Einstein schreef:Dit is inderdaad waarschijnlijk niet zo heel hersenvriendelijk. Betwijfel ook of je wat aan de methylone hebt, ik vermoed dat het hetzelfde verhaal is als voor 4-FA en MDMA, waarbij de MDMA uiteindelijk alleen een speedy effect en heel veel wazigheid zou veroorzaken, zonder enige empathie.
devlon schreef:Ik doe meestal 150 4-fa en dan na een paar uur 130mg methylone en nog later 90mg methylone. Hogere doseringen ga ik alleen maar heel strak van staan met weinig gevoel van euforie.
AgeOfLove schreef:devlon schreef:Ik doe meestal 150 4-fa en dan na een paar uur 130mg methylone en nog later 90mg methylone. Hogere doseringen ga ik alleen maar heel strak van staan met weinig gevoel van euforie.
Thanks, niemand anders die deze combo al probeerde?
J-C schreef:straks eens proberen, nu 170mg 4-fa op
pjenis schreef:Wat vinden mensen nou echt het voordeel van 4fmp + methylone ten opzichte van 4fmp + mdma... Aangezien veel mensen methylone te soft vinden lijkt mij 4fmp + mdma toch lekkerder?
pjenis schreef:Hoeveel uur na de 4-fmp zal ik de methylone capsule nemen? Zo laat mogelijk of ontstaat er dan hetzelfde effect als mdma bijpakken nadat je bent gecrasht?
TrueGrit schreef:pjenis schreef:Hoeveel uur na de 4-fmp zal ik de methylone capsule nemen? Zo laat mogelijk of ontstaat er dan hetzelfde effect als mdma bijpakken nadat je bent gecrasht?
Een beetje afhankelijk van wat voor effectenpatroon 4-FA normaal bij je heeft.
Ik zou de M1 liever te laat bijnemen dan te snel eigenlijk - ken wel gevallen die niet chill hard gingen na binnen korte tijd bijnemen.. 3 uur na het nemen van de 4-FA lijkt me een mooie richtlijn. In ieder geval nadat de euforische effecten vd 4-FA duidelijk afnemen.
pjenis schreef:Dan eerst nog even preloaden met L-Trypotofaan. Zit te denken aan 200mg 4fmp en 300mg methylone.
zaagmans schreef:Vrijdag ga ik 180mg 4FA pakken en dan 250mg Methylone. Daarna misschien nog wel iets. We zien wel.
pjenis schreef:Trouwens, hoe lang kun je eigenlijk op deze combi doorgaan? Heb dus een festival van 12:00-00:00 en daarna wil ik nog een aantal uur gaan afteren.
pjenis schreef:Oké, het feest is afgelopen en lig nu net in bed, slapen gaat toch niet lukken de komende uren. Maar wat een geweldig feest was het! 200mg 4fmp capsule en twee capsules methylone van 230mg en 170mg. Eigenlijk ben ik gewoon extreem lekker gegaan op de 4fmp. Hoe raar het ook klinkt; van de 400mg methylone heb ik NIKS gevoelt! Toen het love-gevoel van 4fmp minder intens werd nam ik de eerste capsule van 230mg. 2 uur hierna besloot ik de andere ook maar te nemen. Heb hier gewoon niets van gevoelt. Andere vrienden hadden genoeg aan éénmaal 150-200mg.
pjenis schreef:Maar wat een geweldig feest was het!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten