Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

BOH-PHP

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

BOH-PHP

Berichtdoor spikeycloud » za okt 05, 2019 4:06 pm

Zag dit vandaag verschijnen bij een vendor. Iemand al ervaring met BOH-PHP? Ik kan er echt werkelijk helemaal niks van vinden zelfs niet op wiki lol. Ik vermoed dat het een beetje in het straatje ligt van A-PVP.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: BOH-PHP

Berichtdoor Jmths » zo okt 06, 2019 9:40 am

Tenzij het nakkers zijn is het waarschijnlijk dit:
https://isomerdesign.com/PiHKAL/explore ... n=pk&id=15
https://en.wikipedia.org/wiki/BOH_(drug)

Dus 3,4-methylenedioxy met nog een methoxy groep aan de staart. Ligt eerder in het straatje van MDPV, kan mogelijk interessant wezen voor wie een MDPV surrogaat zoekt. Het vapen van MDPV/A-PVP produceert dus een zeer intense rush welke naar mijn weten het meest vergelijkbaar is aan het vapen van (base) cocaïne. Het kan dus vrij compulsief wezen, met nadruk op mogelijk.

Afgaand op analoog deductie gok ik dat de duratie is langer is dan die van MDPV, het is ook een beetje de de vraag wat de methoxy groep toevoeging doet met de biobeschikbaarheid en receptorbinding. Hoe zuiver de batch is wil ook nog wel eens wat verschil maken in deze categorie.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: BOH-PHP

Berichtdoor spikeycloud » zo okt 06, 2019 5:37 pm

Jmths schreef:Tenzij het nakkers zijn is het waarschijnlijk dit:
https://isomerdesign.com/PiHKAL/explore ... n=pk&id=15
https://en.wikipedia.org/wiki/BOH_(drug)

Dus 3,4-methylenedioxy met nog een methoxy groep aan de staart. Ligt eerder in het straatje van MDPV, kan mogelijk interessant wezen voor wie een MDPV surrogaat zoekt. Het vapen van MDPV/A-PVP produceert dus een zeer intense rush welke naar mijn weten het meest vergelijkbaar is aan het vapen van (base) cocaïne. Het kan dus vrij compulsief wezen, met nadruk op mogelijk.

Afgaand op analoog deductie gok ik dat de duratie is langer is dan die van MDPV, het is ook een beetje de de vraag wat de methoxy groep toevoeging doet met de biobeschikbaarheid en receptorbinding. Hoe zuiver de batch is wil ook nog wel eens wat verschil maken in deze categorie.


Thx voor je uitleg. Zou wel ideaal zijn als ze een stof konden maken die de effecten geeft van MDPV maar dan echt goede effecten heeft voor een paar uur en zonder de verschrikkelijke comedown. Maar volgens mij is dat technisch niet mogelijk.

Overigens is het niet de stof die je in je linkje gaf.

Zo ziet het BOH-PHP monocuul eruit
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: BOH-PHP

Berichtdoor Jmths » ma okt 07, 2019 12:43 am

Ik zie dat de BOH_(drug) wiki verwijzing is aangepast en dat ik misschien iets te voorbarig was met m'n nakker benoeming. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: BOH-PHP

Berichtdoor Pater Damiaan » do feb 04, 2021 8:20 am

Geen idee want heb deze nooit gehad. Wel a-pvp en a-php en daar zit voor mij toch wel redelijk veel verschil tussen van effect. Ofwel was mijn a-php batch gewoon shit.
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am

Re: BOH-PHP

Berichtdoor Jmths » do feb 04, 2021 1:06 pm

Pater Damiaan schreef:Geen idee want heb deze nooit gehad. Wel a-pvp en a-php en daar zit voor mij toch wel redelijk veel verschil tussen van effect. Ofwel was mijn a-php batch gewoon shit.

Ik vond A-PHP ook een beetje tegenvallen vergeleken met A-PVP hoor. A-PHP verdampt moeilijker/minder explosief. Er wordt gezegd dat als je een goede vaporizor hebt en goede techniek dat A-PHP nog wel enigszins de moeite waard kan wezen. Kwaliteit van A-PHP synthese kan denk ik ook verschil maken. Doorzichtige hcl crystallen vapen vaak wel iets beter.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: BOH-PHP

Berichtdoor Amvitamientje » do feb 04, 2021 11:34 pm

Jmths schreef:
Pater Damiaan schreef:Geen idee want heb deze nooit gehad. Wel a-pvp en a-php en daar zit voor mij toch wel redelijk veel verschil tussen van effect. Ofwel was mijn a-php batch gewoon shit.

Ik vond A-PHP ook een beetje tegenvallen vergeleken met A-PVP hoor. A-PHP verdampt moeilijker/minder explosief. Er wordt gezegd dat als je een goede techniek hebt dat A-PHP nog wel enigszins de moeite waard kan wezen.

Dit sowieso. Als je het eenmaal door hebt :rock2:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron