highrutosen schreef:Afhankelijk van je tolerantie zou ik 5mapb en 6mapb combineren in 55-55 tot 80-80mg.
Zeldzame combo, maar erg positieve verhalen.
5-mapb heeft meer het mdma gevoel en 6-mapb heeft dit ook, maar met meer stimulatie en minder space.
Weet je zeker dat je 6-mapb legit is? Veel is namelijk gewoon 5-mapb.
Benieuwd naar je vendor
karl201 schreef:ik mag hier geen vendors posten geloof ik maar ik weet niet of het echte 6mapb is, het ziet er wel niet hetzelfde uit als de 5mapb (6mapb is wit, 5apb geel) maar dat zegt niets en ik kan het geloof ik niet laten testen hier in belgie
ik zal zaterdag 6mapb met 5mapb mengen in je gegeven verhouding en als ik niet opgepept geraak neem ik wel wat 3fpm erachter (had ik ook nog liggen, vergeten te noemen)
heel erg bedankt! zouheel klein beetje mxe gaan bij de uitwerking van de 6/5mapb?
Dopaminded schreef:highrutosen schreef:Afhankelijk van je tolerantie zou ik 5mapb en 6mapb combineren in 55-55 tot 80-80mg.
Zeldzame combo, maar erg positieve verhalen.
5-mapb heeft meer het mdma gevoel en 6-mapb heeft dit ook, maar met meer stimulatie en minder space.
Weet je zeker dat je 6-mapb legit is? Veel is namelijk gewoon 5-mapb.
Benieuwd naar je vendor
+1.
PM's mochten wel dacht ik en gewoon afkortingen zoals CW BB etc mag ook
karl201 schreef:en ik zal een update geven maandag over de grotere dosis
karl201 schreef:hey ja het gaat over een bekende vendor OBF in de niet-uk-sectie van hun aanbod, en ik heb 6mapb al in lichte dosis geprobeerd een tijdje terug en moet zeggen, het is wat oppepender dan 5mapb maar niet 'wauw', ik nam wel een lichte dosis (60 mg ongeveer), kan daar aan liggen natuurlijk
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten