige keer ook al gebeurt is. Mijn reactie was weinig genuanceerd maar dit is wel een vrij kinderlijke reactie van je :lol:

Neem nog zo'n antidepressiva, stuk verdriet.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Antidepressiva en RC

Berichtdoor Jmths » wo dec 01, 2021 9:59 pm

Serena schreef:Dank je wel voor je uitgebreide en begripvolle reactie, dat waardeer ik. Ik ga er inderdaad goed over nadenken. Is MXE overigens hetzelfde als DMXE? Volgens mij mag ik hier niet naar vendors vragen, maar MXE is volgens mij legaal niet verkrijgbaar toch?

Graag gedaan, DMXE is de 3-Methyl analoog op 3-Methoxy MXE. Het lijkt veel op elkaar maar de methyl groep (DMXE) lijkt een ietsjepietsje meer dopamine affiniteit te vertonen waar de methoxy groep (MXE) ietsjepietsje meer serotonine affiniteit lijkt te vertonen. DMXE is inderdaad vernoemd naar MXE vanwege de cultstatus waar MXE echter jammer genoeg op Europees niveau vanwege onbekende redenen illegaal is gemaakt.

Persoonlijk denk ik dat MXE een ongeëvenaarde rendabele antidepressieve werking heeft vergelijkbaar aan Ketamine maar dan beter. Mijn persoonlijke voorkeur als alternatief voor MXE voor antidepressieve werking zou gaan naar MXiPr, de N-IsoPropyl analoog op N-Ethyl MXE.

De 3-Hydroxy analoog HXE op 3-Methoxy MXE is ook een interessant alternatief, echter heb ik de indruk dat de synthese hiervan nog niet helemaal optimaal is i.t.t. MXiPr. De laatste keer dat ik HXE probeerde kwam een zeer lichte / minimale aanstekerbenzine geur hier vanaf wat wellicht minder wenselijk is voor gezond op termijn.

Ik denk dat 3-HO-PCE (in dezelfde categorie van dissociatieven / NMDA antagonisten) ook nog wel een optie kan wezen mocht je iets meer potent in gewicht en dus goedkoper per dosering zoeken.

Ik raad mensen altijd aan een 0.001 (1mg) nauwkeurige weegschaal aan te schaffen (in deze context): https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-digi ... 34101.html
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Antidepressiva en RC

Berichtdoor Pater Damiaan » wo jul 13, 2022 3:47 am

Duif is niet zo tactvol, maar moet hem wel gelijk geven helaas.

Jmths schreef:
Serena schreef:Dank je wel voor je uitgebreide en begripvolle reactie, dat waardeer ik. Ik ga er inderdaad goed over nadenken. Is MXE overigens hetzelfde als DMXE? Volgens mij mag ik hier niet naar vendors vragen, maar MXE is volgens mij legaal niet verkrijgbaar toch?


Graag gedaan, DMXE is de 3-Methyl analoog op 3-Methoxy MXE. Het lijkt veel op elkaar maar de methyl groep (DMXE) lijkt een ietsjepietsje meer dopamine affiniteit te vertonen waar de methoxy groep (MXE) ietsjepietsje meer serotonine affiniteit lijkt te vertonen. DMXE is inderdaad vernoemd naar MXE vanwege de cultstatus waar MXE echter jammer genoeg op Europees niveau vanwege onbekende redenen illegaal is gemaakt.

Persoonlijk denk ik dat MXE een ongeëvenaarde rendabele antidepressieve werking heeft vergelijkbaar aan Ketamine maar dan beter. Mijn persoonlijke voorkeur als alternatief voor MXE voor antidepressieve werking zou gaan naar MXiPr, de N-IsoPropyl analoog op N-Ethyl MXE.

De 3-Hydroxy analoog HXE op 3-Methoxy MXE is ook een interessant alternatief, echter heb ik de indruk dat de synthese hiervan nog niet helemaal optimaal is i.t.t. MXiPr. De laatste keer dat ik HXE probeerde kwam een zeer lichte / minimale aanstekerbenzine geur hier vanaf wat wellicht minder wenselijk is voor gezond op termijn.

Ik denk dat 3-HO-PCE (in dezelfde categorie van dissociatieven / NMDA antagonisten) ook nog wel een optie kan wezen mocht je iets meer potent in gewicht en dus goedkoper per dosering zoeken.

Ik raad mensen altijd aan een 0.001 (1mg) nauwkeurige weegschaal aan te schaffen (in deze context): https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-digi ... 34101.html


Jmth, Je hebt wel veel ervaring enzo, maar wees nu even verstandig, dit zijn geen medicijnen ofzo he. Trouwens heb ik een sterk vermoeden DMXE en MXiPr haar overbrugging nog langer zal maken. Daarnaast raad je nog dissos aan die je volgens mij beter niet dagelijks gebruikt al is het voor een paar weken.

@Serena, probeer ff gwn op je tanden te bijten, als het echt niet lukt, rook dan weer gwn ff wat wiet of kijk eens even naar kratom maar houd het vooral rustig.
Nu is echt geen tijd om met RC's te spelen.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner