Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Camfetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Camfetamine

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 5:36 pm



Camfetamine is een analoog van een stimulant genaamd fencamfamine, een vreemd stofje dat naast dopamine ook opiaatreceptoren schijnt te triggeren en dat minder op amfetamine lijkt dan de naam doet vermoeden.
Fencamfamine is minder schadelijk dan amfetamine, omdat het geen MAO-remmer is en minder sterk werkt als dopaminereleaser. Daarentegen is het wel een stuk sterker als dopaminereuptakeremmer en zoals genoemd ook een opioideagonist o.i.d. (vermoedelijk µ-opiode).

Iemand al ervaringen? Het spul is net nieuw op de markt, geloof ik, ik ben in ieder geval wat geïnteresseerder dan toen ik het net ontdekte, aangezien het werd aangeprezen als beter dan methylpropamine, oftewel nog steeds rommel.
Laatst bijgewerkt door Einstein op do jun 09, 2011 10:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor Hashja » do jun 09, 2011 5:38 pm

Ik zag hem er ook tussen staan. Wou hem bestellen op een andere RC-site samen met onder andere Ertizolam, maar alles is out of stock! :(

Keep me posted! :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 10:24 pm

Als dit spul vergelijkbaar is met fencamfamine (wat ik wel een beetje betwijfel, daar de tertiaire stikstof die belangrijk is voor opioidebinding, afwezig is in camfetamine en wel aanwezig in fencamfamine) ben ik in ieder geval nieuwsgierig. Fencamfamine wordt door kenners als geniale stimulant gezien, geloof ik.

En waarom is altijd alles out of stock :( Ik wil kopen, kopen, kopen :love:

EDIT: Wacht, fencamfamine heeft ook geen tertiaire stikstof, nu ben ik in de war met lefetamine, wat overigens ook erg leuk spul te zijn. Misschien lijkt camfetamine er dan wel heel erg op, wat goed nieuws zou zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » di aug 30, 2011 4:18 pm

Er zijn inmiddels al wat reports binnen, de reacties zijn nogal gemengd. Het schijnt vooral te duur te zijn voor de niet al te sterke effecten en hoge werkzame dosis. Effecten zijn inderdaad een soort stimulatie gemengd met een opiaat-achtige relaxedheid, euforie lijkt echter wat achterwege te blijven.

Snuiven schijnt in ieder geval geen goed idee te zijn :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor FRESH » di aug 30, 2011 4:39 pm

Ik laat het nog even lekker links liggen, ook vanwege de prijs :-)

Staat echt niet in mijn top 10 van "nog te doen" :p
FRESH
Offline
 

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » di aug 30, 2011 4:42 pm

Nee, bij mij nu ook niet echt meer :P Als het echt geniaal spul zou zijn geweest (zoals blijkbaar fencamfamine) had ik die hoge prijs niet erg gevonden, maar met zulke gemengde reports hoeft het van mij ook nog even niet. Nog even wachten tot de prijs omlaag gaat, tenzij er ineens betere reports komen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor Mad Hatter » ma okt 24, 2011 6:10 pm

Ik heb het goedje ook liggen maar vraag me eigen af in welke dosis dit te nemen en op welke manier, Ik dacht zelf aan nasaal maar dat schijnt geen succes te zijn.
There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

Which luckily I am.


Avatar gebruiker
Mad Hatter
Down with the bloody Red Queen!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 454
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 10:26 pm
Woonplaats: Wonderland

Re: Camfetamine

Berichtdoor seth » di okt 25, 2011 5:23 am

Werkt op de opoide receptoren, hoe zit het met de verslavende kant?
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Camfetamine

Berichtdoor Special K » di okt 25, 2011 12:24 pm

Einstein heb je het nu zelf al geprobeert? Indien ja wat zijn je bevindingen & indien nee ken je mensen die er negatieve ervaringen mee hebben gehad?
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Camfetamine

Berichtdoor Hashja » di okt 25, 2011 5:32 pm

Ik heb zelf een sample liggen van 250mg. Maar daar moet ik de tijd nog een keer voor vinden.
Hier en daar staan wat reacties op internet.

van Bluelight schreef:Took a larger dose tonight, 105-110mg plugged in solution.

Again no anorexia, I don't feel hungry, but knowing I needed to eat, a plate of tofu in black bean sauce was eaten and relished.

No peripheral stimulation at all....this is a better dose IMO, not nearly as potent as amphetamine but a whole lot smoother, infinately so. I would say this is the nicest stimulant I have ever had the chance to use.

I advise against insufflation...the first time I had any I tried it, and it burnt like fury....left me with a real nasty headache and the feeling that my nasal epithelium had been thoroughly excoriated with red hot broken glass for the rest of the night.


van Bluelight schreef:I have experimented with FBT today and here is the summary:
Taken 200mg over the space of 1.45 hours
Snorted a few small lines but it felt quite uncomfortable so I bombed the rest.
The first half was quite boring. I was just sitting down looking for something to do and didn't feel much.
Been getting small tingling sensations in my body and head throughout the day.
Has made me slightly hotter.
Has made me more awake but hasn't given me any extra energy. I still feel quite lazy and dont want to do much.
Has effected me for over 8 hours. Effects should start to wear off soon.
No euphoria and hasn't made me want to talk or act sociable.
There are some similarities with the FBT chemical which I tested a week ago.

Now here are some of the positive things:
Towards the middle and end of the day, I have felt quite relaxed and calm.
Went to lie down on my bed earlier and was getting a nice feeling of something flowing through my body.
I feel more alert and slightly sharper.
Made the day go faster even when I am just sitting here.
I think I have accepted that this is about all it will do and I am trying to enjoy it for what it is. Maybe I was expecting too much so I was disappointed or maybe my dose was too small. To be honest I wouldn't buy it if this is all it does, there are much better things out there. It may have potential if you do a bigger dose. Next time I think I will be trying 200mg bombed in one go. No point in doing a proper trip report because there isn't enough to say until I try it again. Would be interested to hear what other people think.

Just want to expand on my last post regarding my experiment.

I slept for 4 hours but I am finding it very hard to get back to sleep. Kind of given up for a little while. My nose is also feeling slightly blocked. If you have the powder version I really do not recommend snorting it.


Reacties lopen best wel uit een, maar ik denk dat je dit niet als stimulant moet zien. Anders verwacht je er te veel van en kan het nog wel eens tegen vallen.

Als ik er de tijd voor heb schrijf ik een reportje, en kijk even verder op dat forum. Daar staat relatief de meeste informatie.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Camfetamine

Berichtdoor Dissendium » di okt 25, 2011 5:57 pm

Hashja schreef:Ik zag hem er ook tussen staan. Wou hem bestellen op een andere RC-site samen met onder andere Ertizolam, maar alles is out of stock! :(

Keep me posted! :)


ETIZOLAM. :#: sorry moest ff. ^^
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » di okt 25, 2011 9:11 pm

Special K schreef:Einstein heb je het nu zelf al geprobeert? Indien ja wat zijn je bevindingen & indien nee ken je mensen die er negatieve ervaringen mee hebben gehad?

Nop, ga het voorlopig ook even laten voor wat het is :) Het wachten is dus op Hashja voor eerstehands rapportage.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor Hashja » wo okt 26, 2011 7:34 pm

Dissendium schreef:
Hashja schreef:Ik zag hem er ook tussen staan. Wou hem bestellen op een andere RC-site samen met onder andere Ertizolam, maar alles is out of stock! :(

Keep me posted! :)


ETIZOLAM. :#: sorry moest ff. ^^

I know, ik was er al van op de hoogte. De fout is in nieuwere berichten al gecorrigeerd. :ugeek:

Wel goed, zo blijven we scherp. :lol:
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » do okt 27, 2011 1:45 am

En ik maar steeds zo duidelijk mogelijk "Erwt-i-zolam" blijven posten :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor Spoednick » di jan 03, 2012 5:33 pm

Is er niemand hier op DF die het al genomen heeft en die er wat over kan vertellen?
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Camfetamine

Berichtdoor Hashja » do jan 05, 2012 11:33 pm

Ik heb wat liggen. Ik zal kijken of ik het binnenkort eens aan een test kan onderwerpen. 8)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Camfetamine

Berichtdoor trulov » wo jan 11, 2012 1:19 pm

Einstein schreef:Nee, bij mij nu ook niet echt meer :P Als het echt geniaal spul zou zijn geweest (zoals blijkbaar fencamfamine) had ik die hoge prijs niet erg gevonden, maar met zulke gemengde reports hoeft het van mij ook nog even niet. Nog even wachten tot de prijs omlaag gaat, tenzij er ineens betere reports komen.



fencamfamine,wordt in sommige landen,nog sporadisch gebruikt, tegen CVS of depressie,het is geregistreerd als geneesmiddel (in belgie en nederland niet,voor zover ik weet), maar fencamfamine dan lijkt me echt geen geniaal spul, mss licht stimulerend,meer weet ik er ook niet van.

Camfetamine ken k ook niet/nauwelijks,geen ervaring mee, hoop dat mn voorganger een (liefst positieve) post kan geven,aangezien hij er een sample van heeft



Greetze :rock:
trulov
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 188
Geregistreerd: vr okt 21, 2011 10:08 am

Re: Camfetamine

Berichtdoor Einstein » wo jan 11, 2012 3:45 pm

Naar wat ik heb gelezen is fencamfamine qua stimulatie vrij goed vergelijkbaar met bijvoorbeeld amfetamine, maar dan met een opioïdeactiviteit erdoorheen gemengd. Volgens sommige kenners zou het briljant spul zijn :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Camfetamine

Berichtdoor J-C » zo jul 21, 2013 1:46 pm

En wie heeft het al geprobeerd? :p
J-C
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: vr feb 10, 2012 9:20 pm

Re: Camfetamine

Berichtdoor Bonke » zo jul 21, 2013 10:41 pm

J-C schreef:En wie heeft het al geprobeerd? :p

Anderhalf jaar later zo te zien maar weinig.
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou


Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner