Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

BZ

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

BZ

Berichtdoor trulov » do jan 12, 2012 3:41 pm

Omdat iedereen wel dissociatief als ketamine kent,het viel me op dat er vooral dan ook over keta, dat idd een schitterend dissociativum is (imo), er zijn er nog vele andere.
Zoals ook over gediscussieerd wordt,lees alles graag,middelen als lachgas of fencyclidine (pcp).

Wou even wat info geven over een ander dissociativum met hallucinogene effecten al is het mss beter gezegd een anti-cholinergicum,sterk en zeer lang werkend,dat tot deliere percepties leidt.

Ik heb het dan over BZ (benzilaat) of voluit: 3-quinuclidinyl benzilaat

De effecten lijken wat op die van drugs als scopolamine of atropine.

De totale werkingsduur is tot wel 3 dagen (70-80 uur),dus je moet al goed voorbereid zijn en sterk in je schoenen staan(ervaren tripper), als je dit wilt proberen

De effecten zijn te vergelijken,zoals gezegd met die van de actieve ingredienten in de planten (datura en belladona),nl scopolamine en atropine,zoals al gezegd.

De gebruiker zal urenlang (dagen)lang gedesorienteerd zijn/voelen,hallucineren en ook kan extreme verwardheid voorkomen.

Dosissen,kleiner dan 1 mg, dus in mics, zijn al genoeg om effect te hebben.

Bron: erowid. Wel vertaald door mij

Gewoon informatief bedoeld, maar zal zoeken naar interessantere dissociatieven of hallucinogenen,die mensen die van trips houden mss wel zullen boeien, stoffen die niet zo bekend zijn bij iedereen,ipv (LSD of keta)

Grtz :wave:
Laatst bijgewerkt door trulov op do jan 12, 2012 3:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: BZ

Berichtdoor Doc » do jan 12, 2012 3:46 pm

dat is in de vakantie wel een leuk projectje, maak je nog eens wat mee.

is het illegaal?
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: BZ

Berichtdoor Trippie » do jan 12, 2012 4:04 pm

3 dagen lang trippen gaat toch echt wel te ver. Denk niet dat ik dat snel zal willen gebruiken.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: BZ

Berichtdoor Velvet » do jan 12, 2012 4:06 pm

Zal wel een behoorlijk stroeve overdoseringsmarge hebben dan
Avatar gebruiker
Velvet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: do dec 29, 2011 2:03 am

Re: BZ

Berichtdoor Doc » do jan 12, 2012 4:49 pm

Trippie schreef:3 dagen lang trippen gaat toch echt wel te ver. Denk niet dat ik dat snel zal willen gebruiken.


je kunt ook onderdoseren
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: BZ

Berichtdoor Einstein » do jan 12, 2012 5:03 pm

Dit heeft niets met dissociatieven te maken, anticholinergica (delirianten) zijn heel wat anders en niet te vergelijken met ketamine. Ik gooi deze naar RC's.
Even voor de duidelijkheid: mocht iemand dit te pakken krijgen (lijkt me lastig, het wordt volgens mij vooral ingeschakeld door vage dictators als giftig wapen), het is levensgevaarlijk.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: BZ

Berichtdoor Velvet » do jan 12, 2012 9:54 pm

Ik denk dat het feit dat de effecten "gelijkend zijn aan datura" de meeste mensen (hopelijk) wel zal afschrikken.
Avatar gebruiker
Velvet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: do dec 29, 2011 2:03 am

Re: BZ

Berichtdoor trulov » vr jan 13, 2012 12:14 am

Einstein schreef:Dit heeft niets met dissociatieven te maken, anticholinergica (delirianten) zijn heel wat anders en niet te vergelijken met ketamine. Ik gooi deze naar RC's.
Even voor de duidelijkheid: mocht iemand dit te pakken krijgen (lijkt me lastig, het wordt volgens mij vooral ingeschakeld door vage dictators als giftig wapen), het is levensgevaarlijk.


Oke joh :) ,no prob, tis idd geen puur dissociativum.

En het lijkt me niet zo interessant,maar goed die info staat er dan toch (verveelde me en heb wel interesse in zoeken naar info over bepaalde chemicalien). Maar zal proberen interessantere info over interessantere drugs te postten (bronnen zijn trouwens wiki en erowid enz.),heb t wel vertaald.

Baadt het niet (info dan), dan schaadt het niet, toch?

Groetjes, ik heb 5 mg clotiazepam (thienodiazepine) binnen en ga mn bedje in. Morgen loopt mn wekker vroeg af.

Take Care everyone.... :wave:
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: BZ

Berichtdoor Einstein » vr jan 13, 2012 12:41 am

Oh, interessant zijn dit soort dingen zeker :love: Had er zelf nog nooit van gehoord, niet zo gek, omdat het produceren van deze stof aan banden is gelegd volgens internationale verdragen m.b.t. chemische wapens :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner