No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Waarschijnlijk wel zoiets ja Ik zou inderdaad een mailtje sturen. Met alleen zo'n merknaam kunnen wij er niks over zeggen
Pascal schreef:Einstein schreef:Waarschijnlijk wel zoiets ja Ik zou inderdaad een mailtje sturen. Met alleen zo'n merknaam kunnen wij er niks over zeggen
Wil je zeggen dat je op magische wijze de werking vanuit de structuurformule kunt toveren net als die Bluelight-gasten?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pammetje82 schreef:Er is/zijn meerder vendors die het product BLOW verkopen. Dit komt tegenwoordig ook voor dat ze als badzouten etc. worden verkocht. Er word echter geen chemische stof-naam vrijgegeven, dus met andere woorden je weet niet wat je neemt. En het is niet slim om zon RC te gebruiken.
Nu had ik een sample van een gram "BLOW". Dat is ook het enige dat ze prijs geven, geen IUPAC, niks. Een maat van me heeft het laten testen en het blijkt 99,76%
[3B-(p--Fluorobenzoyloxy)tropane te zijn oftewel fluruotropacocaine te zijn.
Dus weer een mysterie ontrafeld voor de mensen die dit nog niet wisten.
En aangezien het als gratis sample word uitgedeeld bij RC-bestellingen is het wel fijn te weten wat het daarwerkelijk is lijkt me.
Paradise schreef:Heb ook zo een sample gram liggen, als dit 99 percent fluorotropacocaine is het misschien wel interessant ...
Helaas kan het ook vol kutzooi zitten
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten