Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Italiano schreef:Ik vermoed dat dit is gebeurd onder druk van de VS...dus eerder kut Amerikanen
Prototype schreef:Het is weer zo ver: inslaan!
Paradise schreef:Hebben ze methylone nu vergeten?
Isopropylphenidate zie ik precies ook niet. 4-Ho Met en co ook niet.
De oldskool 6-APB zie ik precies ook niet staan.
spikeycloud schreef:Ik heb zon idee dat de elite maar al te graag wil dat wij in ons ego blijven leven. Immers als iedereen zou weten dat iedereen oneindig potentioneel heeft, dan zouden zij al hun macht verliezen. Dus het is wel logisch dat ze dit soort stoffen willen verbieden.
Paradise schreef:Ik zou legale labo, zo naburig mogelijk bouwen, ipv. een illegale in China.
Of gewoon in Europa, of de rand. Geld zou nu toch geen prob meer mogen zijn.
Er zullen prolly verschillende scenario's plaatsvinden.
Volgens UKCR komt hun MPA uit euro labs.
Methylone is toch te koop bij de meeste euro vendors.
Ik sla effe een mooie stash in, vooral FA's. Maar eens de economie zich aangepast heeft aan de ban.
Zullen alle populaire stoffen wel weer verkrijgbaar zijn van betrouwbare kwaliteit.
Vendors nemen ook sneller over precies dan vroeger van elkaar, zie benzo poeders en LSD analogen.
Net als sommige methylphenidate analogen die er nog verschenen waren voor de ban.
Een EU of Benelux klote ban, dat zou pas klote zijn.
Maar tot nu toe heeft de EU vooral een paar linkere stoffen geband.
Ben ik blij dat ze met migratie bezig zijn en geen blanket bans etc ...
Vooral EU. Voor de stashers ... kerst is score time bij de UK vendors meestal.
Benzo's etc ... jammer dat de leukere stoffen meestal prijzig zijn, APB's, tryptamines zonder C.
Mijn frigo zit eigenlijk vol benzo's die prolly of mss niet over vijf of tien jaar pas gebruikt gaan worden.
...
Telefoonhoorn schreef:Jullie zijn echte dipshits Drink gewoon alcohol stelletje Pisnichten
Telefoonhoorn schreef:Jullie zijn echte dipshits Drink gewoon alcohol stelletje Pisnichten
Einstein schreef:Misschien wordt het eens tijd om de markt over te nemen
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten