Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociative?

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociative?

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 24, 2014 5:06 am

:conf: :conf: ... :kleuter:
Laatst bijgewerkt door Dopaminded op wo apr 22, 2015 2:50 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociati

Berichtdoor Verf » wo dec 24, 2014 10:52 am

Je blijft beter ver weg van al die synthetische cannabinoïden :s op Bluelight heb ik al meerdere verhalen als deze gelezen. Mensen die echt helemaal van de kaart zijn, soms voor meerdere dagen zelfs. Het risico op seizures is blijkbaar ook niet onbestaande bij dit soort stoffen. In tegenstelling tot andere RC's die vaak een basisstructuur van een bestaande populaire drug hebben is dit niet geval bij deze stoffen. Wat maakt dat er echt letterlijk niks over bekend is. Overdoseren kan ook heel makkelijk met dit soort stoffen.

Normaal ben ik niet zo'n hippie, maar ik denk dat voor één keer hier wel het principe op gaat dat de natuurlijke variant véél gezonder is.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm

Re: Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociati

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 24, 2014 6:02 pm

Verf schreef:Je blijft beter ver weg van al die synthetische cannabinoïden :s op Bluelight heb ik al meerdere verhalen als deze gelezen. Mensen die echt helemaal van de kaart zijn, soms voor meerdere dagen zelfs. Het risico op seizures is blijkbaar ook niet onbestaande bij dit soort stoffen. In tegenstelling tot andere RC's die vaak een basisstructuur van een bestaande populaire drug hebben is dit niet geval bij deze stoffen. Wat maakt dat er echt letterlijk niks over bekend is. Overdoseren kan ook heel makkelijk met dit soort stoffen.

Normaal ben ik niet zo'n hippie, maar ik denk dat voor één keer hier wel het principe op gaat dat de natuurlijke variant véél gezonder is.


Uhu, had me wel al wat een beeld gevormd van deze synthetische afvalbak.
Maar niet diep genoeg blijkbaar, of gewoon niet genoeg informatie gekend, zoals je hier zelf vermeldt.
(Mogelijks hallucineren vs een onverwachtse full-blown mindrape had'k wel een leuke heads-up gevonden :#: )

Deeply appreciate the answer, bro! Heeft me zeker (steuntje in de rug...hersenen) gegeven :hulde:




Druks schreef:Bizarre shit :rock2:

7gr. Hebbe? :lol: (Een alerte vuilnisman zal hem anders wel selectief verwijderen :keta: )

Edit: I keep joking around, but the 'one-too-much' possibility... Uh... Merry christmas? m'n geliefde moderateurtjes? :love:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociati

Berichtdoor Piotr » wo dec 24, 2014 6:42 pm

Ik heb ook eens een te hoge dosis AM-2201 gerookt met een bong. De dosis van AM-2201 (per hit) ligt rond de 2mg. Ik besloot het te eye-ballen en vergeleken met voorgaande ervaringen schat ik de dosis rond de 5 à 10mg. Het effect kwam in de buurt van dissociatieven en psychedelica, waar met name het dissociatieve karakter naar boven kwam met relatief milde kleurveranderingen. Het voelde lichamelijk ook niet zo onschuldig meer. Ik kon nauwelijks meer praten en kreeg het benauwd, dus ben ik buiten een rondje gaan lopen. Al snel nam het effect af, waarna ik me wel weer prima voelde. Desalniettemin een ervaring die me wel heeft laten oppassen met dit soort rommel. Stond ook op het punt het weg te gooien..

Ik las laatst ook een artikel dat een bepaalde synthetische cannabinoïde drug al voor 25 doden en meer dan 700 ziekenhuisopnames had gezorgd in Rusland waar 'spice' populair is. Aangezien deze research chemicals geen analogen zijn van reguliere THC (of andere natuurlijke cannabinoïden) moet je er echt mee oppassen. Het risico is bij dit soort stoffen vele malen hoger dan RC-analogen van andere drugs. Het is niet te voorspellen wat voor uitwerking deze stoffen hebben op je lichaam omdat er geen vergelijkingsmateriaal is, terwijl analogen van bijvoorbeeld amfetamine of MDMA dat wel hebben. Daar kun je tenminste nog de aanname doen dat de mate van toxiciteit enigszins vergelijkbaar kan zijn met het origineel, terwijl je die aanname bij deze stoffen echt niet moet en kan maken.

Nu ik dit zo schrijf krijg ik wederom de neiging het door de plee te spoelen....
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociati

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 24, 2014 6:45 pm

:kleuter:
Laatst bijgewerkt door Dopaminded op wo apr 22, 2015 2:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am

Re: Cannabinoid ingeslagen als full introspective/dissociati

Berichtdoor Dopaminded » wo dec 24, 2014 6:52 pm

:kleuter:
"Jusqu'ici, tout va bien"

Avatar gebruiker
Dopaminded
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 483
Geregistreerd: di jun 03, 2014 10:12 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron