Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Om de DOC op te lossen gebruik ik Wodka. Als ik 50mg DOC oplos in 500ml Wodka, dan is 1ml Wodka 1mg DOC? Toch?
Als ik 50mg DOC oplos in 1000ml Wodka dan is 1ml Wodka 0,5mg DOC. Toch?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Wellis
Selem schreef:Om de DOC op te lossen gebruik ik Wodka. Als ik 50mg DOC oplos in 500ml Wodka, dan is 1ml Wodka 1mg DOC? Toch?
Wellis
Selem schreef:Daarom gooi ik het ook niet zomaar bij elkaar . En vraag ik het hier na, zoals gezegd mijn skills in de wiskunde zijn redelijk ondermaat . Maar je had ook mijn andere post kunnen beantwoorden om uitsluitsel te kunnen geven of de tweede berekening wel goed was .
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Fool schreef:Hoeveel milliliter water zit er in een kubieke decimeter?
Wellis
Selem schreef:Fool schreef:Hoeveel milliliter water zit er in een kubieke decimeter?
Hahaha, dat zijn vragen waar ik echt geen antwoord op heb. Zonder het gebruik van Google dan. Maar misschien komt het ook omdat ik de afgelopen 3 dagen een slaap tekort heb. 72 uur met 5 uur slaap werkt niet bevorderend voor mijn denk vermogen, vrees ik.
Anyways, als ik een oplossing van 0,5mg/1ml wil, en ik ga 50mg oplossen, hoeveel Wodka moet ik dan gebruiken? En nee ik ga dit niet vandaag nog mengen xD, eerst een avond beter slapen .
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
snuifduif schreef:Ik zou zelf trouwens in plaats van vodka gewoon een flesje medische alcohol of isopropanol (IPA) kopen. Zelfs spiritus moet geen probleem zijn aangezien je maar enkele ml's hoeft te nemen.
Wellis
Wellis
Fool schreef:Hoeveel milliliter water zit er in een kubieke decimeter?
Fool schreef:Fool schreef:Hoeveel milliliter water zit er in een kubieke decimeter?
Wellis
Selem schreef:Jaa, ik zat zelf ook al te denken aan PG, maar ik heb geen zin om weer wat te bestellen van internet. Kan je dit ook ergens in een winkel kopen?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten