Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Dissociatieven like K

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Dissociatieven like K

Berichtdoor Everio » ma apr 09, 2018 12:47 pm

Ik ben erg nieuwsgierig naar de dissociatieven RC's. Ik ben verliefd op K maar de lage orale beschikbaarheid is killing. Nasaal is the way to go, maar ik heb wel wat tolerantie en dus heb ik geen zin mn hele neus vol te stoppen. Altijd een columbiaanse verkoudheid achteraf waar ik geen zin in heb.

Dus op zoek naar alternatieven, ervaring met DCK, maar vond het maar kil en kreeg een soort rare druk in mijn ogen.

O-PCE eenmaal gehad, erna een mini depressie gehad. Ik weet niet of het van o-pce kwam of niet maar ik was een week echt goed depri. Daarna langzaam beter, beetje 'bang' weer te pakken. Is het niet waard.

3-HO-PCP 3x5mg. Mogelijk te lage dosering maar nooit niet het gevoel gehad dat ik echt dissod was.

Nu twijfel ik dus voor 3-meo-pce. Maar gaat dit mij wel geven wat ik zoek? Ik zoek het wazige dissod effect, visuele verstoringen etc.
Everio
Experimenterende Gebruiker

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals