Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Diclazepam

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Diclazepam

Berichtdoor Fool » ma okt 06, 2014 7:03 pm

Ik vindt het wat versuffender/saaier dan etizolam.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor noxcoaster » di okt 07, 2014 9:48 am

Fool schreef:Ik vindt het wat versuffender/saaier dan etizolam.


Should do the trick om te slapen dus?

Etizolam heb ik nog wel wat van liggen maar daar ben ik liever zuinig op en neem dat niet te veel, evenals iedere benzo trouwens :#:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Fool » di okt 07, 2014 11:30 am

Van diclazepam zul je wel kunnen slapen ja. Sommigen ervaren dat t nog niet helemaal uitgewerkt is als je weer wakker wordt, maar daar heb ik persoonlijk geen last van. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Piotr » do jan 08, 2015 9:37 pm

Heb er ook maar een paar aangeschaft voor een prikkie. Lees of veel andere fora dat het héél erg lang werkt, dat je de volgende dag nog merkbaar onder invloed bent. Ik heb weinig ervaring met benzo's en heb ook maar één maal een langwerkende benzo op. Als je dit gebruikt om te slapen (of evt. tegen een bad-trip) in een lage dosis, ben je dan gewoon in staat je ding te doen? Jezelf vertonen op je studie, etc.

Zou deze benzo geschikt zijn om een bad trip te counteren? Het is saai en bovendien sterk hypnotiserend, als ik de reacties mag geloven. Dus het lijkt me wel geschikt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Fool » do jan 08, 2015 11:20 pm

Één lage dosis van maximaal 2 milligram merk ik persoonlijk niet tot nauwelijks de dag erna, veel meer zul je daarna wel merken. Lijkt me wel een prima benzo op een bad-trip mee te counteren, maar dan zul je de dag erna niet héél veel moeten doen. Maar als je je trips een beetje goed planned zul je dat toch niet doen. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Piotr » vr jan 09, 2015 2:21 am

Dat over die bad trips is dan ook niet direct voor mezelf, maar ik heb al eens iemand geholpen die heftig bad ging op paddo's met wat oxazepam. Je kan zulke maar mensen beter laten kalmeren dan dat ze zichzelf de afgrond in helpen.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Fool » vr jan 09, 2015 2:24 am

Ik denk dat het er prima voor zou werken, ik werd er best duf van en vond het ook wel anxiolytisch. Misschien dat alleen een anxiolytische benzo die minder versuffend is prettiger is voor de rest van de trip?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Piotr » vr jan 09, 2015 2:40 am

Ik heb liever een sterk middel dat werkt, dan een zwak middel (zoals pyrazolam) dat misschien werkt en dat ik iemand helemaal moet platgooien daarmee zonder zinnige feedback te krijgen over of het verstandig is. Want ik weet hoe het voelt tijdens een heftige bad trip, je zou er alles aan doen om het op te laten houden. - Ik, 17 jaar, bad-trip, truffels "NEVER AGAIN". Al is het na 3 jaar wel weer n keer tijd voor n goeie paddo-trip! :grin:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Fool » vr jan 09, 2015 2:53 am

Dan denk ik alsnog dat Diclazepam daar wel prima voor gaat werken. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor noxcoaster » vr feb 13, 2015 9:18 pm

Had hier nog een voorraadje van liggen en aangezien ik vanavond toch niet de deur uit hoef en morgen ook niet heel vroeg hoef op te staan, 6mg down the hatch samen met nog wat belgische pauwels kwak biertjes :grin: Zal lekker chillen worden en met kleren aan op de bank wakker worden denk ik zo. :kleuter:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor Piotr » za feb 14, 2015 3:03 pm

Hoe was het? 6mg is niet bepaald weinig. :woeh:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Diclazepam

Berichtdoor noxcoaster » ma feb 16, 2015 7:45 pm

Zaterdag 05:00 door een bezorgde vriendin met schoenen en kleren en de afstandsbediening stevig in mijn knuisten blijkbaar naar boven geduwd/gedirigeerd vanaf de bank. In diezelfde kleren om zaterdagmiddag 16:00 bij m'n positieven gekomen en tot ik weer geen slapen ( rond 00:00 u) constant tegen deurposten, tafels en het aanrecht aangelopen. Voelde me wel echt heerlijk moet ik zeggen. Kalm, onbevreesd en bovenal tipsy/dronkenachtig. Geen mogelijkheid iets te ondernemen. Volgende ochtend op maandag vroeg de wekker, lekker gegeten en gedoucht en zonder problemen energiek 10 uur gewerkt.
:woeh:
Done: paracetamol

To do: heroïne
Avatar gebruiker
noxcoaster
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: do aug 07, 2014 7:03 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner